Na WoW ir Warcraftą yra neteisinga lyginti, nes jų stilius yra skirtingas. Warcraftas yra orentuotas į wargame (settlers style), o WoW yra daugiau dungeon crawler , herojaus vystymasis.
Šie žaidimai ryškiai skiriasi žaidimo laiku ... jei Warcraftą sužaidžiau kažkada per valandą, tai WoW esu keletą sesijų nepabaigęs, nes virš aštuonių valandų sėdėti ir mėtyti kauliukus yra per daug.
Viena kas juos jungia - tai kauliukai. Ir vienam ir kitame, tai lemia tavo win/lose. Dar WoW dice atsitiktinumas/neapibrėžtumas nelabai jaučiasi, bet War tai kartais nužudo visą žaidimo malonumą. Aišku čia subjektyvi nuomonė, nes kauliukus reikia "įvaldyti" ir išmokti žaisti taip, kad randomas tau netrukdytų. Bet vis tiek kažkada užeina juodos dienos metimams.
Jei WoW trūksta santykių aiškinimosi tarp grupių, tai čia yra dvi problemos pusės ... žmogiškasis faktorius ir žaidimo mechanika ... Jei labai daug užsiiminėsi PVP - žaidimas užsitęs iki begalybės. Bet žaisdami visada jautėm, kad jei tik savo herojų paliksi vieną, o priešai galės užpulti dviese - jei taip ir padarys. Tai ribodavo veiksmų/questų laisvę.
Dabar esu atradęs Starcraft the Boardgame, tai šiame wargame yra eliminuota Warcrafto minusai ir įmaišyta MTG elementų. O ir žaidimo laikas neprailgsta. All your bases is lost