Čia ne kritika o tik klausymai:
Koks požiūris į japan style CRPG final fantasy ir t.t. giminės (pagrinde ant consolių)?
Suprantu kad sudėti visas naujienas apie juos reikėtų full time comitment ir dar atlyginimą už tai gauti bet bent pagrindines naujienas...
Pries Japan Style rpg nieko pries neturiu. O naujienu apie juos nera del paprastos priezasties - as jais nesidomiu. Zinau, kad tai beveik puse crpg rinkos, kurios neapzvelgia svetaine, taciau (toks garsus zaidimas, kaip final fantasy XII jau greitai pasirodyt turi, bet apie ji svetainej nei zodelio nepasakyta) as domiuosi "vakaru" crpg zaidimais, kuriuos visu pirma musuose lengviau gauti, na ir galim sakyti, kad jie yra populiaresni. As paprasciausiai laisvalaikiu duomiuosi pasaulinemis crpg naujienomis, apie kurias nutariau parasyti ir lietuviskai. Jcrpg nesidomiu, todel nerasau. Jei atsiras, kas nori (ir gali) rasyti naujienas apie jcrpg, tuomet su mielu noru toki zmogu priimsiu i naujienu rasytoju kompanija.
Kokie yra kriterijai pas kūrėja RPG? Nes labai paieškojus galima rasti rpg elementų ir GTA: San Andreas kokiame nors. Ar tiesiog žiūrima kaip tą geimą tikisi parduoti developeris/publisheris?
Pagrindinis kriterijus butu paprasciausiai tai kaip gamintojas pristato zaidima parduodamas. Jei jis sako, kad jis sukure CRPG ir ji parduoda kaip CRPG, tai apie ji svetainej ir parasysim. Nesvarbu, kad tai bus paprasciausias Quake su kylanciu pagrindinio veikejo lygiu (aka Dark Messiah of Might and Magic). Taciau pridesim komentarus, kad lankytojai suprastu ant kiek tas zaidimas yra is tikruju rpg.