Forumas.Fantastika.lt

It is currently 2024-03-19 6:08

All times are UTC+04:00




Post new topic  Reply to topic  [ 15 posts ]  Go to page « 1 2
Author Message
 Post subject: Re: Civilization VI
PostPosted: 2016-10-28 3:34 
Offline
User avatar

Joined: 2003-06-07 14:47
Posts: 768
Location: Kaunas
Pripažinsiu, jog per daug senai žaidžiau civ4 kad prisiminti tiksliai, o bet tačiau kiek pamenu tai 2 options buvo trade arba make friend(kai make friend dažnai būdavo atmetamas, jei neprekiaudavai ar neduodavai $$). Todėl dabar žaidžiant civ6 nors ir diplomacy ištobulinta, bet winning conditions tikrai palieka sour taste. Turbūt sutiksiu, jog tai skonio reikalas, bet civ5 galima buvo jausti tą challenge ar bent kažkokį rivalry, kai darydavai culture victory, ir tau varžovas pareikšdavo "ė chebrants, jau ir taip mus užgriozdinai savo džinsais, biški calm down". Ar darant religion victory, bent jau kažkas sugebėdavo įjungt kažkokius diplomatinius veiksmus jog užkirst tam kelią. Dabar(civ6, įtariu kad galėjo būti taip ir anksčiau), tai jeigu pats į pointus nepasižiūri, tai būk ramus, nes AI tikrai nepasižės. Ir tada kažkuriam turne netikėtai įsijungs victory screenas. Pagal mane tai yra tiesiog lame.

_________________

How can we let this happen and
Just keep our eyes closed ‘till the end
When we will stand in front of heaven’s gate
It will be too late!


Top
   
 Post subject: Re: Civilization VI
PostPosted: 2016-11-01 13:37 
Offline

Joined: 2002-12-19 22:42
Posts: 2976
Pažaidžiau truputį daugiau, pora syk net iki galo (Rome, domination victory King ir Brazil, Cultural victory Immortal).

Gal aš buvau per daug įpratęs prie Civ4, bet man čia per lengva. Immortal yra priešpaskutinis sunkumo lygis, norėtųsi rimto iššūkio. Šiuo metu tiesiog užtenka truputį galvoti ką darai, kažkiek suprasti civ6 mechanikas, ir laimėsi.

Kiti trūkumai:

Taktikoje AI yra dumb. Beviltiškas.

Nebėr Golden Age mechanikos? :( Bet turiu nuojautą, kad grįš su ekspansijomis. Populiarus spėjimas kodėl startiniame rinkiny nebuvo kai kurių svarbių civilizacijų, tai kad joms ruošiama kažkokia synergy su būsimom naujom mechanikom. Persijos neturime, o penktame Persija buvo būtent all about golden ages.

GUI beviltiškas. Ir su bugais, pvz., dažnai neina perkelti artefaktų iš vieno muziejaus į kitą (iš pilno į tuščią), be jokių klaidų pranešimų.

Warmongering penalties kvailoki. Labai nesunku jų prisirinkti labai daug, net kariaujant gynybinį karą, jei nesutinki su pasiūlyta taika, ar užimi tave užpuolusiojo miestą ir neatiduodi, esi warmongeris pasaulio akyse. Nei labai istoriška, nei prideda žaidimui įdomumo IMHO, nei makes much sense. Nenori būti warmongeris, turi būti dūchas.

Kavalerijos exploitas ekonomikai. C'mon. Tikiuosi greito patcho :)

Multiplayeris pilnas bugų. Pvz., man (hostui) neidavo kontaktuoti su kitais žmonėmis, jei reikėdavo kažko su diplomatija, tik jie galėdavo pradėti pokalbį su manimi, ir rodydavo jiems jų screeną, o aš galėdavau tik sutikti arba ne su pasiūlymais. Seniai sutikti AI, su kurių unitais prasilenkdavom šimtą kartų, vis dar būdavo techniškai "nesutikti", kol vieną turną staiga užkalbindavo, atsibudę iš katatonijos matyt.

Overall atrodo žymiai mažiau bugų ir problemų lyginant su Civ5 on release, ir tikrai smagu žaisti, bet vis dar labai daug vietos tobulėjimui.

_________________
We never tire of looking at each other
Only the mountain and I


Top
   
 Post subject: Re: Civilization VI
PostPosted: 2016-11-03 20:42 
Offline
User avatar

Joined: 2003-09-25 17:15
Posts: 224
Nomad wrote:
Gal aš buvau per daug įpratęs prie Civ4, bet man čia per lengva. Immortal yra priešpaskutinis sunkumo lygis, norėtųsi rimto iššūkio. Šiuo metu tiesiog užtenka truputį galvoti ką darai, kažkiek suprasti civ6 mechanikas, ir laimėsi.
greitai
Šiaip CIV4 berods panasus laikas buvo ant settler kažkur ~5metus po išleidimo....

_________________
Šaknis - tai šlovės atsisakiusi gėlė.
Klahlilis Džibramas


Top
   
 Post subject: Re: Civilization VI
PostPosted: 2016-11-21 11:35 
Offline

Joined: 2002-12-19 22:42
Posts: 2976
https://civilization.com/news/entries/c ... e-now-live

Milijonas fixų, dauguma šiaip geri. Kavalerijos ekonomika gone, warmonger penalties sumažintos, AI allegedly pastiprintas. Išmėginsiu kai turėsiu laiko už poros savaičių. Jei kas jau bandėt, ar jaučiasi skirtumas?

_________________
We never tire of looking at each other
Only the mountain and I


Top
   
 Post subject: Re: Civilization VI
PostPosted: 2018-03-03 4:44 
Offline
User avatar

Joined: 2003-06-07 14:47
Posts: 768
Location: Kaunas
išėjo pirmas expansionas - Rise and Fall

perėjau du kartus(king ir immortal), įspūdis slogus. Šiaip viskas faina ir su žmonėm jį žaist būtų tikrai faina ir įdomu(neskaitant to jog tam reikia BEGALĖS laiko), bet su AI, kuris yra tiesiogine to žodžio prasme bukas kaip čiabato aulas, to įdomumo nėra. O dar nėra ir world diplomatijos, nors su tais aulais gal irgi nebūtų įdomu.

Apibūdinimui dėl AI - įdėjo įdomu feature "world crisis" ar kažkaip panašiai, tipo jei kažkas ten labai kažką padaro (numeta atominę, užima statecity, whatever), kitos nacijos gali susivienyt ir kažkaip pamokyt agresorių. Per 20 (ar 30) turnų išsisprendžia konfliktas, ir apgynusi savo objectives pusė gauna bonusų. Tai va AI prieš agresorių kitą AI visada pasuoja, ir jeigu sugalvoji žaist tai lieki vienas. Na gal bent jau šitą akivaizdų broką sutvarkys su patchu.

Vienžo žaisti su žmonėm puiku, prieš AI sadface

_________________

How can we let this happen and
Just keep our eyes closed ‘till the end
When we will stand in front of heaven’s gate
It will be too late!


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 15 posts ]  Go to page « 1 2

All times are UTC+04:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to: 

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited