Forumas.Fantastika.lt

It is currently 2019-10-16 7:48

All times are UTC+04:00




Post new topic  Reply to topic  [ 12 posts ]  Go to page 1 2 »
Author Message
PostPosted: 2007-10-25 12:54 
Offline
User avatar

Joined: 2003-03-05 17:22
Posts: 575
Location: Vilnius
IGN smagus straipsniukas, daug tiesos, ale ash sunkiai isivaizduoju, kaip be to gautusi crpg.. (o ir kai kurie hack'n'slash p'n'p:)

http://games.ign.com/articles/830/830045p1.html

_________________
©Toxis


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2007-10-25 14:25 
Offline
User avatar

Joined: 2003-12-02 18:18
Posts: 350
Location: Vilnius
Na taip, pagaliau IGN parase tai, kas jau visiems ir taip buvo seniai aisku.

O siaip tai, kai yra isvengiama (daugumos) situ visiems "nusibodusiu" klisiu, gaunasi geriausi cRPG sedevrai, kuriu niekas neperka (fallout, planescape, bloodlines, etc.).

_________________
Is it real, or is it edhead?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2007-10-25 15:12 
Offline
User avatar

Joined: 2002-12-19 22:42
Posts: 2974
Quote:
O siaip tai, kai yra isvengiama (daugumos) situ visiems "nusibodusiu" klisiu, gaunasi geriausi cRPG sedevrai, kuriu niekas neperka (fallout, planescape, bloodlines, etc.).
Amen brother.

_________________
We never tire of looking at each other
Only the mountain and I


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2007-10-25 17:23 
Offline

Joined: 2004-10-28 16:49
Posts: 1858
Location: Kaunas
EdHeaD wrote:
O siaip tai, kai yra isvengiama (daugumos) situ visiems "nusibodusiu" klisiu, gaunasi geriausi cRPG sedevrai, kuriu niekas neperka (fallout, planescape, bloodlines, etc.).
Nu taip, net ten reikia dar ir galvą pasukti ir kai kur pasirinkti bent jau vieną iš dviejų, užuot ėjus tiesiai ir mušant viską kas papuolė, pakeliui dar prasigeriant healingo potion'ais.


Top
   
PostPosted: 2007-10-26 15:35 
Offline
User avatar

Joined: 2004-03-20 20:50
Posts: 811
Location: mzk-kaunas
Pusiau kledesys, betruko kad ka apie HP parashytu ir apie "legendini" FF7 epizoda.

P.S. kiek zhinot crpg kuriuose paskutinis bosas butu main charo tevas?

_________________
bu


Top
   
PostPosted: 2007-10-26 15:46 
Offline

Joined: 2004-10-28 16:49
Posts: 1858
Location: Kaunas
sarua wrote:
Pusiau kledesys, betruko kad ka apie HP parashytu ir apie "legendini" FF7 epizoda.

P.S. kiek zhinot crpg kuriuose paskutinis bosas butu main charo tevas?
Chi chi, kaip rimtai priimam: čia gi apibendrinimas-hiperbolizavimas. Yra tėvų, yra šiaip giminaičių (kaip ten su Baldur's Gate? taip ir pritrūko laiko užbaigti...), yra pvz., persikūnijančių į tave ir tave paverčiančių blogiuku (Diablo?)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2007-10-26 15:59 
Offline
User avatar

Joined: 2004-03-20 20:50
Posts: 811
Location: mzk-kaunas
Nerimtai, o atsibodo tas pachias nesamones skaityt, atrodo kad kiekvienas shustras geimeris turi padaryt "rpg klishiu sarashiuka" tik dazhnai privaro tokiu epizodu kurie tinka 1-2 crpg ish n+k esamu crpg.

_________________
bu


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2007-10-26 16:35 
Offline
User avatar

Joined: 2007-08-22 16:51
Posts: 18
Nematau prasmės šituose rašiniuose. Klišės gyvuoja todėl, kad užkabina žmones, jų jausmus ar pasąmonę. Kodėl jų reiktų atsisakyti?
Be to ir klišėmis jas pavadinti, tai labai smarkiai perdėti.

_________________
Understanding is three edged sword: your side, their side and the truth.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2007-10-27 21:23 
Offline
User avatar

Joined: 2002-12-19 22:42
Posts: 2974
Sceptic wrote:
Nematau prasmės šituose rašiniuose. Klišės gyvuoja todėl, kad užkabina žmones, jų jausmus ar pasąmonę. Kodėl jų reiktų atsisakyti?
Be to ir klišėmis jas pavadinti, tai labai smarkiai perdėti.
Galbūt todėl, kad yra žmonių, norinčių žaidime pamatyti ir kažką naujo :) O klišės gyvuoja labiausiai todėl, kad visi prie jų pripratę ir jas naudoti lengviau, nei kurti kažką naujo. Hipotezė apie jausmus ir pasąmonę gerokai perdėta :)

_________________
We never tire of looking at each other
Only the mountain and I


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2007-10-29 13:24 
Offline
User avatar

Joined: 2007-08-22 16:51
Posts: 18
Nomad wrote:

Galbūt todėl, kad yra žmonių, norinčių žaidime pamatyti ir kažką naujo :) O klišės gyvuoja labiausiai todėl, kad visi prie jų pripratę ir jas naudoti lengviau, nei kurti kažką naujo. Hipotezė apie jausmus ir pasąmonę gerokai perdėta :)
Taip nėra... pagalvokite kuo galima pakeisti klišes priešai sudegino mano namą, užmušė mano draugą/draugę ir ketina sunaikinti pasaulį.
Ką naujo jūs norite šitoje vietoje pamatyti?
Mūsų pasąmonė mus verčia reaguoti į tokius dalykus adekvačiai, jei tarkim sugalvotumėme ką nors naujo, pavyzdžiui priešai miške nuskynė visas gėles, argi dėl to pultumėte jų žudyti? Vaikytis po visą pasaulį ir ar išvis žaistumėte tokį žaidimą? Nors jei tai padaryti su jumoru gal ir nieko būtų :D

Bet tokie žaidimai tikrai nebūtų visiems...

Be to kaip aš jau sakiau, nei pasaulio gelbėjimo, nei noro būti didvyriu, nei daugelio kitų "klišių" net ir klišėmis vadinti negalima... Tai greičiau žaidybiniai archetipai. Jei žmogus drastiškai nepasikeis, tai žaidimai ir toliau naudosis visomis laiko patikrintomis "klišėmis".

_________________
Understanding is three edged sword: your side, their side and the truth.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 12 posts ]  Go to page 1 2 »

All times are UTC+04:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to: 

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited