Forumas.Fantastika.lt

It is currently 2024-04-27 23:01

All times are UTC+04:00




Post new topic  Reply to topic  [ 78 posts ]  Go to page « 13 4 5 6 7 8 »
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 2006-10-06 14:49 
Offline
User avatar

Joined: 2004-08-06 14:15
Posts: 302
Location: Memel
zhukaSS wrote:
... Tam turbut tiktu wow raidai, bet ten jie nelabai mato tam tikslo kazkodel ir geriau eina dar n-taji karta i dungeona ...
aha
kol galiausiai is zmogaus gaunasi skriptuotas bukas mygtuku spaudinetojas
modas "dzin dzin" - spaudziu klavisa "q"
modas "tu tu" - spaudziu klavisa "e" ir t.t.

dar vienas klausimas ar tai vis dar zaidimas ir ar tu vis dar zaidejas jei tu kas vakara (jie praleisi bus baudos :) ) privalai eiti i pozemi ir ten musti ta suknista drakona?

_________________
You accuse me of being a madman. What right have you to judge what is sane and what is not?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2006-10-06 15:20 
Offline
User avatar

Joined: 2003-10-24 10:05
Posts: 795
Location: Vilnius
Drakar wrote:
dar vienas klausimas ar tai vis dar zaidimas ir ar tu vis dar zaidejas jei tu kas vakara (jie praleisi bus baudos :) ) privalai eiti i pozemi ir ten musti ta suknista drakona?
Bwagaga vat, todėl MMORPG taip labai ir įtraukia nes turi daugiausia RL elementų :).

Dėl PvP įvairovės: Jei ten viskas būtų taip jau įvairu tai nebūtų guide kaip tas ir tas turi mušti šitą arba šitą. PvE pilnai būna įvairus ir jaudinantis. Tereikia kažkokį random elementą įkelti ir kiekvienas kartas bus kitoks.

Manau šita diskusija apie PvE ir PvP yra netikslinga. Abi pusės turi teigiamų ir neigiamų pusių ir vieni jų aspektai labiau imponuoja vieniems, kitų kitiems. WoW uždėjo gerą PvE etaloną ir dabar lygiagrečiai mėgina vystyti PvP. Į gerą ar į blogą WoW PvE pradės klonuoti (dėsningumas geimų industrijoje) ir maišyti su geresniais arba blogesniais PvP sprendimais.

_________________
Kriaushes, obuoliai...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2006-10-06 15:51 
Offline
User avatar

Joined: 2003-06-07 14:47
Posts: 768
Location: Kaunas
Drakar wrote:
dar vienas klausimas ar tai vis dar zaidimas ir ar tu vis dar zaidejas jei tu kas vakara (jie praleisi bus baudos :) ) privalai eiti i pozemi ir ten musti ta suknista drakona?
na as panasiai "dirbu" viename browser based game. IMHO paprastai to kaltininkas buna community :roll:
Aivaras wrote:
Dėl PvP įvairovės: Jei ten viskas būtų taip jau įvairu tai nebūtų guide kaip tas ir tas turi mušti šitą arba šitą.
apie shachmatus irgi yra prirashyta simtai guide, bet ko tais niekas nesiginchija kad zaidimas yra ganetinai ivairus? :?
Quote:
PvE pilnai būna įvairus ir jaudinantis. Tereikia kažkokį random elementą įkelti ir kiekvienas kartas bus kitoks.
aukso zodziai :) counter klausimas - kiek mmorpg kazkoki random elementa ikelia?

_________________

How can we let this happen and
Just keep our eyes closed ‘till the end
When we will stand in front of heaven’s gate
It will be too late!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2006-10-06 16:13 
Offline
User avatar

Joined: 2005-09-24 23:08
Posts: 1449
Location: Vilniaus kaimas
PvE uzknisa tuo, kad naudojamas medkircio stilius (ziureti apacioje)
PvP yra idomu, bet kaip kazkur pasakyta "Visada atsiras invalidas prie kompiuterio praleidziantis daugiau laiko ir netingintis zudyti tokius levakus kaip tu" (C) (tik neatsimenu kas taip sake). O tai... Hm...
Viena vertus blogai, o is kitos puses gerai. Kazkoks issukis visgi...

Jeigu vyksta karas ir priesingos puses galingas karys uzmusa i jo valdas atklydusi maziuka zaidejuka, tai maziukas zaidejuskas pats kaltas.
Bet jei kazkoks "zaidejas" pasikelia lygi zaisdamas naktimis ir pamoku/darzelio metu, o tada nueina ten kur atsiranda maziukai zaidejukai ir juos skerdzia be galo be krasto iki isikisa kas nors galingesnis... Tada jau blogiau. Nu aisku jei imame karo pavyzdi taip elgtis netgi reiketu. Bet jei tai yra basicaly neriboto PvP zaidimas... nu nezinau. man nera malonumo tris kart numirti del prisikelimo netoliese.... Aisku prarandant kruva xp ir t.t.
Rodos varau i sona...

Tikiuosi kadanors bus idealus MMORPG zaidimas.

Apie random elementus. Koki random elementa? Kiekviena kova su monstru butu kitokia? Tai neimanoma. Turi buti arba labai greitas kilimais leveliais arba kazkas labai genialaus, kad niekas nepradetu kartotis. Medkircio Stilius(dar truputi zemiau) uzknisa juodai. Ar turi omenyje kazka panasaus i protinga monstra? Zaideju skaicius sumazetu velniskai, arba visi mustu daug silpnesnius monstrus uz save. Ar random ivikius? Atseit "didysis ______ (cia galejo buti jusu miesto reklama) miestas bus puolamas sestadieni 15h piktuju vilku gaujos, kvieciame 25-35lvl zaidejus ginybon"? Baigtusi arba tuo, kad kruva vilku sedi tusciame mieste arba kruva zaideju stovi ir laukia kol atsiras vilkai. Gautusi monstru musimas, bet mieste. Nematau didelio pranasumo pries paprasta PvE.
Nu gal tai ir imanoma padaryti gerai ir idomiai... nezinau, nemaciau, negaliu pasakyti.
Medkircio Stilius wrote:
Sveiki atvykę į šį nuostabų žaidimą, aišku apmokymu neklausysite ir pradėsite žaisti. Jus neturite jokio kirvio, nes jie brangus, todėl nuverskite si medeli plikomis rankomis. Puiku. dabar dar viena. Ir dar... Štai - turite pakankamai medienos savo inventoriuje ir galite nueiti nusipirkti kirvi. Sveikiname - jus sekmingai nupirkote kirvi. Dabar galite pradėti medkirčio nuotykius - prieš jus stovi medis - nukirskite ji. ....
Jus nukirtote savo 200 medi ir žiūrėkite - jo liekanose guli kirvis, geresnis už jūsiški. Sveikiname - paimkite ji ir pirmyn - kirskite medžius. Nesivaržykite, išreikškite save.
Sveikiname 500 medis - jus pakilote i ketvirtąjį lygmenį ir dabar galite nusipirkti ypatingu medžio kirtimo būdų. Nuo šio lygio medžiai pradės gintis ir jums reikės juos nukirsti greičiau negu jie ūžmuš jus.
1000 jūsų medis - jus jau tapote pažangesniu medkirčiu ir i jus atkreipė dėmėsi pats miesto meras, nueikite pas ji ir gausite užduoti.

Meras: "nukirsk 150 beržų ir atnešk jų lapus kaip įrodymą, kad juos nukirtai. Galite imti tik viena lapą nuo vieno medžio. Mūsų burtininko kerai saugos, kad nesukčiautumėte ir neimtumėte daugiau"

taigi skubėkite - bėgte kirsti beržų - ir nepamirškite, kad tokio lygio medžiai keliauja grupėmis ir ėmus kirsti viena gali paaiškėti, kad jis turi daug panašių į jį draugu, taigi rinkitės pavienius medžius arba eikite prie medžiu, kurie yra silpnesni už jus.

Meras " ačiū už šiuos lapus. štai leidimas iš mano saugyklos paimti medienos."

Ar matote, kokia nauda teikia questai? Juk dabar galite nusipirkti ta kirvi apie kuri svajojote!!! tik pagalvokite!!!

Sveikinimai jūsų 5000 medis perkėlę jus i dešimtąjį medkirčio lygmenį. dabar jus esate toks garsus, kad kai kurie medžiai jus pamate puls jus pirmi. aišku jus vis tiek sugebėsite juos nukirsti. Be to, jus atrakinote galimybe prekiauti su kitais žaidėjais - tik pagalvokite kokiu kirviu galėsite įsigyti!!! kokios galimybes!!!

Nepamirškite, mes jau išleidome updeitą, kuris įgalins jus pasiekti dar didesnius lygmenis ir atrakins dar du miškus, prieinamus 70 ir 80 lygmens medkirčiams.

There is no end. (c) XXIcentury

_________________
I've seen your version of sanity. It bores me.


Last edited by XXIcentury on 2008-08-04 22:58, edited 1 time in total.

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2006-10-06 16:17 
Offline
User avatar

Joined: 2003-10-24 10:05
Posts: 795
Location: Vilnius
Šacmatai įvairųs? Taip mindgeminimas su oponentu gali būti įvairus, bet visiškai ne būtinai. šachmatai yra geimas be apsoliučiai jokių random elementų. Idealiu atveju galima matyti visikai visus ėjimus vienu metu (Neteigiu, kad koks nors žmogus tą sugeba).

Apskritai žaidžiu Mtg ne šachmatai IMHO yra statiškas ir neįvairus žaidimas...

O dėl randominimo PvE visai nesunku. Padarai stipriam mobui tam tikrą sugebėjimų sęką ir palieki randominę galymybę kickintis. O jei nori dar įdomiau padarai abnormal elgesio scriptą kuris randomiškai kickinasi ir žmonėms aiškini, kad nežinai kodėl taip darosi reikia gaudyti bugą :) (jei užtektinai retai tai vyks neužknisi :)). Geras tokio abnormal behavioro pavyzdys būtų kad nuo 50% lifo bossui gali "užeiti" susirasti visus parčio healerius ir nusukti jiems gavas ir tada tęsiame normaliai :).
Realiai nestabilus respawn timas ir patroll timas irgi padėtu.

_________________
Kriaushes, obuoliai...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2006-10-06 16:25 
Offline
User avatar

Joined: 2005-09-24 23:08
Posts: 1449
Location: Vilniaus kaimas
Aivaras wrote:
O dėl randominimo PvE visai nesunku.
Idejos idomios.

bet tai padetu nelabai daug...

Tarkime, as nuzudau kazkoki padara X.
Antra karta as nuzudau padara X jam elgiantis kitaip.
Trecia karta padaras X padaro kuliavirsti nusileidzia uz 15metru ir ima purksti i mane kazkokia rugstimi, bet as pribegu prie jo ir ji uzmusu.
Ketvirta karta padaras X....
and so on.

Reziume.
Visos kovos metu paspaudziau tris kart kiekvienam uzmustam priesui. Auto atack, kazkoks bufas ir heal po monstro uzmusimo. Mano kova susidejo is smugiu kardu, kurie kartojosi kas +-penkta smugi. Uzdirbau 5% reikiamo Xp kitam leveliui per dvi valandas.
Kur sito prasme? monstras elgesi random, o as vadovavausi senaja taktika. Point, click and whait, then start all over again.

_________________
I've seen your version of sanity. It bores me.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2006-10-06 16:37 
Offline
User avatar

Joined: 2003-10-24 10:05
Posts: 795
Location: Vilnius
XXIcentury wrote:
Aivaras wrote:
O dėl randominimo PvE visai nesunku.
Idejos idomios.

bet tai padetu nelabai daug...

Tarkime, as nuzudau kazkoki padara X.
Antra karta as nuzudau padara X jam elgiantis kitaip.
Trecia karta padaras X padaro kuliavirsti nusileidzia uz 15metru ir ima purksti i mane kazkokia rugstimi, bet as pribegu prie jo ir ji uzmusu.
Ketvirta karta padaras X....
and so on.

Reziume.
Visos kovos metu paspaudziau tris kart kiekvienam uzmustam priesui. Auto atack, kazkoks bufas ir heal po monstro uzmusimo. Mano kova susidejo is smugiu kardu, kurie kartojosi kas +-penkta smugi. Uzdirbau 5% reikiamo Xp kitam leveliui per dvi valandas.
Kur sito prasme? monstras elgesi random, o as vadovavausi senaja taktika. Point, click and whait, then start all over again.
Esminė tokio mąstymo klaida, kad tos variacijos neprivers tavęs paprakaituoti. Jei mobo veiklos variacija pasireikš tuo, kad jis pasidaro tau ženkliai pavojingesniu tai tokio paprasto sprendimo tu negausi. Pvz.: Mobas sutvarkytas taip, kad kartais mestu cursą kuris sumažina tavo atakos ir bėgimo greitį. Ir jei tu nesi labai didesnio lvl negu mobas to gali pakakti, kad nuo jo užsilenksi.

Jei eini grindinti ant ženkliai silpnesnių priešų tai tada nereikia čia šaukti apie PvE neįdomumą. Tu pats tai pasirinkai ir nesinaudoji visu turiniu kurį Developeriai sudėjo į žaidimą.

Plius pagrindinis MMO pranšumas prieš offline PvE yra teamworkas. Kad jį promotinti ir kuriami tie Drakonai ir t.t. tenai betkoks elgesio randomisinimas gali būti mirtinas ir sugebėjimas greitai reaguoti į pasikeitusią situaciją yra nemažiau svarbus negu PvP.

Anyway jei žmonės nori tikėti, kad jie protingesni už kompiuterį tai prašome.

_________________
Kriaushes, obuoliai...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2006-10-06 16:52 
Offline
User avatar

Joined: 2005-09-24 23:08
Posts: 1449
Location: Vilniaus kaimas
as butent ir turejau omenyje silpnesniu mosntru musima jei ka.
Nu gal perspaudziu ir pervertinu kai ka... Ech, einu sleptis...

_________________
I've seen your version of sanity. It bores me.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2006-10-06 17:30 
Offline
User avatar

Joined: 2003-10-17 22:32
Posts: 2032
Aivaras wrote:
Esminė tokio mąstymo klaida, kad tos variacijos neprivers tavęs paprakaituoti. Jei mobo veiklos variacija pasireikš tuo, kad jis pasidaro tau ženkliai pavojingesniu tai tokio paprasto sprendimo tu negausi. Pvz.: Mobas sutvarkytas taip, kad kartais mestu cursą kuris sumažina tavo atakos ir bėgimo greitį. Ir jei tu nesi labai didesnio lvl negu mobas to gali pakakti, kad nuo jo užsilenksi.

Jei eini grindinti ant ženkliai silpnesnių priešų tai tada nereikia čia šaukti apie PvE neįdomumą. Tu pats tai pasirinkai ir nesinaudoji visu turiniu kurį Developeriai sudėjo į žaidimą.

Plius pagrindinis MMO pranšumas prieš offline PvE yra teamworkas. Kad jį promotinti ir kuriami tie Drakonai ir t.t. tenai betkoks elgesio randomisinimas gali būti mirtinas ir sugebėjimas greitai reaguoti į pasikeitusią situaciją yra nemažiau svarbus negu PvP.

Anyway jei žmonės nori tikėti, kad jie protingesni už kompiuterį tai prašome.
Ne, Aivarai, as netikiu, kad zmones yra protingesni uz kompiuteri. Netgi kaip tik, kitoje temoje apie mobu AI teigiau, kad jis specialiai pristabdomas, kad zmones neverktu ir nemestu zaisti zaidimu, kur mobai protingi ir pabega/atsiveda chebra/uzmezzina parcio gydytoja ir visus isskerdzia. Nors tiesa sakant GW (ir WoW?) yra gana sunkiu ir sudetingu misiju, kur reikia zinoti ka darai, o jei dar ir randomizintum, tai butu praktiskai chana ar turetum gera prisitaikyma ar ne.

Tiesiog man asmeniskai niekados nebuvo daug malonumo is to ar moba sunku uzmusti ar lengva. Kaip sakiau, nesvarbu, kad drakona uzmusti sunku - ir net be randomizinimo, nes 70 zmoniu sugeba privelti visokiu nesamoniu - vis tiek tai uzknisa.

(Bet as ir solo zaidimuose daznai cheatinu, nes man PvE sunkumas != fun. Nors pvz. MtG pries kompiuteri yra idomu, tad viskas priklauso nuo zaidimo...)

MMOGu teoretikai tokie kaip Bartle nagrinejo kodel MMOGu PvE nepatraukia panasiai kaip CRPG PvE. Ir priejo ta pacia isvada, kuria ir as minejau: MMOGuose (isskyrus totaliai instancinta GW) praktiskai neimanoma sukurti gero siuzeto. O be siuzeto daug sunkiau pereiti per Hero's Journey (zr. Campbell "The Hero with a thousand faces") ir patirti pasitenkinima. Kaip tik todel nedideli pasisekima turejo Star Wars: Galaxies, nes zmones tikejosi buti HEROJAIS ala Luke Skywalker, o buvo tiesiog monstriuku pjovejais. Dabar Bartle turi nauja teorija, kaip MMOGuose galima pasiekti Hero's Journey efekta be siuzetines linijos, nors ne visi su ja sutinka. Viena idomi ideja yra greitai iseisiantis Age of Conan http://ageofconan.com/en/index.html kur zaidejas pirmus 20 lygiu praeidines praktiskai solo adventure ir galbut gales isijausti i siuzeta.

Siaip sutiksiu su daugeliu pasisakymu auksciau: ir apie medkirti, ir apie reidus WoW, ir apie casual zaidejus, kurie turi siek tiek laiko ir nori atsipalaiduoti, o ne gauti adrenalino. Geri postai, geros mintys. :garbinti:

Ir sutiksiu, kad PvP taip pat gali atsibosti, nors IMHO ne taip greitai kaip PvE. Nors daug kas priklauso ir nuo PvP bei PvE sistemu... :)

Herojus Raimondas


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2006-10-06 18:22 
Offline

Joined: 2006-05-25 16:04
Posts: 156
Beskaitan kilo mintis. Kaip auksciau minejau vienas didesniu skirtumu tarp PvP ir PvE, kad tu zinai pries ka kaunies, t.y pries moba ar gyva zmogu. Automatiskai psichologiskai nusiteiki. Kazin kaip zaistusi zaidimas kuriame tu negaletum atskiri ar tai mobas ar zaidejas. Na kad ir paprasciausiam variante visi vienodi, ar labai nedaug variaciju ir arsenalas toks pats. Mobams ideti pakankama kieki ramdom, kad neatrodytu visai statiski.
ar tokiu budu isnyktu riba tarp PvE ir PvP?


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 78 posts ]  Go to page « 13 4 5 6 7 8 »

All times are UTC+04:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 135 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to: 

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited