Forumas.Fantastika.lt
http://forumas.fantastika.lt/

Dungeons & Dragons Online
http://forumas.fantastika.lt/viewtopic.php?f=4&t=2059
Page 2 of 4

Author:  eimukas [ 2006-01-27 11:40 ]
Post subject: 

Atvirai pripazhinsiu, kad dejau gerokai didesnes viltis i shi geima. Perskaicius ivairius atsiliepimus (deja, i beta manes nepasirinko :/ ), kol kas irgi linkes nepirkti shio geimo..
Kas labiausiai buvo uzhkabliave, tai butent Eberrono pasaulis, kuris ish esmes sukurtas tikrai profesionaliai ir shiek tiek pasislinkes nuo standratiniu fantasy pasauliu klishiu. Taciau, zhaidimo sukishimas ishskirtinai i dungeon instancus yra, mano akimis, geram RPG visishkai nepriimtinas.
Ech... galetu kas sukurti nauja geima, kad ir ne MMORPG, bet su pilnu Eberrono pasauliu, jo istorija, intrigomis tarp grupuociu, paslaptingomis vietovemis, pilnomis senoviniu artifaktu... ir pavoju. Na, pasvajosim ir praeis :D

Author:  sarua [ 2006-01-27 13:24 ]
Post subject: 

O, tai koks to DDO tikslas? Susirinkt grupele friendu mieste ir patraukt i instance dungeonus?(instance, tai kai iejes i dungeona niekad nesutiksi kito parchio, teisingai suprantu?) Atlikti visus questus su silpnu siuzhetu? Sry, bet ash ta pati galiu padaryt pasikvietes pora draugu ir loshdamas koki crpg.

Author:  Raimondas [ 2006-01-27 17:48 ]
Post subject: 

sarua wrote:
O, tai koks to DDO tikslas? Susirinkt grupele friendu mieste ir patraukt i instance dungeonus?(instance, tai kai iejes i dungeona niekad nesutiksi kito parchio, teisingai suprantu?)
Teisingai.
Quote:
Atlikti visus questus su silpnu siuzhetu?
Tiksla aprasei irgi teisingai.
Quote:
Sry, bet ash ta pati galiu padaryt pasikvietes pora draugu ir loshdamas koki crpg.
Tu gali. Bet yra zmoniu, kurie negali, nes neturi salia draugu arba isvis neturi RPG draugu. DDO privalumai keli: kiekvienas is draugu gali atzaidineti savo charakteri, draugai gali buti skirtinguose miestuose (in real life) ir pan.

Jei DDO sektu Guild Wars modeliu ir neimtu menesinio mokescio, tai turbut turetu dideli pasisekima. Nes tai butu kaip solo CRPG, tik ne solo, o grupinis (ir jame negali cheatinti, kaip kad solo RPGuose 8) ). Bet itikinti zmones moketi menesini mokesti uz toki zaidima greiciausiai bus sunku.

Tiesa, del questu. Jie zada pastoviai pridejineti naujus ir naujus questus. Todel, atseit, ir ims menesini mokesti. Kaip bus realybeje, sunku pasakyti.

Nenoriu i pozemi Raimondas

Author:  Dandha [ 2006-01-30 11:55 ]
Post subject: 

Jai kas jau zaidet test versijas ir dar netycia bandet wow idekit palyginimus etc butu idomu zinot skirtumus trukumus etc.

Author:  Dandha [ 2006-01-30 12:02 ]
Post subject: 

5raz wrote:
Manes isties nesuzavejo pristatymas, nes:
1. Nera PvP. Nusibosta vien vykdyti uzduotis ir kalt mobus, norisi ir razborkese padalyvaut. Daugumoje MMORPG butent PvP yra idomiausia dalis. Be to, PvP nebuvimas suteikia galimybe laisvai reikstis visokiems ikyriems/nagliems/ir kitaip nepageidautiniems tipams, kurie tau trukdo, lenda, gadina nuotaika - negali jiems uz tai "duot i duda".
.
Cia tu labai klysti. Kaip parode WoW pvp aspektas yra perdaug boring ir pakankamai uzknisantis. Nesakau kad to niekam neriek taciau jau daugumai mieliau yra daryt en game vadinamus instancus kur 40 zmoniu turi dirbti kaip tiksliai veikaintis laikrodis nei ait pvp.

Author:  Raimondas [ 2006-01-30 18:44 ]
Post subject: 

Dandha wrote:
Jai kas jau zaidet test versijas ir dar netycia bandet wow idekit palyginimus etc butu idomu zinot skirtumus trukumus etc.
Ko truksta mano aprasyme? Jei turi konkreciu klausimu, klausk. :)
Quote:
Kaip parode WoW pvp aspektas yra perdaug boring ir pakankamai uzknisantis. Nesakau kad to niekam neriek taciau jau daugumai mieliau yra daryt en game vadinamus instancus kur 40 zmoniu turi dirbti kaip tiksliai veikaintis laikrodis nei ait pvp.
Na, nezinau apie WoW PvP, bet apskritai mums nepakeliui. PvE yra nuobodu pagal apibrezima, ji gali isgelbeti tik geras siuzetas, o MMOGuose to siuzeto taip pat praktiskai pagal apibrezima buti negali. Todel MMOGu PvE yra didziulis laiko gaisimas. Ir dar nemaciau PvE reidu, kuriuos (a) negalima butu zerginti arba (b) jei tai butina daryti su ribotu zmoniu skaiciumi, nebutu visiskai uzknisantys arba (c) cheatinami legaliomis priemonemis, t.y. zinant kaip apeiti mobu ribota AI.

Raimondas, kuris 4 valandas gyne viena pili sestadieni ir uzeme 2 bokstus ir pili sekmadieni is siek tiek protingesniu nei AI sutverimu

Author:  Dandha [ 2006-01-30 18:47 ]
Post subject: 

galeciau tik pasiulyt wow koki nors mc ar bwl bosa umusti ar zg bet deja ner a galimybes be 60 lvl tai padaryt ;/

Author:  Raimondas [ 2006-01-30 18:52 ]
Post subject: 

Dandha wrote:
galeciau tik pasiulyt wow koki nors mc ar bwl bosa umusti ar zg bet deja ner a galimybes be 60 lvl tai padaryt ;/
Juos negalima tiesiog zerginti?

Siaip DAOCe yra pora mobu, kuriu negalima zerginti net su 100 zaideju, bet tada zr. varianta (c) - randami legalus exploitai.

Tiek to, sutiksiu - yra zmoniu, kuriems PvE patinka. 8) Bet ne man. Man jis jau virs kaklo, nes teko uzlevelinti charakterius 3 realmuose ir dar pereiti per ML reidu mesmale (tai siek tiek panasu i jusu WoW instance reidus, nors dauguma encounteriu tiesiog zerginama). Gerai, kad PvE turiu pagalba.

Ir tiek Raimondas

Author:  Dandha [ 2006-01-30 18:55 ]
Post subject: 

ner jokiu zerginimu ner jokiu exploitu yra tik tai teamworkas ir jai ka ssh mala viskas bosas lieka gyvas reidas mires.

Author:  Raimondas [ 2006-01-30 18:56 ]
Post subject: 

Si zinute buvo redaguota 2 kartus
Dandha wrote:
ner jokiu zerginimu ner jokiu exploitu yra tik tai teamworkas ir jai ka ssh mala viskas bosas lieka gyvas reidas mires.
Atleisk, bet NUOBODU.

Na gal pirma karta ir ne visai nuobodu, bet 5 ar 10 tikrai. Tik, deja, pirma karta dazniausiai reido visiskai nesupranti, nes ji veda kas nors, kas pasako ka daryti kiekvienu atveju (nes jie ta jau daro 25 karta).

Girdejau as apie tuos WoW instance reidus. Tipo reikia kiekviena instance raidinti 10+ kartu, kad zmones gautu sau reikiamus ginklus, sarvus, dzinguliukus. O kam? Kad eiti i kitus instance reidus? Ne, aciu.

Kaip sakiau, DAOCe dalyvavau ir artifaktu reiduose (apie 40 artifaktu), ir master level reiduose (apie 40 MLu), ir drakono reiduose (apie 5 kartus), ir kitu epiniu monstru (apie pora kartu). Visi jie uzima daug laiko ir fantastiskai nusibosta. Net ir tie, kurie turi strategija. Va yra dabar toks naujas instance, vadinasi Darkspire. Tai ten atseit reikia strategijos. Perskaiciau, tai paeme siurpas. Kad as ten eiciau, neeeeeeeeeeeeeeeeee! Geriau uz pinigus (ir tikekit, didelius in-game pinigus) nusipirksiu Darkspire drop'us.

DAOCe bent jau tokie reidai turi paskirti: eini tam, kad turetum ginklus ir t.t. PvP. Nes PvE visi tie super ginklai nereikalingi. Sestadieni vienas guild'ietis klausia: "O kokia Ceremonial Bracers artifakto versija imti PvE animistui?". Atsakymas: "Jokios. PvE jis tau niekam nereikalingas". :cry: Bet yra zmoniu (kaip minetas guild'ietis), kurie gauna kazkoki pasitenkinima is PvE. :? :stupidme:

Sekmes Raimondas

Page 2 of 4 All times are UTC+04:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/