Ginčijamės ...
mano argumentai:
Žemėlapis formuojamas iš šešiakampių gabaliukų - kaip Katane.
Žemėlapis kintantis ir laisvai transformuojamas - kaip Katane (su pratesimais!)
Ir warcrafte ir katane yra resursų gavyba, beje realizuota panašiai, tik warcrafte darbininkus gainioji, o katane plotus ir spotus užiminėji.
Resursų generaciją apsprendžia atsitiktinumo faktorius.
Kaip ir katane, taip ir warcrafte tobulini, upgradini miestus (Katano Cities &Knights pratesimas)
Katane - netikėtumų, "bajerių" kortelės(Katano Cities &Knights pratesimas) ; warcraft - gaunami spelai, laimejimo kortelės.
Katana laimi surinkęs nustatytą skaičių laimėjimo taškų, warcrafte - analogiškai.
Katane tobulini riterius, warcrafte tobulini karius.
... na dar neesminis panašumas , orginalių leidimų detalės - dažytos, medinės, abstrakčios formos ....
Dėl ko retai žaidžiu Kataną, reik 3 žmonių ... dėl ko retai žaidžiu World of Warcraft - trūksta 4 valandų paroje... Warcraft - gali žaisti 2-se, ir žaidimo laikas manau apie valandą.Aišku laiko atžvilgiu Katano partiją sužaidžiam per 10min., t.y. kompiuterinis variantas, resursai generuojasi greičiau .. visi apskaičiavimai etc, bet stalo žaidimus žaisti kompiuteryje ... brr. Kai tik finansinė situacija po švenčių pagerės - warcraft will be mine