Forumas.Fantastika.lt

It is currently 2024-04-19 6:18

All times are UTC+04:00




Post new topic  Reply to topic  [ 481 posts ]  Go to page « 1 2 3 4 549 »
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 2006-08-11 12:27 
Offline

Joined: 2004-03-20 20:50
Posts: 811
Location: mzk-kaunas
Quote:
O dėl Lionheart tai IMHO geimas neiištempė dėl savo geim porcijos. Vien geros sistemos (SPECIAL ten irgi vezė) ir faino siužeto geram geimui neužtenka. Turi ir nevimdyti nuo pastovaus Mobų močinimo...
Man Lionheartas labai patiko, tiksliau pirmas jo chapteris. Paskui ishkilo klausimas, ka man veikt su social charu antram chapteryje ir taip neuzhbaigiau jo.

O Bethesda yra darius isometric graju? Ar Oblivion jau isometric skaitosi? :lol:

_________________
bu


Top
   
 Post subject: Re: Pafleiminam
PostPosted: 2006-08-11 12:28 
Offline

Joined: 2002-12-24 11:07
Posts: 359
Location: Solar system
Aivaras wrote:
:) tiek SS tiek HoMMV daryti vienos rusų kompanijos pavadinimu "Nival" tai jiems ir bubenk.
Chia buvo kas? Bandymas informuoti (lygtai zhmones nezhino kokios kompanijos zhaidimus zhaidzhia?) ar keistas budas ishreikshti savo antipatija tokiai grafikai?
Quote:
O geimų su geru 3D jau yra pakankamai, kad nebijoti konversijos. Sakykime taip tikuosi, kad Bethesda nesuknis 3d ir nesuknis kameros. Pas vaikinus įdirbis yra ir šituo klausimu pilnai jais pasitikiu.

Jeigu nori geros 3D grafikos, imi naujausius FPS ir zhaidi. Simple :) cRPG ne (3D) grafika svarbiausia. Yes/No?
Quote:
Verkšlenimas dėl SPECIAL yra toks giliai keistas. Tau pagal visus oblivionus ir morrowindus susidarė įspudis, kad Bethesda daro one track geimus? Paimi swordą ir visi mirė?
Pons, pasiskaitykit, kaip pasikeite TES nuo DaggerFall'o iki Oblivion'o. Butu galima ant pirshtu parodyti, bet tada jau butu ne diskusija, o paskaita :oops:
Quote:
Tuo labiau, kad SPECIAL yra nieko special, tiesiog pritempta PnP sistema su automatiniu skaičiavimu. (Net sakyčiau D100 sistema :)). Tokių sistemų yra tujevos huchios ir tikrai nemaža dalis jų yra visai ne combat orientuotos. Manau Bethesda paliks SPECIAL kokia nors jos inkarnacija jau vien tam, kad daugiamečiai fanai nepradėtų klykti ir blaškytis (Tipinis daugiamečių fanų elgesys : :twisted: ).
Taip galima pasakyti apie bet kuri cRPG, jei norima sumenkinti. Ir visgi F1-2 ishlieka geriausi single cRPG vseh vremen i narodov. Kai kas nori, kad su 3-a dalimi status quo nesikeistu, kai kas nori cRPG ish serijos "axes are swords too" (c) Oblivion.
Quote:
Su sektinu pavyzdžiu kiek prieštarauji sau bet nieko tarkim iš V tau nepatinka labiausiai grafika ir važiuojam.
Prieshtarauju? Kur? Gal HoMM pasikeite ir tapo RTS? Gal nebeliko heroju? Gal dingo isometric view'as?
Quote:
O sfi Oblivion like kito geimo laukiu "BioShock" vadinasi...
Nebent grafikos prasme. Jei ishlaikys "System Shock" stiliu, tai vadinti "Bioshock" scifi Oblivionu bus nuvertinimas :twisted:


Top
   
 Post subject: Re: Pafleiminam
PostPosted: 2006-08-11 12:49 
Offline
User avatar

Joined: 2003-10-24 10:05
Posts: 795
Location: Vilnius
bišką beleberda gaunasi nepagaunu tamstos pozicijos kai kuriais klausimais: grafika 3d gerai/blogai?
Uukrul wrote:
Chia buvo kas? Bandymas informuoti (lygtai zhmones nezhino kokios kompanijos zhaidimus zhaidzhia?) ar keistas budas ishreikshti savo antipatija tokiai grafikai?
Tamsta pavyzdyje pateikei du vienos firmos geimus. Iš pateikimo nepavyko suprasti ar teigiamoje šviesoje ar neigiamoje. galima suprasti kad būtent Nival grafikos sprendimai tamstai ne prie širdies...
Uukrul wrote:
Jeigu nori geros 3D grafikos, imi naujausius FPS ir zhaidi. Simple :) cRPG ne (3D) grafika svarbiausia. Yes/No?
Nu aš galiu sulyginti CRPG grafika su vyrišku grožiu :). Vemti neverčia ir gerai. Visa kita privalumai o ne būtinybė :).
Uukrul wrote:
Pons, pasiskaitykit, kaip pasikeite TES nuo DaggerFall'o iki Oblivion'o. Butu galima ant pirshtu parodyti, bet tada jau butu ne diskusija, o paskaita :oops:
Kalba ne apie sistemos tobulinima o apie laisvę sistemos viduje. Pasakydamas, kad išmes bargain ir speech skilus duodi suprasti, kad mažins galimybių kiekį sistemoje o TES geimai nepadarė man tokio įspudžio...
Uukrul wrote:
Taip galima pasakyti apie bet kuri cRPG, jei norima sumenkinti. Ir visgi F1-2 ishlieka geriausi single cRPG vseh vremen i narodov. Kai kas nori, kad su 3-a dalimi status quo nesikeistu, kai kas nori cRPG ish serijos "axes are swords too" (c) Oblivion.
Owergeneralizacija. Yra netgi didesnė bendruomenė CRPGamerių kuire akyse Fallouto nematė ir niekaip jo nevertina. Žinai kas tokie? Children of console :). Final Fantasy for teh win.
Be to savo postu tenorėjau pasakyti, kad nebuvo viskas ten taip tobula, kad pagerinti nebūtų galima...

Uukrul wrote:
Prieshtarauju? Kur? Gal HoMM pasikeite ir tapo RTS? Gal nebeliko heroju? Gal dingo isometric view'as?
HoMM isometric? V-škėje Owerhead mape yra free camera jei nenaudoji tavo reikalas. Combate tik iš dalies. O senuose išviso nebuvo.

Uukrul wrote:
Nebent grafikos prasme. Jei ishlaikys "System Shock" stiliu, tai vadinti "Bioshock" scifi Oblivionu bus nuvertinimas :twisted:
QFT


Top
   
 Post subject: Re: Pafleiminam
PostPosted: 2006-08-11 13:02 
Offline
Raudonoji kolegija
User avatar

Joined: 2002-12-11 22:31
Posts: 910
Location: Vilnius
Uukrul wrote:
Taip galima pasakyti apie bet kuri cRPG, jei norima sumenkinti. Ir visgi F1-2 ishlieka geriausi single cRPG vseh vremen i narodov. Kai kas nori, kad su 3-a dalimi status quo nesikeistu, kai kas nori cRPG ish serijos "axes are swords too" (c) Oblivion.
man susidaro ispudis, kad pagal Uukrula Fallout'as geriausias single player cRPG tik todel, kad ten buvo SPECIAL. Ir jei shito elemento nebus (arba jis bus pakeistas) amen visam Falloutui... SPECIAL tera tik mechanika, tuo tarpu visas Fallouto zhavesis pasireishke ne tuose 7 statistikose ir skiluose (puse kuriu gyvenime niekas nenaudojo), o scenarijaus suteiktose galimybese: laisve rinktis tarp gerio ir blogio, kai kuriuos kvestus ishspresti keliais budais, pereiti pirma Fallouta be kill'u, jumoras ir pan dalykai, kurie nieko bendro su SPECIAL neturi. tai scenaristu nuopelnas. jei paimti ja atskirai nuo visu likusiu Fallout'o sudedamuju - tai tikrai nieko ispudingo nedemonstruojanti mechanika. ne i ja buvo sukishti pinigai.

_________________
"Dead is dead. Parts are parts. Dead guys is parts" - Ripperjack


Top
   
 Post subject: Re: Pafleiminam
PostPosted: 2006-08-11 14:09 
Offline

Joined: 2002-12-24 11:07
Posts: 359
Location: Solar system
Aivaras wrote:
bišką beleberda gaunasi nepagaunu tamstos pozicijos kai kuriais klausimais: grafika 3d gerai/blogai?
Bet kokia gera grafika yra gerai. Bet tik ne tada, kai geimas tik grafika ir gali pasigirt. Oblivion yra geras pavyzdys.
Quote:
Nu aš galiu sulyginti CRPG grafika su vyrišku grožiu :). Vemti neverčia ir gerai. Visa kita privalumai o ne būtinybė :).
Same here :)
Quote:
Kalba ne apie sistemos tobulinima o apie laisvę sistemos viduje. Pasakydamas, kad išmes bargain ir speech skilus duodi suprasti, kad mažins galimybių kiekį sistemoje o TES geimai nepadarė man tokio įspudžio...
Paminesiu 1-a puikiai iliustruojanti skirtuma - F galima pereiti main questa nieko nezhudant. O kad TES'e begdavai per didzhiulius trimachius mishkus/pievas, o F tik zhiuredavai kaip per map'a trikampis slenka - tai tik skirtingos tech. galimybes
Quote:
Owergeneralizacija.
Gal. Bet nereikia pradeti to, kuo pats paskui kita kaltini ;)
[quote Yra netgi didesnė bendruomenė CRPGamerių kuire akyse Fallouto nematė ir niekaip jo nevertina. Žinai kas tokie? Children of console :). Final Fantasy for teh win. [/quote]
O ka? FF turi savu privalumu. Pvz. story super.
Quote:
Be to savo postu tenorėjau pasakyti, kad nebuvo viskas ten taip tobula, kad pagerinti nebūtų galima...
Gal ash "neteisingus" zhaidimus zhaidzhiu, bet kad 95% atveju visi tie "pagerinimai" yra papraschiausi "padarom greichiau/lengviau shi dali ir susishluojam pinigelius"
Quote:
HoMM isometric? V-škėje Owerhead mape yra free camera jei nenaudoji tavo reikalas. Combate tik iš dalies. O senuose išviso nebuvo.
Kad gali kamera sukiot, tai dar nereishkia, jog geimas ne isometric :)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2006-08-11 14:13 
Offline

Joined: 2002-12-24 11:07
Posts: 359
Location: Solar system
Gambler,
Tu negalesi perpilpti per uola, jei neturesi climbing skill'o. Tu negalesi ikalbeti npc, uzhuot ji zhudes, jei neturesi speech skill'o. Paprasta, ar ne? :)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2006-08-11 14:14 
Offline

Joined: 2006-05-25 16:04
Posts: 156
Dar noreciau papriestarauti. jei isometric tai tik 2d. 3d yra 3d ir jokiu izometric ten nera. Galima tik fiksuota kamera tam tikru kampu, bet tai vistiek nebus izometric view.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2006-08-11 14:21 
Offline
Raudonoji kolegija
User avatar

Joined: 2002-12-11 22:31
Posts: 910
Location: Vilnius
Uukrul wrote:
Gambler,
Tu negalesi perpilpti per uola, jei neturesi climbing skill'o. Tu negalesi ikalbeti npc, uzhuot ji zhudes, jei neturesi speech skill'o. Paprasta, ar ne? :)
tiesa ;) Bet ;) tai nera ishimtinai SPECIAL nuopelnas. daugelyje cRPG mechaniku yra tokie skillai ir jie naudojami lygiai taip pat. tu gi akcentuoji (" Netgi 3 kertiniai F akmenys - SPECIAL, TB ir isometric view po dideliu klaustuku.") kad butent SPECIAL padare Fallouta kazhkuo special (nu negalejau susilaikyti ;) ). jeigu mes vis dar galesim ikalbineti personazhus naudodamiesi tam skirtu skillu (o jis dazhniausiai buna tarp skillu, nebent tai ala Diablo geimas) tai koks skirtumas kaip ta sistema vadinsis, kiek ji tures atributu ir t.t. svarbu ka mes galime padaryti.
atskiras momentas yra kaip dizaineriai pasinaudojo ta mechanika. man tikrai patiko momentas kai draugelio personazhas tapes addictiv nukeliavo per puse mapo ir po to bande pasikalbeti su NPC. be eeee... ahhh... uhhh... nieko neishspaudem Wink nes jam Int'as nukrito iki 1 del narkotiku nevartojimo. arba tai, kad nuo Luck priklauso special random encounter sutikimas.

_________________
"Dead is dead. Parts are parts. Dead guys is parts" - Ripperjack


Last edited by Gambler on 2006-08-11 16:00, edited 1 time in total.

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2006-08-11 14:41 
Offline

Joined: 2002-12-24 11:07
Posts: 359
Location: Solar system
Gambler wrote:
daugelyje cRPG mechaniku yra tokie skillai ir jie naudojami lygiai taip pat.
Tuos cRPG i studija!!! ;)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2006-08-11 14:43 
Offline

Joined: 2002-12-24 11:07
Posts: 359
Location: Solar system
Salemas wrote:
Dar noreciau papriestarauti. jei isometric tai tik 2d. 3d yra 3d ir jokiu izometric ten nera. Galima tik fiksuota kamera tam tikru kampu, bet tai vistiek nebus izometric view.
Gali nors ish apachios i virshu zhiuret, niekam neidomu. Bet, man atrodo, kad visi supranta, kai pasakai isometric, kad tai vaizdas ish virshaus po default.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 481 posts ]  Go to page « 1 2 3 4 549 »

All times are UTC+04:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 32 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to: 

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited