Forumas.Fantastika.lt
http://forumas.fantastika.lt/

Game of thrones
http://forumas.fantastika.lt/viewtopic.php?f=32&t=4326
Page 3 of 6

Author:  Gunchik [ 2007-07-05 14:03 ]
Post subject: 

Pjovejas wrote:
Moonbiter wrote:
Prisipazhinsiu - nesu coorporative zhaidimu megejas, nors zhaides ju esu nemazhai, pradedant WHQuestu, baigiant Shadow over Cameloth ar Call of Cthulhu.
Kodel?
Galima aptureti funa zhaidzhiant toki zhaidima, tachiau elementarios konkurencijos trukumas gan greitai padaro zhaidima nuobodzhiu. ir su RPG ner ko lyginti :)
O kokiai klasei tada priskirti tokią klasiką, kaip Risk? Kiek esu žaidęs, tai jame labai plačios galimybės sudaryti tvirtus aljansus (kad ir laikinus), sutartis ir pan., kurie visiškai nereiškia, kad bus nuobodu. O kiek teko praktiška įsitikinti, tai mėgėjai laužyti susitarimus greitai susilaukia to, kad su jais niekas nesitaria (jei žaidžia daug maž pastovios kompanijos), ko pasekoje jie tampa patrankų mėsa.
Vis del to yra skirtumas - ar sutarčių laužymas tai nežaidiminis elgesys, ar žaidimo neatskiriamoji dalys.

Author:  Moonbiter [ 2007-07-05 14:08 ]
Post subject: 

Tai GoT galioja lygiai tos pachios taisykles, kaip ir Riske.
Nepasitiki zhmogum - nedarai su juo aliancu.
Shiaip nesutikchiau, kad butent alliancu lauzhymas yra butina GoT dalis siekiant pergales.
Paprastai rimtesni aliancai ishlieka iki zhaidimo pabaigos.
lauzhomi dazhniausiai NAPai.
Ir jei zhiuret i zhmonijos karybos istorija, tai tik suteikia zhaidimui realizmo.

Author:  frontas5 [ 2007-07-05 14:25 ]
Post subject: 

Gunchik wrote:
O kokiai klasei tada priskirti tokią klasiką, kaip Risk? Kiek esu žaidęs, tai jame labai plačios galimybės sudaryti tvirtus aljansus (kad ir laikinus), sutartis ir pan., kurie visiškai nereiškia, kad bus nuobodu. O kiek teko praktiška įsitikinti, tai mėgėjai laužyti susitarimus greitai susilaukia to, kad su jais niekas nesitaria (jei žaidžia daug maž pastovios kompanijos), ko pasekoje jie tampa patrankų mėsa.
Risk'e aljansas yra nebutinas elementas, taciau be galo naudingas. Is esmes tai laikau vienu svarbiausiu zaidimo bruozu, kuris politiskai labai pasiteisina - aljansas laikosi tol, kol jis naudingas abiems pusems. Del to visada sudarius aljansa, svarbiuose taskuose armija paliekama... GoT nesu zaides, tik stebejes, tai negaliu pasakyti skirtumu. Bet tiek, kad Riske galima laimeti isvis nedarant susitarimu, o va GoT regis ne.

Author:  Moonbiter [ 2007-07-05 15:12 ]
Post subject: 

kadangi GoT yra kurtas pagal fantasy romanu serija, kurios main tema yra politines intrigos, tai naturalu, kad susitarimai ten reikalingi.
Tachiau negaliu sutikti, kad be aliancu laimeti negalima.
Ishties uzhtenka NAPu. O galu gale ir be NAPu gali laimeti, tiesiog zhaisdamas protingai ir pasverdamas savo veiksmus bei atspedamas prieshininku.
Vienintelis variantas, kuomet be allianco laimet neisheina - jei priesh tave laiku susivienija keletas kitu zhaideju.

Author:  Nomad [ 2007-07-05 23:12 ]
Post subject: 

Quote:
O kiek teko praktiška įsitikinti, tai mėgėjai laužyti susitarimus greitai susilaukia to, kad su jais niekas nesitaria (jei žaidžia daug maž pastovios kompanijos), ko pasekoje jie tampa patrankų mėsa.
Betgi riske visada laimi tik vienas (nebent žaidžiate pagal kokias nors house rules). Reiškia, visada kažkas nutrauks tą aljansą vos tik jis pasirodys nebenaudingas (= žalingas). Riskas man irgi nepatinka dėl tos pačios priežasties, tik kažkiek žaidžiau su žmonėm ir nemažai prieš kompiuterį (kur aljansų nėra) :)

O kas yra tie cooperative žaidimai? Maždaug, žaidžia keli žaidėjai prieš meistrą / taisyklėmis sudarytas kliūtis?

Author:  Jauja [ 2007-07-05 23:43 ]
Post subject: 

Nomad wrote:
Betgi riske visada laimi tik vienas (nebent žaidžiate pagal kokias nors house rules). Reiškia, visada kažkas nutrauks tą aljansą vos tik jis pasirodys nebenaudingas (= žalingas). Riskas man irgi nepatinka dėl tos pačios priežasties, tik kažkiek žaidžiau su žmonėm ir nemažai prieš kompiuterį (kur aljansų nėra) :)
nzn nzn. Jei zaidimo tikslas nera visas pasaulis, tai yra daugybe misiju, kuriu tikslai tarpusavy nesikerta, tad aljansai gali egzistuoti iki pat zaidimo pabaigos. nekarta taip laimejau. ir pralosiau :)

Author:  Nomad [ 2007-07-06 1:04 ]
Post subject: 

Quote:
tai yra daugybe misiju, kuriu tikslai tarpusavy nesikerta, tad aljansai gali egzistuoti iki pat zaidimo pabaigos. nekarta taip laimejau. ir pralosiau
Kita misija kertasi su mano misija vien todėl, kad jos įvykdymas sutrukdytų įvykdyti manąją. Todėl oponentams (norėjau pasakyti – aljanso sąjunginkams) reikia trukdyti as much as possible ;)

Author:  The Pretender [ 2007-07-08 22:20 ]
Post subject: 

ei, kiek kainuoja mazdaug sitas geimas ?????/ :?

Author:  Katinas [ 2007-07-09 0:55 ]
Post subject: 

Pats game'as su dviems papildymais kainuos apie 370 lt. Patikekite tikrai verta :lol: :lol: :lol:
Va, siandien viena partija sumetem - super :lol:

Author:  Pjovejas [ 2007-07-09 9:44 ]
Post subject: 

Nomad wrote:
Betgi riske visada laimi tik vienas (nebent žaidžiate pagal kokias nors house rules). Reiškia, visada kažkas nutrauks tą aljansą vos tik jis pasirodys nebenaudingas (= žalingas). Riskas man irgi nepatinka dėl tos pačios priežasties, tik kažkiek žaidžiau su žmonėm ir nemažai prieš kompiuterį (kur aljansų nėra) :)
Nomad, sutarčių gi visokių būna, tik išradingumo reikia. Pvz., "nepuolam vienas kito per Kamčiatką bent tris ėjimus". Viso žaidimo aljansai jau kitas lygis, ne visada pasitaikantis.
O dėl GoT: na gal ir gerai, kad čia užklausiau. Nesu tikras ar tai publikai, su kuria dažniausiai žaidžiu labai patiktų toks žaidimas, kur tiesiog užprogramuotos išdavystės.

Page 3 of 6 All times are UTC+04:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/