Forumas.Fantastika.lt
http://forumas.fantastika.lt/

Ilgas campaignas
http://forumas.fantastika.lt/viewtopic.php?f=19&t=93
Page 2 of 2

Author:  Nomad [ 2003-01-24 18:45 ]
Post subject: 

daznai vietoj suplanuoto trumpo kampeino pasidaro ilgas kampeinas del paciu zaideju grybavimu i lankas. pvz uzuot nueje is tasko a i taska c kur turi toliau testis ju misija, zaidejai smagiai apsistoja taske b ir uzhsiima jiem vieniem ssuprantamais tixlais arba tiesiog plesikauja.

Author:  shizzar [ 2003-01-24 19:09 ]
Post subject: 

Quetzal wrote:
pvz uzuot nueje is tasko a i taska c kur turi toliau testis ju misija, zaidejai smagiai apsistoja taske b
vadinasi, meistras nesugalvojo PCiams normalios motyvacijos eiti i ta taska c. Vien gandu, kad ten "yra kazkas keisto", dazniausiai neuztenka.

Author:  DarkElf [ 2003-01-24 22:09 ]
Post subject: 

Ne, ilgas campaignas - tai kai ish anksto suplanuota, kad i 10 artai 20 sesiju nesutilps. Nu, aishku, jei nepatinka tarpines misijos, storyline pozhiuriu ish esmes skirtos pciukams turbintis pointu ir stufo prasme, chia jau skonio reikalas. IMHO tai nera "veiksmo ishtempimas", tai bootina, kad atspindeti veikeju kasdienybe ir isijaust i pasauli. Man pvz patinka 100cp charai ir daug vietos palaipsniam tobulejimui - ir cp, ir stufo, ir isizhaidimo pozhiuriu, del to paties ash ir uzh ilgus campaignus. Tiek apie mano campaign savoka.

Apie pc duodama laisves laipsni - chia jau glaudzhiai susije su vazhiavimu begiais. Ash asmenishkai begius naudoju tik tada, kai kitaip negalima, taigi pc laisvi kaip paukschiai(netikslinsiu kokie ir kur :)). Masteriaudamas maksimaliai pramodeliuoju situacija - vietove, kas kur yra, ka ir kaip planuoja, ka turi, moka, gali ir ko vaabshie nori, ir kaip visas tas dzhiaugsmas siejasi su visu pasauliu globaliame lygyje. O ka pciukai darys - ju reikalas, ir negalvoju jokiu galimu keliu ta vadinama misija ivykdyti. Aishku visad yra tikimybe, kad misija tampa ish pat pradzhiu neimanoma, ir pciukai pades galvas nelygioj kovoj arba nukentes del masterio kaltes, bet toks jau gyvenimas ... Bet uzhtat - niekad nereikia prakaituoti shaltu prakaitu, neramiai vartytis miegant ir t.t., nu esme supratot, kad pc spjaus i begius, ir masteris nezhinos ka daryti tik tuo atveju, jei partis des atitinkama organa ant visos misijos, ses i dzhipa/vezhima/zhirga ir paliks viska modeliuotis iki pergalingos pabaigos :P. Bet - pc paprastai eina i misija motyvuoti moralishkai/finansishkai/fizishkai ir jos taip nemes, nebent masteris durina pciukus, duodamas sakykim, $ 2 dienom paest uzh pasaulio ishgelbejima, tada jam taip ir reikia.

Author:  bonis [ 2003-01-24 23:48 ]
Post subject: 

nu nepamirskime globaliu campaignu, kur ivykiai liecia ne tik pc o ir vis pasauli ir negali juk viskas per kelias misijas pciuku issispresti ir tai jokiu budu nebus tempimas. teisybe sake elfas, reikia zaidejams duoti isiajusti pasauli, pasijausti jo dalimi, kad nebutu ispjovem tuos, sugriovem ta, o mums kas vistiek campaignas tuoj baigsis...O juk su pasekmem tai jiems patiems gyventi reikes.

Author:  ghoul [ 2003-01-25 0:34 ]
Post subject: 

shizzar wrote:
pasakyma "megstu suteikti veikejams nemazha veiksmu laisve" galima isversti kaip "tingiu ruostis geimams, todel apie savo meistraujamas misijas turiu labai salygini supratima; mano zaidejai patys jas susigalvoja, o as jau ten chudo-bedno kazka sukurpiu on the spot".
Visu pirma - kalbejau ne apie misija, o apie geima, t.y. visa campaign'a. Misijos eiga bei pabaiga ash paprastai suplanuoju.

O del zhaideju, kurie patys misijas susigalvoja - galima meistrauti ir taip. GM pateikia tik aplinka - pasauli, lokacijas, NPC, nepriklausomai nuo PC vykstanchius ivykius, "kabliukus", ant kuriu PC gali kabintis, o gali ir nesikabinti, o ka ir kaip daro - sprendzhia patys zhaidejai. Kazhkada teko tokiam campaigne zhaisti, buvo tikrai nerealiai geras geimas.
Tachiau tokia metodika veikia tik su tam tinkamais zhaidejais - t.y. iniciatyviais, turinchiais gerai ir ishsamiai sukurtus veikejus, zhinanchiais, ko ju veikejai siekia ir ka jie ruoshiasi daryti vardan savo siekiu realizavimo. Prieshingu atveju gausis sh - nieko nevyks, ir tiek GM, tiek zhaidejai nuobodzhiaus.
Kazhkada, pasikalbejes su zhaidejais ir suzhinojes, kad jie noretu didesnes veiksmu laisves, bandzhiau kazhka tokio daryti. Bet, deja - mano zhaidejams panashus stilius netinkamas. Jau po poros sesiju visiems buvo totaliai nuobodu ir teko pritaikyti senoves GM ishminti - "Jei geimo veiksmas darosi per letas - situacija geriausiai pataiso penketas gerai ginkluotu vyruku, isiverzhusiu pro duris. O kas, kaip ir kodel - galima sugalvoti jau ir veliau."

Tachiau su tingejimu shitoks meistravimas tikrai nesusijes. Taip tenka ruoshtis zhymiai daugiau, nei iprastuose geimuose, kur daug mazh aishku, ka ir kaip veikejai darys. Minetajam campaignui ruoshiausi beveik pusmeti, ir pradedamas ji turejau daugiau kaip 70 psl uzhrashu.

--
ghoul

Author:  ghoul [ 2003-01-25 0:52 ]
Post subject: 

shizzar wrote:
Misija: trumpa uzduotis, duodama Pciams ar ju paciu prisiimta. PVZ: istirti pozemi, issprogdinti uztvanka, surinkti kompromata apie badguysaa ar pan.
"Trumpa" - subjektyvus apibrezhimas. Tu ankstesniame post'e pateikei laiko limita - 2 sesijas. Pvz mano vienam geime buvo situacija - PC (privatus detektyvai) nusamdyti tam, kad infiltruotusi i viena pusiau sekta, pusiau okultistu-megeju bureli, ir vienaip ar kitaip ji ishardytu. Manau, kad tokia uzhduotis - tai ir yra viena, nedaloma misija. Po 4 sesiju jie dar nebuvo ne priarteje prie tos sektos (tai nereishkia, kad ish vis nieko nevyko - PC neskubedami rinko informacija, uzhmezginejo kontaktus, etc). Penkta ar sheshta zhaidimo sesija visi PC sekmingai zhuvo del savo pachiu kvailumo (suderinto su Jo Didenybe Atsitiktinumu), taigi, negaliu dabar tiksliai pasakyti, kiek ta misija butu trukusi.
shizzar wrote:
Meistras nuo pat pradziu turi buti suplanaves misija. PCiu nukrypimas nuo meistro uzmanytos eigos paprasciausiai reiskia misijos neivykdyma ir naujos misijos pradzia.
Ir vel negaliu sutikti. Net jei ash ir esu plius-minus suplanaves misijos eiga ir baigti (paprastai bandau numatyti kelis galimus variantus, nes jei misija ivykdoma tik vienu ir labai netrivialiu budu - tenka arba pakishineti zhaidejam gausias uzhuominas, arba susitaikyti su tuo, kad jie nesugebes nuspeti GM uzhmachiu ir papraschiausiai skinsis kelia jega), tai dar nereishkia, kad viskas vyks butent taip, kaip ash suplanavau. Veikejai visuomet gali sugalvoti koki nors pakankamai logishka ir veiksminga misijos ivykdymo metoda, kurio GM nenumate. Ir del to suzhlugdyti ju misija - tai jau prastas GM'inimas, mano kuklia nuomone... Iki shiol persekioja blogi prisiminimai apie vieninteli mano gyvenime AD&D geima, kur GM atkakliai stengesi ikishti mus i pozhemi, ir deus ex machina metodais zhlugde kiekviena plana, kaip pasiekti tiksla, i pozhemi neilindus.

--
ghoul

Author:  smeli [ 2003-01-25 3:27 ]
Post subject: 

ghoul rase:

>Iki shiol persekioja blogi prisiminimai apie vieninteli mano gyvenime >AD&D geima, kur GM atkakliai stengesi ikishti mus i pozhemi, ir deus ex >machina metodais zhlugde kiekviena plana, kaip pasiekti tiksla, i >pozhemi neilindus.


pasitaisyk esmine savo klaida - ten buvo ne GM o DM - dungeon master. kaip manai kodel Dungeon Masteris norejo jus ikisti i dungeona?

Page 2 of 2 All times are UTC+04:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/