Normaliomis salygomis necras tures wayyy bigger army, aukshtesnio lv heroju, daugiau resursu ir t.t. Normalios salygos, tai mapas be tokiu bairiu, kad necrui visi ant kelio pasitaikantys neutralai yra machine tipo ir t.t.
nonsense moris
po ~4 savaiciu ant bet kokio mapo dauguma piliu turi armijos strength pranasuma priesh necra. Jei netiki, galim sulosht koki maza mapa, parodysiu
Pats rashei, kad inferno turi rushinti, necrai uzh juos rushinti daug geriau sugeba. Man visi prikolai su impais atrodo daugiau teoriniai, o ne praktiniai.
necrai, rushinti? su kuom?
keliais vampyrais?
Necrai yra visiskai late game pilis, jei ju neuzhverti per pirma menesi, tikimybe laimet su kiekviena savaite mazeja
Pagrindiniai to momentai: necromancy ir tas pastatelis kur gali convertint kitu piliu xebra i savishke.
Pagrindiniai momentai kodel jie rushint negali: sucky/luck-based 2-3 lvl, 4lvl prieshas kuri rushinsi pasistenks ishkept per 1 rounda, 5lvl irgi luck/skill-based - t.y. jei ne pries durna loshi, tavo lichai nedarys tokio dmg kokio tu tiketumeis, 6lvl - sucky, 7lvl - sucky. Resursu necrams irgi reik nemazai.
P.S. ryskiai nuvertini inferno, ir ypac impus. Pasakysiu viena, tai jau ne senieji impai, shitie impai rocks