Forumas.Fantastika.lt

It is currently 2019-07-20 12:39

All times are UTC+04:00




Post new topic  Reply to topic  [ 59 posts ]  Go to page « 1 2 3 4 5 6 »
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 2006-04-20 17:36 
Offline

Joined: 2002-12-24 11:07
Posts: 359
Location: Solar system
Aivaras wrote:
Iš mano varpinės: kokybinis šuolis nuo 1 dalies į 2-trą buvo grandiozinis.
Vien faktas kad padarai toliau keliasi net pasiekę max klasę padarė įmanomu pasirinkimus kurie nebėra akivaizdūs.
Hmm..shito ash prie visos pagarbos (neaishq kam) nepavadinchiau grandioziniu/kokybiniu shuoliu. Kruva unitu, kuriems nera panaudojimo, kruva beverchiu abilities, kurias galima pasiimti ir kak na zlo labai vertingos (pvz. flying) galimos tik su konkrechia rase&klase, ko pasekoje kai kurios rasiu klases tiesiog [censored]. Tas pats ir su daiktais. Susidare vaizdas, kad daug kas ideta tik del skaichiaus.
Tas faktas, kad D2 ramiai loshiau ta pachia strategija kaip ir D1, daug ka pasako. Nesinori visur kishti palyginimui HoMM, bet su kiekviena serijos dalimi turejai mokytis zhaisti ish naujo - pagrindiniai principai nesiskirdavo, bet pachio zhaidimo strategija/taktika - smarkiai.
Quote:
Bet šiaip žaidimas turėjo balanso problemų ir kaip jas sutvarkyti negaliu pateikti pasiūlymų :(.
Negaliu nesutikt.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2006-04-20 18:13 
Offline
User avatar

Joined: 2003-10-24 10:05
Posts: 795
Location: Vilnius
Uukrul wrote:
Kruva unitu, kuriems nera panaudojimo, kruva beverchiu abilities, kurias galima pasiimti ir kak na zlo labai vertingos (pvz. flying) galimos tik su konkrechia rase&klase, ko pasekoje kai kurios rasiu klases tiesiog [censored].
Kaip tik nesuprantu nes pirmoje dalyje kiekviename medyje buvo tik po viena geriausia kelia. 2 dalyje viskas kitaip daug padarų ir jų sąvybės smarkiai skiriasi ir nesi apribotas"geriausiu". Plius visos rasės klasės galėjo išgimdyti piktų dalykų disbalansas labiau jaučiasi kai užkeli iki pažaliavimo. Tada prieš žmones nelabai įmanoma atsilaikyti.
Uukrul wrote:
Tas pats ir su daiktais. Susidare vaizdas, kad daug kas ideta tik del skaichiaus.
Tas faktas, kad D2 ramiai loshiau ta pachia strategija kaip ir D1, daug ka pasako. Nesinori visur kishti palyginimui HoMM, bet su kiekviena serijos dalimi turejai mokytis zhaisti ish naujo - pagrindiniai principai nesiskirdavo, bet pachio zhaidimo strategija/taktika - smarkiai.
Daiktai tikrai neblogas dalykas ir buvo tiek useless tie usefull artefaktų (kaip ir priklauso).
Dėl strategijos suderinamumo galiu sutikti, tiesiog 2 dalis smarkiai patobulino tai kas buvo 1-moje.

Galiu pasakyti kad tas skirtumas man iš pradžių nebuvo akivaizus kol nesužaidėme su draugu ultralarge mapo per multiplayerį ir nepamatėme kuo skiriasi tik paversti unitai nuo gerai pakeltų... (abu ramia sažine užvertėme race gyardianus ir užlenkėme main blogieti.

IMHO Išvados: Aš vis vien labiau myliu Homm (net IV sugebėjau pasižaisti ir kažkiek pajusti iš to malonumo). Bet desciples taip pat visada buvo labai malonus žaidimas bent viena kartą pereiti istorija.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2006-04-20 21:15 
Offline
User avatar

Joined: 2004-03-20 20:50
Posts: 811
Location: mzk-kaunas
Del useless daiktu, tai ju tikrai buvo daug. Del pvz artifact tipo daiktu, kad buvo geru ir buvo blogu, tai normalu- gal gausi gera daikta gal bloga. Bet pvz talisman tipo daiktai kiek pamenu visi iki vieno buvo beverchiai ir sunaudojes lv up, kad galetum juos naudoti galejei plaukus rautis :)
Quote:
Kruva unitu, kuriems nera panaudojimo, kruva beverchiu abilities, kurias galima pasiimti ir kak na zlo labai vertingos (pvz. flying) galimos tik su konkrechia rase&klase, ko pasekoje kai kurios rasiu klases tiesiog [censored].
Butu idomu ishgirsti tas kruvas unitu kuriems nera panaudojimo :)

_________________
bu


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2006-04-21 16:07 
Offline

Joined: 2002-12-24 11:07
Posts: 359
Location: Solar system
Aivaras wrote:
Kaip tik nesuprantu nes pirmoje dalyje kiekviename medyje buvo tik po viena geriausia kelia. 2 dalyje viskas kitaip daug padarų ir jų sąvybės smarkiai skiriasi ir nesi apribotas"geriausiu".
Don't get me wrong, bet ar kas pasikeite?
Peveze (chia kartu ir atsakymas i sarua klausima)
---
Empire.
Fighter unitai.
Kam reikalinga Witch-Hunter->Inquisitor->Grand Inquisitor shaka?
Del Undead'u? Nebent multiplayeryje. Ir tai dar klausimas.
Ranged unitai.
Hmm. Naudojami kur nors? :) Ish viso, kiek pastebejau ranged unitai tokie **** visose rasese - niekur nera daugiau nei 3 leveliu...Kodel?
Mage unitai.
Velgi - kam?
Asmenishkai matau tik viena kelia - fighteriai+healeriai

Mountain Clan.
Didzhiule zhopa.
Kam reikalingi tie fighter&ranged unitai? Pasizhiuri i tuos 2-ju slotu support unitus bei mage ir viskas pasidaro aishq.
1 kelias - support+boostintojai

Legion.
Pagal ideja turetu turet kiechiausius ranged unitus, taip ir yra. Tik kad tie ranged unitai uzhima 2 slotus. Nudzhiugino...ir velgi ta pati problema kaip ir su mountain clanu - pasizhiuri i fighter unitus, pasizhiuri i support ar ranged unitus..Kazhko ishvada visada ne pirmuju naudai.
Galima ish dalies sutikti, kad bent jau Legiono atveju yra keli burio formavimo variantai - fighteriai+magai arba support/ranged + magas.

Undead.
Vo chia nieko negaliu prikisht. Tikrai gerai apmastyta pilis. Tik 1 beda - kitu piliu fone ji ryshkiai per daug kruta.
--
Visi pamastymai su ta mintim, kad visi unitai available. Ir tikrai ne multiplayeriui, nes mp, kaip rodo didele HoMM praktika, kai kurios, atrodo nepajudinamos, tiesos griuna kaip kortu nameliai ;)
Quote:
Galiu pasakyti kad tas skirtumas man iš pradžių nebuvo akivaizus kol nesužaidėme su draugu ultralarge mapo per multiplayerį ir nepamatėme kuo skiriasi tik paversti unitai nuo gerai pakeltų... (abu ramia sažine užvertėme race gyardianus ir užlenkėme main blogieti.
Chia rodiklis? Su Undead'ais pradedant nuo compaign'o, kur duoda statyt phantom warrior'us shlaviau visus tuos race guardianus be jokiu uzhkelimu. O kaip pasidare imanoma upgradint magus iki elder vampyru, tai ir ishsaugodavau gyva visa buri :D


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2006-04-21 16:29 
Offline
User avatar

Joined: 2004-03-20 20:50
Posts: 811
Location: mzk-kaunas
Del tu unitu naudingumo zhiuriu chia jau kaip kam geriausia losht atrodo ir nelabai verta chia aishkintis kodel tas bevertis ar tas aukso vertes :)
Quote:
Undead.
Vo chia nieko negaliu prikisht. Tikrai gerai apmastyta pilis. Tik 1 beda - kitu piliu fone ji ryshkiai per daug kruta.
Kruti jie tik pasieki savo max upgreidus :)

_________________
bu


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2006-04-21 16:50 
Offline
User avatar

Joined: 2003-10-24 10:05
Posts: 795
Location: Vilnius
Uukrul wrote:
Empire.
Labiausiai tinkama skirtingoms komplektacijoms nes beveik visi unitai vieno langelio (kas yra minusas vienu metu)
Uukrul wrote:
Fighter unitai.
Kam reikalinga Witch-Hunter->Inquisitor->Grand Inquisitor shaka?
Del Undead'u? Nebent multiplayeryje. Ir tai dar klausimas.
Mind imunity ir fire resistance yra labai gerai kai tave mėgina paraližuoti gasdinti arba kitaip gadinti žaidimą.
Uukrul wrote:
Ranged unitai

Hmm. Naudojami kur nors? :) Ish viso, kiek pastebejau ranged unitai tokie **** visose rasese - niekur nera daugiau nei 3 leveliu...Kodel?
Su greičiu 65 ir labai padoria žala bei nuodais sugeba užversti oponento magus/suport/healerius praktiškai vienu smūgiu nesvarbu ar paslėptas galinėje eilėje
Uukrul wrote:
Mage unitai.
Velgi - kam?
Asmenishkai matau tik viena kelia - fighteriai+healeriai
Magas medium, bet nėra bevertis. Praktiškai galima sutikti kad fighteriai stiopriausia Empire pusė bet tai nėra vienintelė įmanoma kombinacija.
Uukrul wrote:
Mountain Clan.
Didzhiule zhopa.
Kam reikalingi tie fighter&ranged unitai? Pasizhiuri i tuos 2-ju slotu support unitus bei mage ir viskas pasidaro aishq.
1 kelias - support+boostintojai
Mažai už šituos žaidžiau bet iškarto galiu pasakyti kad turi daugiau kelių bent už Empire. Booseris tikrai nėra butinybė (plius kuris booseris?). fighteriai beveik siekia empire kokybe. Plius Clanas turi priėjimą prie gigantų kurie tikrai gerai šienauja. turi bene didžiausią pasirinkimą masinių žalos darymo unitų. Taigi dedi ką labiau nori. plius bene naudingiausią magija turinti pusė.
Uukrul wrote:
Legion.
Pagal ideja turetu turet kiechiausius ranged unitus, taip ir yra. Tik kad tie ranged unitai uzhima 2 slotus. Nudzhiugino...ir velgi ta pati problema kaip ir su mountain clanu - pasizhiuri i fighter unitus, pasizhiuri i support ar ranged unitus..Kazhko ishvada visada ne pirmuju naudai.
Galima ish dalies sutikti, kad bent jau Legiono atveju yra keli burio formavimo variantai - fighteriai+magai arba support/ranged + magas.
Ir kuo tau nepatiko gargoilai? Tuo kad nesveikai greitai paima 90 armor? Kiek žaidžiau už demonus visada dėjausi komandą pagal tai kaip ant liežuvio tuo momentu užplaukia ir blogai nesigaudavo...
Uukrul wrote:
Undead.
Vo chia nieko negaliu prikisht. Tikrai gerai apmastyta pilis. Tik 1 beda - kitu piliu fone ji ryshkiai per daug kruta..
Tikrai galiu sutikti kad kitų pilių fone įvairių rezistancų kiekiu šita pilis išsiskiria bet grynu DMG bei atlaikymu (Išskyrus tuos atvejus kai pagauna resistancą) toli gražu ne.
Uukrul wrote:
Visi pamastymai su ta mintim, kad visi unitai available. Ir tikrai ne multiplayeriui, nes mp, kaip rodo didele HoMM praktika, kai kurios, atrodo nepajudinamos, tiesos griuna kaip kortu nameliai ;)
Tiesa bet kurioje vietoje tai neigia tai ką aš pasakiau? homm IV MP irgi kiekvienoje pilyje paprastai egzistasvo vienas geriausias kelias kurį galima buvo varijuoti tik turint kažkokį konkretų planą...
Uukrul wrote:
Chia rodiklis? Su Undead'ais pradedant nuo compaign'o, kur duoda statyt phantom warrior'us shlaviau visus tuos race guardianus be jokiu uzhkelimu. O kaip pasidare imanoma upgradint magus iki elder vampyru, tai ir ishsaugodavau gyva visa buri :D
Tu įsitikinęs, tau kūrėjai tiesiog neleido juos nudėti? Nuo guardiano atakų nėra galimybės apsisaugoti (Life atributas). Empire healeriai nespėja gyditi o tavo elder vampyras spėjo?

Sumoje nesupratau ar tamsta turite nusistatymą prieš 2 langelių unitus? ir jei jau apie tai prabilome geriausi ranged buvo elfai (Penktoji rasė atsiradusi expansione)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2006-04-21 21:23 
Offline

Joined: 2002-12-24 11:07
Posts: 359
Location: Solar system
Aivaras wrote:
Mind imunity ir fire resistance yra labai gerai kai tave mėgina paraližuoti gasdinti arba kitaip gadinti žaidimą.
Uhu, aha. Ir daug tokiu unitu zhaidime? Gal nori paskaichiuot? :) Ir del to keistum Paladin su jo 30 armor ar Angel su 225hp ir 125dam i Grand Inquisitor?
Quote:
Su greičiu 65 ir labai padoria žala bei nuodais sugeba užversti oponento magus/suport/healerius praktiškai vienu smūgiu nesvarbu ar paslėptas galinėje eilėje
Greitis jo 60. O uzhversti vienu smugiu nesugeba nieko. Nebent tu naiviai galvoji, kad priesh tavo 3lvl unitus (t.y. assasinus) oponentas ishstatys 1-2lvl :D Modeliuojant toliau - tiek Undead, tiek Legion 3lvl magas daro 45dam visiems ir turi virsh 100hp. Turint 3 assasinus, 3 tokius magus galima eliminuoti per 2 roundus (po 1.5 per rounda), kai tie tuo tarpu gali padaryti po 90dmg visiems pati pirma rounda..Na variantas..gal..Jei nei vienas ish assasinu nepramisina per tuos 2 roundus nei karto :) Nes jei lieka bent 1 gyvas ish tu magu, tai jis ramiai dabaigia bent 1 ar visus 3 assasinus (90+45 = 135, t.y. lygiai tiek, kiek turi hp assasinas) ir partija pralaimeta. Skirtingai nuo assasinu, magai misinti gali, nes vistiek sumoj daro daugiau dmg nei assasinas, kadangi hitina visus 6 unitus. Bet chia jei priimtumem, jei visi unitai ne didesni, nei 3lvl, nes kitaip assasinai nervingai ruko uzh kampo.
Quote:
Magas medium, bet nėra bevertis. Praktiškai galima sutikti kad fighteriai stiopriausia Empire pusė bet tai nėra vienintelė įmanoma kombinacija.
Na zhinoma! Galima susideti ir 5 acolyte'us ir vadinti tai kombinacija, bet gal geriau nereikia? :D
Quote:
Booseris tikrai nėra butinybė (plius kuris booseris?).
Boosteris bet kuris, bet tik 1.
Quote:
fighteriai beveik siekia empire kokybe.
Gal nereikia lia lia? Turi shiek tiek daugiau hp ir daro 5dmg daugiau, palyginus su kitais. BET iniciatyva kaip magu (40), todel be problemu skerdzhiami per 2 roundus vien del to, kad nespeja pasireikshti.
Quote:
Plius Clanas turi priėjimą prie gigantų kurie tikrai gerai šienauja.
Apie ka ash ir rashiau.
Quote:
turi bene didžiausią pasirinkimą masinių žalos darymo unitų
Juokas ima. Tas pasirinkimas tik ant popieriaus. Kruva masiniu dmg unitu fighter linijoje, pradedant 3lvl..Tas pats ir support (giantu) linijoje (+ ten dar iniciatyva 20). Ta 3lvl dar reikia paimti, o iki tol ka?
Quote:
Ir kuo tau nepatiko gargoilai? Tuo kad nesveikai greitai paima 90 armor?
Koki dar 90 armour? Viso labo tik 65 ir tai tik onyx gargoyle (3lvl)
Quote:
Tikrai galiu sutikti kad kitų pilių fone įvairių rezistancų kiekiu šita pilis išsiskiria bet grynu DMG bei atlaikymu (Išskyrus tuos atvejus kai pagauna resistancą) toli gražu ne.
Gal mes skirtingus Disciples loshem? Phantom warriorai su savo 50% paralyze, Wraith/Wight/Death su savo weapon immunity ir pagaliau (elder) vampyre su damage+gydymu. Dar kazhko truxta? :) Gal nori parodyti i kazhkuria rase, kuri jai prilygsta?
Quote:
Tiesa bet kurioje vietoje tai neigia tai ką aš pasakiau?
Jei ne visi unitai available, tai zhinoma reikia zhiureti kitas kombinacijas, bet chia jau ne normalu. O multiplayeryje svarbiausia greitis.
Quote:
homm IV MP irgi kiekvienoje pilyje paprastai egzistasvo vienas geriausias kelias kurį galima buvo varijuoti tik turint kažkokį konkretų planą...
Tamsta, kiek H4 multiplayeriu loshet, jei ne paslaptis? :) Kiek man zhinoma, H4 yra tik vienas vienintelis kelias visoms pilims - per maximaliai mazha laika "prisigaminti" kuo kietesniu heroju. Ir kuo daugiau. Unitai dideles reikshmes nevaidina. Va todel H4 ir nepakartojo priesh tai buvusiu daliu sekmes.
Quote:
Tu įsitikinęs, tau kūrėjai tiesiog neleido juos nudėti? Nuo guardiano atakų nėra galimybės apsisaugoti (Life atributas). Empire healeriai nespėja gyditi o tavo elder vampyras spėjo?
Viskas zhiauriai paprasta. Phantom warrior. 50% paralyze. Kas ish tu guardian ataku, jei jis ju negali daryti? :D
Quote:
Sumoje nesupratau ar tamsta turite nusistatymą prieš 2 langelių unitus?
Todel, kad jie uzhima 2-ju unitu vieta, bet nera tokie efektyvus kaip 2 unitai (sumoj). Ishskyrus Mountain Clano bichus.
Quote:
ir jei jau apie tai prabilome geriausi ranged buvo elfai (Penktoji rasė atsiradusi expansione)
Nieko negaliu apie juos pasakyti, bo expansionu nezhaidzhiau.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2006-04-21 21:32 
Offline

Joined: 2002-12-24 11:07
Posts: 359
Location: Solar system
sarua wrote:
Del tu unitu naudingumo zhiuriu chia jau kaip kam geriausia losht atrodo ir nelabai verta chia aishkintis kodel tas bevertis ar tas aukso vertes :)
Matai, jei chia butu crpg, tada butu galima sutikt. Kam kuo patinka, tas tuo ir loshia.
Quote:
Kruti jie tik pasieki savo max upgreidus :)
Chia apie bet kuria pili galima taip pasakyt. Bet velgi - undeadai turi werewolf, kuris yra 1lvl unitas su weapon immunity :) Todel net ir su 1lvl unitais Undead gali nugaleti bet kuria kita rase.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2006-04-21 23:51 
Offline
User avatar

Joined: 2004-03-20 20:50
Posts: 811
Location: mzk-kaunas
Turi tie undeadai problemu turi.
1. Levas herosu pasirinkimas. Knightas ir magas leti- letai expandinsies. Nosferatas greitas, bet savo jaunysteje smarkiai chiulpia. Betkokiu atveju Undeadai turi sunkia pradzhia del savo herosu.
2. Spelbukas chiulpia. Daug prakeikimu. Prakeikimai butu visai nieko, bet beda, kad neina prakeikti parchiu kurie sedi mieste ar ruinuose. Jokiu movementa itakojanchiu spelu.
3. Unitai stulbinantis, tik visa beda, kad jiems reikia daug goldo ir daug expo, o savo jaunysteje nezhiba ipatingai. Galiausiai del to werewolfo, tai jo kaina irgi didele, labai didele.
Baisiausias unitas undeadu buvo Death, buvo nes ant paskutinio expanshiono gavo -20 initiative :)

_________________
bu


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2006-04-22 0:08 
Offline
User avatar

Joined: 2003-06-07 14:47
Posts: 761
Location: Kaunas
hmm ar tik neturejo undeadai dar ir krutu magu, lich berods? ;> nors kiek pamenu ash ju arba nepasiekdavau arba nueidavau labiau vyliojanchiu keliu, beje ghoulai man pamenu labai patikdavo :lol:

_________________

How can we let this happen and
Just keep our eyes closed ‘till the end
When we will stand in front of heaven’s gate
It will be too late!


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 59 posts ]  Go to page « 1 2 3 4 5 6 »

All times are UTC+04:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to: 

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited