na šeip vienas iš didžiausių skirtumų tarp single player ir multiplayer yra galimybė kovoti ne prieš kompą o prieš kitą žmogėną
Akivaizdu. Bet jei aš to nenoriu?
Kovai prieš žmogų reikia greito mąstymo, greitos reakcijos etc. O man geimas turi būti relaksas, kai vienoje rankoje - bokalas alaus ar podelis arbatos, o kitoje - pelė.
Sigh. Kaip jau daugybę kartų rašiau kai noriu PvP įsijungiu Fighting geimą. O be to ką parašė Adis, be reakcijos ir greito mąstymo PvP turi atnešti dar ir malonumo. Kai aš PvP-šinu jaučiu tik diskomfortą: Kai aš gaunu į kaulus tai man gadinama nuotaika ir švaistomas mano laikas, kai aš duodu į kaulus aš gadinu nuotaiką ir švaistau laiką kažkam kitam... Aš apturiu daugiau malonumo su laaaaabai toopu PuGu heroice negu PvP...
Daba WoW PvP visgi yra labai reward based, iki 70 lvl yra twink wars kur žmonės su gerai išreikštais agresyviais polinkiais gankina kitus. Ant 70 tai yra grindfestas wellfare epicams...
To Dox: Ten tave citavau praktiškai grynai dėl Hunter soloinimo pakomentavimo. Man Hunteriu žaidimas beveik nesiskiria nuo Warlocko: Tik reikia daugiau kartų pele paspausti mygtuką, kad priešas nusibaigtų, nes reikia shotus rotatinti...
Man kažkaip įdomiausia solointi dabar būtent su paladinu: pofegizmo lygmuo ofegennas. Nu papulinai pusę rajono mobų, nu užmušei tik per truputėli ilgesnį laiką negu būtum užmušęs vieną iš jų, atsigėrei ir eini toliau. Lygiai taip pat su elite questais: soloinau 70 lygyje krūvelę 3 man questų. Man net savotikškai patinka tai, kad nesi garantuotas jog užmuši (taip pabėgti sugebėčiau matyt visada, bet ne to einama questinti ne?), kas su hunteriu būna dažnai ne vopros.
Palyginimui su Shadow priestu galiu išeiti į labai piktą mob kill festą, bet jei elitas nesifearina aš dažniausiai laižysiu savo Power Word: Shieldo vidinę pusę iki nusibaigsiu...