OK, kadangi panasu, kad tu NWN multiplayer zinovas,
na nereikia, toks is manes cia ir zinovas
paklausiu toki klausima: o kaip ten buvo su PvP tikslais? Buvo kas nors idomaus, tipo miesta uzimti ar pili sugriauti ar dar kas nors, ar viskas tiesiog arenos tipo?
na cia jau priklauso nuo GM scripto rinkinuko, bet kazkokiu tai ypatingu tikslu, ar is ranku i rankas pereinanciu piliu nelabai buvo. NWN2 zada ideti strongholdus(aka guildu pilis or smth), zesim kaip ten gausis
Nes dabar pagalvojus, tai man turbut siek tiek truktu DAOCo frontieru dinamikos, kur pilys eina is ranku i rankas ir pasijunges po dienos kitos turi siek tiek kita situacija, nei anksciau.
vat dinamika nwn man ir patikdavo
nors pereinanciu piliu ir nebudavo(arba as nemaciau), bet viena diena isilogines i serveri gali pamatyti pagrindiniam mieste slankiojancius zombius ir degancius namus
Viskas velgi priklauso nuo serverio GM/DM pasiaukojimo ir motivacijos
Is tavo aprasymu NWN PvP turetu buti nebloga konkurencija GW (tik neuzsigauk
), tik tiek, kad GW gal daugiau motyvuoti uzkisti skyles ir balansuoti.
is tikro tikrai panasu, tik kad GW yra skirtas vien praktiskai pvp. Taciau nwn'e buvo serveriu arenos tipo(tik jie nebuvo itin populiarus). Siaip as GW pvp nedalyvaves, tai komentuot nelabai galiu
As turbut neteisingai issireiskiau. Ten turbut yra "kiekvienas uz save", t.y. kiekvienas kiekvienam yra priesas, bet tiesiog daug zmoniu laksto. Zodziu, jei sugebi isgyventi, tai gaunasi 1vDaug.
ehm, tokiam evente nedalyvaves
Dazniausiai budavo party vs party, reciau 1v1