Kolkas nesigailiu ne cento. Siaip keista - tikrai prie nemazai vietu norisi prikibti, bet per tas 8 valandas, per kurias taip ir nepriartejom prie galo zaisdami 4iese herojaus taisyklemis, nebuvo nuobodu (kaip kad truputi bijojau nusokdamas nuo bekrasciu rpg i toki... kaip kad ir mineta, hack'n'slasha)
Kaip girdejau, kiekvienos taisykles atitinka praktiskai nauja zaidima; kol kas nezinau ar tai tiesa. Islindo pirmi, gal ir atsitiktiniai trukumai, tokie kaip skryniu deficitas, kadangi jos kaip ir vienintelis budas SMARKIAI pagerinti heroju. Bet pvz kerejimas tikrai originaliai sugalvotas, o ir pati sistema pakankamai atvira asmeniniams patobulinimams. Gal kurejai ir galejo isleisti ka nors sudetingesnio, tik manau, nederetu pamirsti, jog produktas pretenduoja i platesne, nei sio forumo dalyviai, rinka ;p