Forumas.Fantastika.lt
http://forumas.fantastika.lt/

[Atnaujinta] Pirmojo lietuviško RTS'o demo jau yra
http://forumas.fantastika.lt/viewtopic.php?f=4&t=2266
Page 8 of 11

Author:  Nomad [ 2005-11-18 15:26 ]
Post subject: 

Ernesticus Vulgarus wrote:
Yra rimtu mokslininku knygu apie visas logiskas salygas kosmose.

Maziausiai teisingas ateiviu isivaizdavimas yra bigbugs. t.y. tokie gali egzistuoti, bet negali keliauti milz. atstumus.

Mano argumentas pagristas, o tavo?
Pagrįstas kuo? :D

Maniškis - elementariais logikos dėsniais. Jei nežinomos prielaidos, negalima daryti jokių išvadų. Galime remtis tik vienos planetos - mūsiškės - gamtinėmis sąlygomis ir evoliucija. Kitur evoliucija galėjo vykti kitaip. Joje didžiulę reikšmę turi atsitiktinumas. Išlieka mutacijos, padedančios išlikti. Tačiau tokių gali būti didelė įvairovė.

Teiginys "yra mokslinių knygų apie visas logiškas sąlygas kosmose" yra absurdiškas. Sąlygos negali būti nei logiškos, nei nelogiškos: logika nežemiškų sąlygų nenagrinėja. Dėl žodžio visos šiame kontekste turbūt papildomų pastabų nereikia :)

Author:  Nomad [ 2005-11-18 15:29 ]
Post subject: 

Quote:
403 Forbidden

Author:  tadas [ 2005-11-18 15:31 ]
Post subject: 

Nomad: Nu pas mane rodo...
ghoul wrote:
tadas wrote:
Taip ir galvojau kad bus tokie "argumentai"... Neieskok realybes ten kur yra fantastika.
Žmonės, nesusiję su kompiuterinių žaidimų kūrimu dažnai galvoja, kad kuo didesnis realizmas visuomet yra gerai (aš irgi taip kažkada galvojau). Tačiau iš tiesų taip nėra. Tiek žaidimo mechanika, tiek vizualinė dalis turi būti visų pirma adaptuojama žaidimui, o tik po to atitikti realybę.
Hmmm... pats zaidimas nesuvokiu kaip galetu nukenteti jei butu naudojami "istorishki" sarvuociai... Ash kalbu ne apie dinamika ir pajegumus... Ir puikia suprantu kad zaidzianciajam turetu buti fun. Bet na niekaip sovietu technika neturetu pakenti:
1-Rusai zaistu tai is patriotiskumo ir dziaugtusi.
2-Vakarieciai didziaja dalim isviso tokiu dalyku nemate - jiems irgi idomu
3-Istorijos megejam jei jie klartais peie kompo suseda visai smagu paganialinti tokiu aparatus
4-Kazkam butu jega pamocinti sovietus taipo kaip jie ir atrode
5-Reklaminis triukas: REAL soviets!

Labai rekomenduoju pasiskaityti apie "Silent hunter" zaidimo kurimu - bicai vien del savo konsultantu pavardziu gavo simtus pastoviu zaideju... Netgi zmones niekad nezaide simuliatoriu sedo prie sio zaidimo...
ghoul wrote:
Absoliuti dauguma rusų unit'ų (t. y. visi, išskyrus unikalius herojus) atitinka tuometinę Tarybinės armijos karinę techniką. Čia jau mūsų klaida, kad screenchot'uose eilinių unit'ų beveik nesimato.
Tai gal parodykit... Anokia cia paslaptis siap jau.

Author:  Jauja [ 2005-11-18 15:52 ]
Post subject: 

Nomad wrote:
kazkas tasku po com prideliojo... :roll:

Author:  Nomad [ 2005-11-18 16:08 ]
Post subject: 

Mhm, jau peržiūrėjau. Screenshot'ai tikrai įspūdingi :)

Tiesa, kaip dėl sniego Sibire? Ar tik screenshotuose nelabai matosi, ar iš tiesų nėra?

Author:  Gambler [ 2005-11-18 16:46 ]
Post subject: 

tadai nera reikalo lyginti silent hunteri su PSI. hunteris simuliatorius ir rimtas ten yra privalomas realistishkumas ir atitikimas to meto realijoms, nes kitaip tai arkada, o ne simuliatorius povandeninio laivo. chia gi mes turime RTS. kurioje yra ateiviai. apie kokia realistishkuma mes chia kalbam? tai ne istorijos vadovelis, jame nera idetos enciklopedijos (speju kad nera), kuria pavartes tu suzhinosi visas to meto karines technikos TTX.

Author:  tadas [ 2005-11-18 16:58 ]
Post subject: 

Na tai vat butent... Tik kodel Tu man tai adresuoji?
Geriau autoriams rasyk ;)

Ziurim ka turim:
Quote:
Pačiame Šaltojo karo įkarštyje ateivių iš kosmoso pasirodymas Sibiro tundroje sukelia nepaprastą Tarybų Sąjungos valdžios susidomėjimą. Geriausios pajėgos metamos siekiant bet kokia kaina perimti nežemiškas technologijas. Milžiniška Raudonosios Armijos galia prieš techninį ateivių pranašumą.
Quote:
Pasirinkite vieną iš dviejų kampanijų ir žūtbūtiniuose mūšiuose vadovaukite ateivių pajėgoms arba Raudonajai Armijai
Quote:
ghoul rašo:
Absoliuti dauguma rusų unit'ų (t. y. visi, išskyrus unikalius herojus) atitinka tuometinę Tarybinės armijos karinę techniką. Čia jau mūsų klaida, kad screenchot'uose eilinių unit'ų beveik nesimato.
Ash skaitau ir matau... Bet sie teiginiai nesusiveda...

Author:  zhukaSS [ 2005-11-18 17:00 ]
Post subject: 

to tadas: geriausios elitines pajegos buvo super slaptos :lol:

anyway, pabusiu netipishkas lietuvis ir palinkesiu kuo didzhiausios sekmes staffui :D

Author:  ghoul [ 2005-11-18 17:07 ]
Post subject: 

tadas wrote:
:)
Nurodytame screenshot'e vaizduojamas unikalus herojus, eksperimentinis automatizuotas savaeigis artilerijos pabūklas SAU-180, kuris niekada neturėjo (ir neturės, manau) realaus analogo.
tadas wrote:
O čia vėl toks pat eksperimentinis herojus BMP-Shturm, vėl gi, neturintis realių analogų.
tadas wrote:
http://www.wireframedreams.com/gallery/ ... ment/4.gif
Tai va cia bentau ir man atrodo dar kazkas padabno, bet butu smagu daugiau detaliu pamatyti...
Čia degantys T-55a, realistiški tankai.

Kaip jau minėjau, tiesiog mūsų screenshot'uose beveik nesimato paprastų, realistiškų sovietų unit'ų. Kai tik bus laisvesnė minutė - pasistengsime jų įdėti.
tadas wrote:
Ir butu vienas parasymas gal galima buru kaip nors gauti/pamatyti skreen shota kai granatsvaidis ishauna? Labai prashau :P
Galiu padaryt, tik neturiu kur įdėti.
tadas wrote:
Hmmm... pats zaidimas nesuvokiu kaip galetu nukenteti jei butu naudojami "istorishki" sarvuociai...
Paprastas pavyzdys - reali kovinė technika dažoma taip, kad maksimaliai susilietu su aplinka, taip pat ir stebint iš oro (siekiant apsisaugoti nuo aviacijos bei oro žvalgybos). Kamufliažines tekstūras padaryti galima. Tik kas bus? Žaidėjui bus sunku įžiūrėti tiek savo, tiek priešo unit'us. (Beje, pradžioje tekstūros ir buvo realistiškos, po to jas paryškinome, kad šitų problemų nebeliktų).

Author:  Nomad [ 2005-11-18 17:17 ]
Post subject: 

Quote:
Galiu padaryt, tik neturiu kur įdėti.
www.yousendit.com - įdėtas failas išlieka savaite arba tam tikrą parsisiuntimų skaičių (nežinau, kokį tiksliai). Dydis iki 1 GB (tokios geros kokybės tiek to, nereikia :) )

8)

Page 8 of 11 All times are UTC+04:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/