Forumas.Fantastika.lt
http://forumas.fantastika.lt/

[Atnaujinta] Pirmojo lietuviško RTS'o demo jau yra
http://forumas.fantastika.lt/viewtopic.php?f=4&t=2266
Page 9 of 11

Author:  ghoul [ 2005-11-18 17:51 ]
Post subject: 

Pėstininkas su granatsvaidžiu:
http://s50.yousendit.com/d.aspx?id=0INB ... Z67MHRCBGQ
http://s50.yousendit.com/d.aspx?id=03LO ... ZNDPS0113G

Istoriniai unit'ai: du sovietų IS-7 tankai ir BMP-1
http://s50.yousendit.com/d.aspx?id=1BZD ... PJ6EPLANTV

Author:  Adis [ 2005-11-18 17:58 ]
Post subject: 

Toks jausmas, kad kai kas žaidimą ir jo realistiškumą vertina nė nepažaidęs jo demo...

"2-Vakarieciai didziaja dalim isviso tokiu dalyku nemate - jiems irgi idomu "

O tiesą sakant, kodėl? Vakaruose didesnis susidomėjimas karo/karinės technikos istorija ar kaip ?


"Tiesa, kaip dėl sniego Sibire? Ar tik screenshotuose nelabai matosi, ar iš tiesų nėra?"

Sibire irgi gali būti vasara :D Netikintiems siūlau nueiti į http://www-th.bo.infn.it/tunguska/ ir pasižiūrėti nuotraukų. Arba į http://www.tunguska.ru/fotog/mesto/

Author:  Nomad [ 2005-11-18 18:13 ]
Post subject: 

Sibiras žaidime turi atrodyti ne taip, kaip iš tiesų, o taip, kaip dauguma tikisi 8)

O šiaip, bent jau Blizzard'o RTS'uose būna keli žemėlapių variantai, pvz. dykuma, žiema, wastelandas, jungle ir t.t., ar pas jus bus kažkas panašaus? T.y. konkretūs tipai?

Author:  Raimondas [ 2005-11-18 18:45 ]
Post subject: 

Screenshotai atrodo gerai, demo nusidownloadinsiu bent jau del smalsumo, nors RTSu nezaidziu. :)

Dar karta sekmes

Dersu Raimondas

Author:  ghoul [ 2005-11-18 18:56 ]
Post subject: 

Adis wrote:
O tiesą sakant, kodėl? Vakaruose didesnis susidomėjimas karo/karinės technikos istorija ar kaip ?
Būtent - kaip tik vakariečiai skeptiškai žiūrėjo į idėją „sovietai prieš ateivius“, jiems tai neatrodė įdomu. Tuo tarpu Rusijos leidėjai kur kas labiau susidomėjo.
Nomad wrote:
Sibiras žaidime turi atrodyti ne taip, kaip iš tiesų, o taip, kaip dauguma tikisi 8)
Čia tu teisus, bet sniego pas mus nėra. Kodėl - niekas nežino. Taip gavosi :)
Nomad wrote:
O šiaip, bent jau Blizzard'o RTS'uose būna keli žemėlapių variantai, pvz. dykuma, žiema, wastelandas, jungle ir t.t., ar pas jus bus kažkas panašaus? T.y. konkretūs tipai?
Ne visai taip. Pas mus nėra išskirti atskiri tipai, tačiau landšaftai įvairūs - vienos misijos vyksta miškingose vietovėse, kitos - miestuose, karinėse bazėse, kaimuose ir t. t.
Mes naudojame ne iš tile'ų sudėliotą landšaftą kaip Blizzard, o visiškai trimačius lygius, kiekvienas kurių yra modeliuojamas ir tekstūruojamas atskirai.

Author:  tadas [ 2005-11-21 9:56 ]
Post subject: 

ghoul wrote:
Labai dekui. Gaila tik kad labai maza kokybe, tai nelabai kas matosi... Dabar ziurejau ziurejau ir panasu kad jis kaire ranka priekyje laiko o desine gale... Ar taip?
Ir ten ta shuvio juosta... nu cia nebent gameplayui reikalinga - suvio takas matosi (vos vos) tik jei nera bent vejelio IR labai dregna.
Nu bet cia gali buti reikalinga - nzn. Siaip normalia diena tik suvio momentu yra siek tiek dumu ir liepsnos kamuolys. O visa kita nesimato praktiskai.
P.S. jei idomu - suvio garsas rpg-7 labai "ashtrus". Jis nepanasus visiskai i suvius fimuose. Raketa lekianti - dzin, toks kaip snypshtimas ir jokiu budu ne kaip standartis geimuose ar filmuose garsas "pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff-boom!", O greiciau nesa i tokia kombinacija - "DZANG-sssssss-boom!". Tas "dzang" labai toks specifinis ir ziauriai uzgula ausis... o srogimas yra su tokiu shvilpesio prioedu bet ne siai buum :)
Deja ash negaliu demo pazaisti - kompas nevez...
ghoul wrote:
Istoriniai unit'ai: du sovietų IS-7 tankai ir BMP-1
http://s50.yousendit.com/d.aspx?id=1BZD ... PJ6EPLANTV
Kaip zaidimui - LABAI malonus akiai. Aciu - BMP'shke atrodo isviso super.

Author:  Raimondas [ 2005-11-21 19:13 ]
Post subject: 

Kaip sakiau, is smalsumo pasileidau demo. Keli RTS-o neismanancio komentarai:

- Grafika labai vidutiniska, jei lyginti su siuolaikiniais MMOGais (Zaidziu tik juos ir adventure/questus, tik su jais ir galiu lyginti). Nezinau, gal lyginant su RTSais ji gera.

- Bent as is karto uzsinorejau komandos "Follow" arba kazkokios rikiuotes, tipo tankai priekyje, pestininkai uz ju, o medikai paskutiniai. Beje, kadangi medikai negali atakuoti, tai pasidaro sudetinga pasiusti juos kartu su atakuojancia kolona. Ar yra koks budas kelis unitus sugrupuoti, kad nereiktu kiekviena karta juos visus pazymeti pries siunciant kazkur?

- Ar medikai gali pusiau automatiskai gydyti ar tai butina daryti kiekviena karta rankutemis?

- Nesupratau ar galima unitams nurodyti atakuoti konkretu prieso unita.

- Gal neatidziai ziurejau, bet noretusi ir waypointu sistemos.

- Kameros valdyme man truko sukimosi apie asi, bet gal tiesiog praziopsojau.

- Zaidimas po kiek laiko nuluzo, panasu dar reikia testinti ir debuginti. :)

- Instrukcijos anglu kalba parasytos gana profesionaliai, sakyciau tokio pat lygio, kaip kiti angliskai isleidziami ne anglakalbiu daryti zaidimai. Vienas kabliukas: "loose" != "lose", tai visiskai skirtingi zodziai, nors ir daznai painiojami. :)

Zodziu dar karta sekmes.

Zanyal pervuju anomaliju 8) Raimondas

Author:  ghoul [ 2005-11-22 13:31 ]
Post subject: 

Raimondas wrote:
- Bent as is karto uzsinorejau komandos "Follow" arba kazkokios rikiuotes, tipo tankai priekyje, pestininkai uz ju, o medikai paskutiniai.
Komanda yra („Move“ ant kito unit'o), nespėjome dokumentuoti :)
Raimondas wrote:
Ar yra koks budas kelis unitus sugrupuoti, kad nereiktu kiekviena karta juos visus pazymeti pries siunciant kazkur?
Standartiškai - Ctrl+[skaičius] sukuria grupę, [skaičius] ją pasirenka.
Raimondas wrote:
- Ar medikai gali pusiau automatiskai gydyti ar tai butina daryti kiekviena karta rankutemis?
Rankutėmis :)
Raimondas wrote:
- Nesupratau ar galima unitams nurodyti atakuoti konkretu prieso unita.
Be abejo. „Attack“ arba tiesiog right-click ant priešo unit'o.
Raimondas wrote:
- Gal neatidziai ziurejau, bet noretusi ir waypointu sistemos.
Yra, nepamenu, ar dokumentuota („Move“ , o tada waypoint'ai, laikant nuspaustą Shift).
Raimondas wrote:
- Kameros valdyme man truko sukimosi apie asi, bet gal tiesiog praziopsojau.
Yra, tikrai dokumentuota, tik manual'ų niekas neskaito :) Kamera sukiojama laikant nuspaustą vidurinį pelės mygtuką (ratuką) ir judinant pelę į šonus. Arba Insert/Delete.
Raimondas wrote:
- Zaidimas po kiek laiko nuluzo, panasu dar reikia testinti ir debuginti. :)
Testinam, debuginam :)
Raimondas wrote:
- Instrukcijos anglu kalba parasytos gana profesionaliai, sakyciau tokio pat lygio, kaip kiti angliskai isleidziami ne anglakalbiu daryti zaidimai. Vienas kabliukas: "loose" != "lose", tai visiskai skirtingi zodziai, nors ir daznai painiojami. :)
Mea culpa (aš tą tekstą rašiau), pataisysim :)

Author:  Nomad [ 2005-11-22 13:37 ]
Post subject: 

ghoul wrote:
Rankutėmis
:? :fork: :fork: :fork: :fork: :fork: :fork:

Mokau: left clickas (arba atitinkamas shortcut key, jei pas jus tokie yra) gydo "rankutėmis", right click'as įjungia "autocast'ą". Savaitė laiko perdarymui :lol:

Visa kita panašu kad nedaug skiriasi nuo Blizzard'o valdymo sistemos, kas yra gerai.

Author:  ghoul [ 2005-11-22 17:56 ]
Post subject: 

Nomad wrote:
ghoul wrote:
Rankutėmis
Mokau: left clickas (arba atitinkamas shortcut key, jei pas jus tokie yra) gydo "rankutėmis", right click'as įjungia "autocast'ą". Savaitė laiko perdarymui :lol:
Man prašyčiau algoritmą, C++ kalba :P

Page 9 of 11 All times are UTC+04:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/