Taip nėra... pagalvokite kuo galima pakeisti klišes priešai sudegino mano namą, užmušė mano draugą/draugę ir ketina sunaikinti pasaulį.
Tikrai neįsivaizduoji kuo? O va Arcanume ir Bloodline'uose nei draugo užmušinėjo, nei namą degino. Matyt kažkuo pakeitė ar atsisakė visai, ir nuo to žaidimai tikrai nenukentėjo. Bent jau aš nemanau, kad jie abu taptų geresni jei ten kažkas sudegintų tavo namą ar užmuštų draugą.
Mūsų pasąmonė mus verčia reaguoti į tokius dalykus adekvačiai, jei tarkim sugalvotumėme ką nors naujo, pavyzdžiui priešai miške nuskynė visas gėles, argi dėl to pultumėte jų žudyti?
O mano pasamonė visai taip nedaro
Matyt bloga kokia bus... O jei rimtai, čia viskas susiveda į fantazijos lakumą arba totalų trūkumą. Ir jei tau galvon teateina nuskintos gėlės miške, spėju tikrai originalių cRPG nesi žaidęs
Be to kaip aš jau sakiau, nei pasaulio gelbėjimo, nei noro būti didvyriu, nei daugelio kitų "klišių" net ir klišėmis vadinti negalima... Tai greičiau žaidybiniai archetipai. Jei žmogus drastiškai nepasikeis, tai žaidimai ir toliau naudosis visomis laiko patikrintomis "klišėmis".
Klišės čia ir tiek. Gal ir toliau naudosis, kas čia žino.