Shiaip, kombatas priklauso nuo meistro. tas kas nori pasijusti miasorubkeje, tegul atsiverchia skyriu mass kombat, ir pamatys, kad net ir dideliu armiju susidurimai gali buti ishsprendzhiami per 20min. o jei asmuo nori brautis per ordas prieshu, kirsti kairen, deshinen, tai easy. Pvz paemus GURPUS, tokioje situacijoje kiekvienas pc juk ygyja new battle skilla, meta uzh survaivala ir glory. tad jei vienas ar keli pc puola armija orku ar elfu, be to, stengiasi tik mosikuotis kardais ir lenda i pachia tirshtuma, shansu, kad jie ishgyvens - mazhai.
kas liecia ilgus kombatus, tai nera ydomu, bet chia tik mano asmenine nuomone, kuria norejau ishsakyt. Pvz. nemanau kad meistrui patinka metyti kauliukus uzh npc, uzh blogiukus (kuriu bendrai susidaro koks pusshimtis) ir dar priziuret pc. Mano viename geime, 1 PC susidorojo su 400 vampyru, ir tai tik 12 val begyje, pozhemiuose. kombatas tada truko iki 5 min: battle skillas, weapon skillas, fintai (jei galimi), 1d6 defensu rollai, 1d6 HT rollai jei bent vienas defenso rolas nepasiseke ir galiausiai survival rolas. Viskas apsiribojo 10-20 metimu is PC puses ir mazhdaug tiek pat ish mano puses. Baigta. mesti 400 ataku ir 400 defensu uzh blogiukus man tiesiog butu atsibode, o ir pc butu galejes isheiti kokiai valandai...
nesakau kad faitu reikia vengti. Jie pagyvina geima, tachiau viskas juk priklauso nuo GM/DM. Net jei newbikai prisiima trotilo ir bazuku, seda i tanka, GM turi sugebet parodyt, kad jie visa tai pasieme be reikalo (pvz, jie nepatenka i tokia situacija, kad turetu leidima ishshauti).
_________________ Forever evilAngel
|