na tu isitikines kad faina zaisti ta pati campaigna ilgai t.y. 3 - 4 menesius? kodel as manau kad tas campaignas, questas turetu trukti ne ilgiau kaip kelias sesijas? juk paskui nauja questa galima duoti.
Tai vis del to apie ka mes shnekame?
Apie misija / adventure / quest'a, t.y. kazhkokio konkretaus ir nedalomo tikslo siekima, trunkanti viena ar daugiau sesiju, ar apie campaign'a, t.y. adventure'u seka, susieta to paties pasaulio, tu pachiu veikeju, ish dalies - ir to paties siuzheto?
Be to, ne kiekviena campaign'a taip jau paprastai galima ishkaidyti i atskirus adventure'us, kartais jie neatskiriamai persidengia ir susipina.
Shiaip jau campaign'as gali testis n metu. Ilgiausias mano meistrautas campaign'as turbut apie metus truko, gerai nepamenu. Dabar zhaidzhiu campaign'e, kuris tesiasi gal pusantru metu.
Pradedamas misijaa, meistras turi zhinoti, kiek ji truks.
Dazhnai neimanoma. Praktishkai niekada nezhinau, nei kada, nei kaip baigsis mano geimai. Apsiriboju tuo, kad apmastau bendra krypti, o toliau jau viska sprendzhiu zhaidimo eigoje, ypach - kadangi megstu suteikti veikejams nemazha veiksmu laisve, ir jie, pasinaudodami tuo, nuklysta toli i shali.
Jei meistravau meistravau ir nusibodo - tai nax... tokii meistraa.
Lygiai taip pat nusibosta ir zhaidejams kartais. Aishku, tokiu atveju - kaltas meistras, bet vis del to - ishvengti monotonijos ilgame campaigne ganetinai sunku. Ash, pvz, karts nuo karto darau pertraukas campaigne, ir koki trumpa scenarijuka prasuku, kad monotonija prasklaidyti.
Misija, jei ji trunka ilgiau nei 2 sesijas, jau yra ne misija, o stambi kampeino dalis.
Sakychiau, labai jau grubus ir netikslus apibrezhimas... I dvi sesijas gali tilpti keturios misijos, o gali but ir misija, ishsitesianti kelis kart ilgiau, bet nepaisant to - visishkai nedaloma strukturishkai.
--
ghoul