Forumas.Fantastika.lt

It is currently 2019-08-17 16:09

All times are UTC+04:00




Post new topic  Reply to topic  [ 18 posts ]  Go to page « 1 2
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 2006-04-03 12:42 
Offline
User avatar

Joined: 2003-10-24 10:05
Posts: 795
Location: Vilnius
Updatas:
Buvau vakar pas draugą ir stebėjau jam per petį kaip jam sekasi. Galiu pasakyti, kad Sanity DMG yr vežatis. Širdute kalatojasi charas pradeda kliedėti ir vaizdas nafig nuplaukia... Ir kai jau bevaik atsipaipalioji vėl kokia tai nesamone is už kampo iššoka :).

Paskiau palikau jį vieną tamsoje žaisti ir važiavau trūlu per naktinį Vilnių rūke...

Išvados būtu tokios: man nervu neužtektu toki žaidima žaisti, bet žiūrėti per petį vežatis: ir atmosfera gera, ir vaizdai tvarkingi, ir temporal madness efektai prikolni.

Vien žo gėris Yr Kalačiūnai "She died because of me..."


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2006-04-04 9:13 
Offline
User avatar

Joined: 2002-12-19 19:00
Posts: 1132
Location: Klaipeda
Oj...
Net prologas priverte suabejoti ar istversiu. Kai savo sanity jauti per padaznejusi kvepavima, sirdies plakima ir plaukiojanti vaizdeli, o ne per skaiciukus, tai susimastai, ar tikrai nori pamatyt kas ten uz kampo mauroja. O kai pamatai supranti, kad geriau reikejo to nepamatyt...
Vienzo - emociniai mazochistai galit zaisti, nes kaip supratau is kompo jis (ne taip kaip oblivionas) nenori kazko. Pas mane 1.6GHz 1Gb FX5500 labai netgi norma.

_________________
it's all in your head


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2006-04-04 17:30 
Offline
User avatar

Joined: 2004-09-28 14:51
Posts: 329
Location: Kaunas
Man asmeniskai The Suffering gerokai baisesnis buvo ;)

O siaip tai is pradziu ir sitas daugmazh vezhe, bet kai jau reikejo pastoviai nuo visu puolanciu tik slapstytis, tai mane uzkniso po kokiu 2 valandu zaidimo Thief stiliumi, ir su daug load'u, nes pirma karta einant NIEKADA nezinosi kuri kelia pasirinkt... Zodziu toki stiliu yra idomu zaisti su PASTOVIA eiga, kur nereiketu jokiu loadu ir pan, nes tas labai numusha ir nuotaika horrorine (juk pasidaro nebebaisu - uzhsiloadinsi ;), ir numusha nuotaika zhaidybine (uzhknisa kartoti ta pati veiksma 10 kartu)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2006-04-09 0:48 
Offline
User avatar

Joined: 2002-12-12 5:34
Posts: 366
Location: Klaipeda
Kad tie load pointai pakankamai retai ishmetyti IMO, kad negadintu gameplay. Tiesiog nereikia loadintis del kiekvieno sulauzhyto kaulo. Be to, aplinka irgi turi itakos - zhaidzhiau labai nesibaidydamas, bet kai uzhsidejau ausines ir ishjungiau staline lempa ... nu gal 15 minuchiu ishtveriau, paskui adrenalino lygis per daug sukilo :)

_________________
Geriau pasiklausyk savo proto balso. Girdi? Ar girdi, kokias nesamones jis shneka?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2006-04-09 14:41 
Offline
User avatar

Joined: 2002-12-13 20:57
Posts: 1410
Location: Vilnius
Load point'ai are evil :/ Vos ne kiekviename straipsnyje apie charakteringas game design klaidas jie minimi. Ir vis vien, kiekvienas kas tik netingi juos įkiša...

_________________
„Ne tik levas GM, bet ir kaip zmogus gajdys“ (c) gre


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2006-04-10 10:00 
Offline
User avatar

Joined: 2003-10-24 10:05
Posts: 795
Location: Vilnius
[Offtopic&Rant]
Nereikia lialia Ghouli kaip prie gamu designinimo prisidėjes praktiškai turėtum žinoti kad 'save pointai' dabar išgyvena Renesansą. Kadangi kurį laiką game developeriai buvo pamirše kad FPS (Ir action apskritai) Nėra vien multiplayeris. Vat čia ir išlindo, kad 'save pointai' yra puikus įtampos ir sunkumo palaikymo įrankis. Reakcijos reikalaujantys žaidimai suderinami tam tikram žaidėjų lygiui ir jei žaidėjas jo nedatempia jis bus priverstas dažniau loadintis. Yra ir kita medalio pusė: Pro FPS Bičiukas nori pabėgioti kokį single player scenarijų tai save/load anywhere funkcija padaro jam ir taip lengvesnį žaidimą išviso iki koktumo lengvu.

Dėl to, kad save/load anywhere skerdžia žaidimo sunkumą galite nesiginčyti. Išbandžiau asmeniškai ant Emuliatorių ir Hardcore action žaidimų (Megaman Arcadkės). Emuliatoriaus Save state funkcija leidžia prasistumti per bet kurias žaidimo vietas paprasčiausiai pastoviai mėginant vėl ir vėl ir palieka duok dieve puse originalo sunkumo
[/Offtopic&Rant]

O dėl to, kad Kalačiūnuose NIEKADA nepapulsi iš pirmo karto kur reikia. Tai netiesa, kartais bėgi kliedėdamas ir patenki BŪTENT ten kur reikėjo (Tada jau Pats gauni kažkiek Sanity DMG :)).


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2006-04-10 12:11 
Offline
User avatar

Joined: 2004-03-20 20:50
Posts: 811
Location: mzk-kaunas
Save state nemazhina zhaidimo sudetingumo, jie tiesiog taupo laika. Nebent reikia padaryta kazhka grynai ant sekmes.

_________________
bu


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2006-04-10 16:54 
Offline
User avatar

Joined: 2003-10-17 22:32
Posts: 2032
OT: Save pointai yra EVIL consoliniu zaidimu atgyvena and must die. :evil: Ir beje, jei taip jau nori pasisunkinti zaidima, gali zaisti nesisave'ines nuo pradzios iki galo, niekas taves nevercia save&load. Agi kad valios neuztenka turbut. :sprint:

Save Raimondas


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 18 posts ]  Go to page « 1 2

All times are UTC+04:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to: 

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited