Silpniausia imho zaidimo dalis - per maza konkurencijos.
Zaidimo tikslas - pirmam nugalet drakona. O iki tol - pasikelt lvl ir susirinkt stuffa.
Tikslas kaip ir konkurencingas, bet jo siekime konkurencijos nesimato.
Kiek zinau dauguma zaidimu galima paciam pasitobulinti, kas tai dare nekarta bus nesunku. Tika va ar baze gera perdarymui?
Kadangi zaidimas tiesiogiai perkeltas is p&p rpg - baze perdarymui beveik ideali. Toks dungeon hack&slash su diiideliu respawnu. Tik kad va gamemasterio nera.
Stai keletas patobulinimu:
* panaikinam respawnus - zaidejai negaus begalinio xp ir del to arsiau konkuruos del kiekvieno monstro
* gerasis burtininkas (Mordradas) - tik vienas. Pridekim ir piktaji burtininka su pvp spellais (monstru summonai, monstru buffai, plejeriu debufais ir pan.)
* ivedam random eventus
* ivedam teamplay elementa - kautis grupeje
* ivedam tarpusavio kautynes. PvP. Leiskim zaidejams apiplesinet vieniems kitus
* galu gale - kas nors apsiima GM'inti. Butu nesamone su kiekvienu zaideju/monstru, bet reikiamais momentais kokia nors sunybe iskrest - visai nieko