Forumas.Fantastika.lt

It is currently 2024-04-28 17:47

All times are UTC+04:00




Post new topic  Reply to topic  [ 114 posts ]  Go to page « 14 5 6 7 812 »
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 2007-05-23 13:40 
Offline

Joined: 2004-10-28 16:49
Posts: 1858
Location: Kaunas
Nomad wrote:
Age of Wonders bugų skaičiumi drasiai gali konkuruoti su Arcanum :)
Kažkaip neužsiroviau ant labai ryškių bugų, išskyrus tai, kad ant silpnesnio kompo ilgainiui pradeda tiek stabdyti, kad verta iš naujo paleisti žaidimą. bet kuriuo atveju tai ganėtinai originalus žaidimas, IMHO vertas lyginti su HoMM.

Kad būtų labiau į temą: gerbiu kūrėjus, kurie nepradeda siekdami pigios šlovės dėti visokius "Pilypus iš kanapių" ala naujos rasės ir pan. Ar galima iš starcraft istorijos, "flavoro" kur nors rasti užuominų, kad visatoje egzistuoja dar ketvirta rasė, savo galia prilygstanti jau egzituojančiai trijulei? Kažkaip nenatūraliai atrodytų tokie išsišokėliai...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2007-05-23 13:59 
Offline

Joined: 2006-05-25 16:04
Posts: 156
Nomad wrote:
Kiekvienas laiko savo neginčyjama teise išsakyti nuomonę apie kažką, bet vos išgirsta kito nuomonę apie savo nuomonę - prasideda...
Gal cia visa esme ir yra. Man visiskai nereikia kitu nuomones apie mano nuomone. Man reikia kitu nuomones apie ta pati dalyka apie kury as kalbu, kad galeciau padaryti isvadas ir galbut pakeiti savo nuomone.
Tai kaip su ta diskusiju kultura?

I tema:
Blizzard visada buvo uber zaidimu kurejai, todel naturaliai sukyla lukesciai laukti kazko naujo ir ispudingo. Iki siol IMHO taip ir buvo. Kiekvienas Blizzu zaidimas vienetinis ir neprilygstamas. Net ir WC visi trys turi zymiu skirtumu, juos sieja Blizz vardas, RTS zanras ir bendra istorija (del WC1 galiu klysti, neisitikines kad jis buvo pure RTS )
Diablo taip pat serija ganetinai skirtinga.
Tad naturaliai laukiu kazko tokio ka tik bliizas gali padaryti. Taciau tikriausiai mano lukesciai kiek nepamatuoti. As nieko naujo ir priverciancios zaisti ilgiau neimatau WOW: BC papyldyme. Panasiai ir dabar anonsuotam SC2. Asq galutinis zodis bus kai ciupinesiu pati SC2.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2007-05-23 14:52 
Offline

Joined: 2002-12-19 22:42
Posts: 2976
Quote:
Gal cia visa esme ir yra. Man visiskai nereikia kitu nuomones apie mano nuomone. Man reikia kitu nuomones apie ta pati dalyka apie kury as kalbu, kad galeciau padaryti isvadas ir galbut pakeiti savo nuomone.
Tai kaip su ta diskusiju kultura?
Dažniausiai nuomonė apie tavo nuomonę kartu yra ir nuomonė apie tą dalyką apie kurį tu kalbi. Pvz., "aš manau, kad tu klysti dėl X, kadangi X...".

Į temą: nesuprantu, kodėl tu lauki kažko ubernaujo iš sequelo.

_________________
We never tire of looking at each other
Only the mountain and I


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2007-05-23 15:00 
Offline
Lokys
User avatar

Joined: 2003-05-16 0:12
Posts: 1260
Location: Vilnius
Quote:
Kiekvienas Blizzu zaidimas vienetinis ir neprilygstamas.
Na nežinau. Battle Chess II: Chinese Chess, The Death and Return of Superman ar Justice League Task Force man nepasirodė itin išskirtiniai ar vykę.
Quote:
As nieko naujo ir priverciancios zaisti ilgiau neimatau WOW: BC papyldyme. Panasiai ir dabar anonsuotam SC2.
Lygini expansioną su nauju žaidimu?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2007-05-23 15:20 
Offline
User avatar

Joined: 2003-10-24 10:05
Posts: 795
Location: Vilnius
Pjovejas wrote:
Nomad wrote:
Age of Wonders bugų skaičiumi drasiai gali konkuruoti su Arcanum :)
Kažkaip neužsiroviau ant labai ryškių bugų, išskyrus tai, kad ant silpnesnio kompo ilgainiui pradeda tiek stabdyti, kad verta iš naujo paleisti žaidimą. bet kuriuo atveju tai ganėtinai originalus žaidimas, IMHO vertas lyginti su HoMM.

Kad būtų labiau į temą: gerbiu kūrėjus, kurie nepradeda siekdami pigios šlovės dėti visokius "Pilypus iš kanapių" ala naujos rasės ir pan. Ar galima iš starcraft istorijos, "flavoro" kur nors rasti užuominų, kad visatoje egzistuoja dar ketvirta rasė, savo galia prilygstanti jau egzituojančiai trijulei? Kažkaip nenatūraliai atrodytų tokie išsišokėliai...
Sorry Pjovėjau, bet Age of Wonders irgi nėra originali idėja... Labai smarkiai primena žaidimą Masters of Magic (Civilizacijos amžininką).

Šiaip Salemui tada paaiškink savo nuomonę, nes nelabai suprantu:
Ar blogai, kad leidžia antrą dalį žinomo žaidimo?
Ar blogai, kad vėl leidžia RTS?
Ar blogai, kad nesimato didelių pakeitimų nuo SC?
Any kombination of those?
Other?

_________________
Kriaushes, obuoliai...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2007-05-23 15:58 
Offline
User avatar

Joined: 2002-12-16 10:38
Posts: 282
Location: Kaunas
Salemas wrote:
...O nostalgijos apimtas galiu ir pirma SC susinstaliuoti ir man nereikia grazesnio ipakavimo...
Man senajame Starcrafte kliuva tik rezoliucija :)
O siaip būčiau net už papildymą, ne tik SC2 :)

_________________
Politikus, kaip ir vystyklus, reikia keisti dažnai. Ir dėl tos pačios priežasties (Agata Kristi)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2007-05-23 16:22 
Offline

Joined: 2002-12-19 22:42
Posts: 2976
Na, senajame starcrafte man kliūva labai daug kas. Krūva nepanaudojamų ar beveik nepanaudojamų unitų, nepatogus valdymas (as I see it now, po War3. Lyginant su kitais to meto RTS - net labai patogus), vėlai pridėtas ir todėl iki dabar bugovas bei per mažai galimybių turintis replay įrašymo/žiūrėjimo mechanizmas, vienoda ir nuobodi pradžia kol prisigamini darbininkų, na ir morališkai pasenusi grafika (žiūrint vėlgi iš dabartinių pozicijų). Neabejoju, kad starcraft II visa tai bus iš peties pagerinta bei pridėta kažkiek naujų unitų, mechanikų, pastatų.

_________________
We never tire of looking at each other
Only the mountain and I


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2007-05-23 16:30 
Offline

Joined: 2006-05-25 16:04
Posts: 156
Aivaras wrote:
Šiaip Salemui tada paaiškink savo nuomonę, nes nelabai suprantu:
Ar blogai, kad leidžia antrą dalį žinomo žaidimo?
Ar blogai, kad vėl leidžia RTS?
Ar blogai, kad nesimato didelių pakeitimų nuo SC?
Any kombination of those?
Other?
1. neblogai. netgi pagirtina kad puoseleja puikia francize.
2. ne, blizz jau irode, kad gali pagaminti gerus RTS geimus
3. va cia ir kabliukas. pvz palyginkim wc2 ir wc3. akivaizdus skirtumai paciam geimplejuije. WC3 ivesta siek tiek rpg sistemos (herojai), skatinamas taktinis musis su mazais buriais. Pereita nuo 2d prie 3d kas itakojo taktiniu galimybiu didesni pasirinkima (cia irgi abejoniu yra)
Labiau (gal kas ir priestaraus) ispuoseletas snenarijus ir pati zaidimo story.
na ir dar mazesni skirtumai. Gal kas ir daugiau surastu.

butu malonu jei kas isvardintu sc2 esminius skirtumus nuo sc.
Dabar, kiek as zinau, tai tu skirtumu IMHO nepakanka blizz lygio antram zaidimui (kad ir tesiniui). Uztektu dideliam papyldymui, bet ne atskiram zaidimui.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2007-05-23 16:47 
Offline
User avatar

Joined: 2003-06-07 14:47
Posts: 768
Location: Kaunas
Nomad wrote:
Na, senajame starcrafte man kliūva labai daug kas. Krūva nepanaudojamų ar beveik nepanaudojamų unitų, nepatogus valdymas (as I see it now, po War3. Lyginant su kitais to meto RTS - net labai patogus), vėlai pridėtas ir todėl iki dabar bugovas bei per mažai galimybių turintis replay įrašymo/žiūrėjimo mechanizmas, vienoda ir nuobodi pradžia kol prisigamini darbininkų, na ir morališkai pasenusi grafika (žiūrint vėlgi iš dabartinių pozicijų). Neabejoju, kad starcraft II visa tai bus iš peties pagerinta bei pridėta kažkiek naujų unitų, mechanikų, pastatų.
Tu turbut starcraft loshiai tik lane ar/ir tarp draugu?
Kokia vienoda pradzia kol prisigamini darbininku? 1min pradzia? Kai kurios taktikos negamina darbininku jau ir iki 1min..
Kokia kruva nepanaudojamu(ok, beveik nepanaudojamu) unitu? Parodyk bent viena ir as tau parodysiu n panaudojimo galimybiu.
Nieko, nors ir visada buvau average playeris, bet gudziais laikais lane taktika buvo tik viena - buriai geriausio oro unitu, ir po 1h big mushis :lol:

Bet del kitu teiginiu pilnai sutinku :)

Salemas wrote:
3. va cia ir kabliukas. pvz palyginkim wc2 ir wc3. akivaizdus skirtumai paciam geimplejuije. WC3 ivesta siek tiek rpg sistemos (herojai), skatinamas taktinis musis su mazais buriais. Pereita nuo 2d prie 3d kas itakojo taktiniu galimybiu didesni pasirinkima (cia irgi abejoniu yra)
Labiau (gal kas ir priestaraus) ispuoseletas snenarijus ir pati zaidimo story.
na ir dar mazesni skirtumai. Gal kas ir daugiau surastu.

butu malonu jei kas isvardintu sc2 esminius skirtumus nuo sc.
Dabar, kiek as zinau, tai tu skirtumu IMHO nepakanka blizz lygio antram zaidimui (kad ir tesiniui). Uztektu dideliam papyldymui, bet ne atskiram zaidimui.
O taip, mes jau puolam vardinti esminius scenario/story ir galu gale gameplay skirtumus nuo sc1, praktiskai nieko apie tai nezinodami. sc1 - 2d, sc2 - 3d. Esminiai skirtumai tarp wc2 -> wc3 kaip matau lygiai tokie patys kaip ir zadami sc2, na gal ishskyrus wc3 herojus ir mazu buriu taktinius musius, kurie tau gal ir buvo pliusas, bet man tai buvo didziausias game minusas, ir AS LABAI TIKIUOSI NIEKO PANASAUS NEBUS SC2. Kur tu cia izvelgi blogybe niekaip nesuprantu, gal pasistenk labiau paaiskinti? Nes man rodos ne as vienas taves nesuprantu ;)

_________________

How can we let this happen and
Just keep our eyes closed ‘till the end
When we will stand in front of heaven’s gate
It will be too late!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2007-05-23 16:50 
Offline
User avatar

Joined: 2003-10-24 10:05
Posts: 795
Location: Vilnius
Salemas wrote:
3. va cia ir kabliukas. pvz palyginkim wc2 ir wc3. akivaizdus skirtumai paciam geimplejuije. WC3 ivesta siek tiek rpg sistemos (herojai), skatinamas taktinis musis su mazais buriais. Pereita nuo 2d prie 3d kas itakojo taktiniu galimybiu didesni pasirinkima (cia irgi abejoniu yra)
Labiau (gal kas ir priestaraus) ispuoseletas snenarijus ir pati zaidimo story.
na ir dar mazesni skirtumai. Gal kas ir daugiau surastu.

butu malonu jei kas isvardintu sc2 esminius skirtumus nuo sc.
Dabar, kiek as zinau, tai tu skirtumu IMHO nepakanka blizz lygio antram zaidimui (kad ir tesiniui). Uztektu dideliam papyldymui, bet ne atskiram zaidimui.
Va negi sunku buvo :D. Dabar galima ir padiskutuoti :D.

IMHO per mažai žinoma dar apie žaidimą, kad teigti jog jis labiau ar mažiau pasikeitė.
Kas žinoma: Perėjimas ant 3D (kaip pats minėjai prie WC3 tai pliusas)
Padidintas unitų kiekis (Šitas dalykas tikrai įtakos strategijas, nes puse screeno zerglingų yra pusė screeno zerglingų :D (pakartojimas efekto sustiprinimui :D))
Toliau tikrai žinoma, kad bent protosų armijoje smarkiai keičiasi Unitai (kaip pratęsimas sąvybės) kas vėlgi keičia daug žaidime (kol kas vienintelė paskelbta protosų nauja savybė: mobilus Pylonas leidžiantis išdeplointi turetus ir buildingus praktiškai bet kur)

Apie Herojus nėra info (SC storylino herojai (zerg queen Kerrigan FTW) man labiau įsiminė negu WC3...).

Bet bendrai paėmus manau smarkiai per anksti sakyti, kad geimas nesiskirs nuo SC (Nes galų gale game featurai tik pradėti skelbti, ne? )

P.S. Nomad kai ateina competetive multiplayeris (PVP MMO) visos neoptimalios strategijos išmetamos ir tik tada atsiranda useless unitai. O bendrai paėmus SC turėjo gerokai mažesnį useless unitų kiekį negu kiti RTS (hmmm kas nors dar mėgo su research stationo EMP bomba disablinti protosų statinių shieldus? )

_________________
Kriaushes, obuoliai...


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 114 posts ]  Go to page « 14 5 6 7 812 »

All times are UTC+04:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 54 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to: 

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited