Forumas.Fantastika.lt

It is currently 2024-03-29 1:45

All times are UTC+04:00




Post new topic  Reply to topic  [ 27 posts ]  Go to page « 1 2 3
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 2008-07-14 10:17 
Offline
User avatar

Joined: 2003-02-11 1:15
Posts: 115
Location: Vilnius
As skaiciau kas ten parasyta tame linke apie AoC, ir apie ta buga zinojau is paciu AoC forumu turbut anksciau uz tave.
Ir siaip jau as "neisradineju dviracio" kaip issireiskei, o paprasciausiai bandau ishaiskinti reasoninga tureti tokia sistema, nes panasu kad esi siauru paziuru zmogus.

P.S. As nieko blogo nematau tame kad lyginu kiausiniene su programavimu, ir ten menas, ir ten.. jei tu to nematai, tai gal problema tavyje? :roll:


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2008-07-14 12:20 
Offline

Joined: 2002-12-24 11:07
Posts: 359
Location: Solar system
sarua wrote:
AoC beda, kad tos patchios rases/klases female charas turi mazhesni dps negu male charas.
<..>
Tavo kopijuota citata rodo, kad "some skills" turi ilgesne animacija kuri tesiasi net po atlikto veiksmo.
Beda butu jeigu female charas castindamas firebala uzhtruktu 5 sekundes, o male charas 2(kas ish esmes yra konane). Deja ish tavo kopijuotos citatos tas niekaip neishplaukia.
Problemos su lyginamaja analize? :)
Tai tik pasekme (shitas zhodis, tikiuosi, zhinomas? :)) , kad female charas skiriasi nuo male Aoc'e :) O kalba ejo apie priezhasti - animacija vs taimeris. Dabar ishplaukia? :)
Quote:
KTU IF pirmam kurse rashant metoda destytojas konkrechiai dave pavizdi butent su kiaushiniene. What a surprise. Girdejau dar ir su viniu kalimu pavizdi ir dar keleta "ish gyvenimo" kurie nelabai "istrigo".
Esminius zhodzhius paryshkinau :)
Quote:
Anyway, su kiaushiniene lygina zhmones artimi programavimui kai bando ka paaishkinti zhmogui "tolimam nuo programavimo".
Galbut. Bet musu atveju palyginimas netinka.
Quote:
Ishvados pas tave stebuklingos.
Dekui, stengiuosi nuo jusu neatsilikt :twisted:


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2008-07-14 12:20 
Offline

Joined: 2002-12-24 11:07
Posts: 359
Location: Solar system
Nomad wrote:
O su kuo programavimą lygina žmonės, esantys arti programavimo? :)
Su rubiko kubu :)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2008-07-14 12:43 
Offline

Joined: 2002-12-24 11:07
Posts: 359
Location: Solar system
Batma wrote:
As skaiciau kas ten parasyta tame linke apie AoC, ir apie ta buga zinojau is paciu AoC forumu turbut anksciau uz tave.
Man kazhkodel neatrodo, kad tai yra pagrindas girimuisi :D Informacija turejai, o ishvadu nepadarei =)
Quote:
Ir siaip jau as "neisradineju dviracio" kaip issireiskei, o paprasciausiai bandau ishaiskinti reasoninga tureti tokia sistema, nes panasu kad esi siauru paziuru zmogus.
Siauru, tai siauru :) Galue gale ash tik programeris ir zhaidejas. Gali teisinti kaip nori (galu gale viska galima pateisinti labai norint), bet faktas tas, kad tiek ish programavimo puses, tiek ish zhaidejishkos puses toks grafikos kishimas, kur nereikia, yra blogai.
Pirmuoju atveju reikshme, kuri turetu buti konstanta, tokia nera.
Antruoju atveju visos shitos *pypt* animacijos atrodo grazhiai, bet, mlia, kaip jos stabdo :( Ypach visuose su advanced graphic MMO (t.y. ne WoW ar L2 :))
Quote:
P.S. As nieko blogo nematau tame kad lyginu kiausiniene su programavimu, ir ten menas, ir ten.. jei tu to nematai, tai gal problema tavyje? :roll:
Guess, problema yra patirties trukume :) Tu arba mazhai programinai, arba mazhai kepei kiaushiniene ;)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2008-07-15 16:39 
Offline
User avatar

Joined: 2003-10-24 10:05
Posts: 795
Location: Vilnius
Uukrul nematau problemos metodo pasirinkime, matau problema igyvendinime... kazkas kas turejo sukontrolinti, kad AOC moterys turetu tokio pacio ilgio animavija kaip vyrai kepe kiausiniene.
o pranasumu sitas budas turi irgi debesi, nes gali lanskciai kiekvienam veiksmui priskirti asmenini gcd surista su animacija. kuo tai blogai neisivaizduoju. jau rasiau pvz su fightingais: judesiai su selfstunn/lagu veiksmo pabaigoje kurie padaro veikeja pazeidziaumu jei oponentas isvengia/nublokuoja tavo veiksma yra praeito amziaus isradimas :) ir sekmingai veikia iki siol.

Ps. Sarua ofegennas postu kiekis.. Tamsta esi Velnioniskas posteris :)

_________________
Kriaushes, obuoliai...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2008-07-16 12:12 
Offline

Joined: 2002-12-24 11:07
Posts: 359
Location: Solar system
Aivaras wrote:
Uukrul nematau problemos metodo pasirinkime, matau problema igyvendinime... kazkas kas turejo sukontrolinti, kad AOC moterys turetu tokio pacio ilgio animavija kaip vyrai kepe kiausiniene.
o pranasumu sitas budas turi irgi debesi, nes gali lanskciai kiekvienam veiksmui priskirti asmenini gcd surista su animacija. kuo tai blogai neisivaizduoju. jau rasiau pvz su fightingais: judesiai su selfstunn/lagu veiksmo pabaigoje kurie padaro veikeja pazeidziaumu jei oponentas isvengia/nublokuoja tavo veiksma yra praeito amziaus isradimas :) ir sekmingai veikia iki siol.
Animacija vs. taimeriai turi vieninteli pranasuma - vizualiai kovos graziai atrodo. Minusai:
1. Animacijos laikas turi buti vienodas lyties/rases/klases/... atzvilgiu.
2. Turi buti bent keli (velgi fiksuoto laiko) animaciju variantai (pvz. 1h/2h turetu skirtis autoatakos laikas), jei jau kalbam apie RPG :)
3. Visokie taip devu megstami itemai su skill/spell cast laiko sumazhinimu, autoatakos greichio padidinimu ar debuffai su atvirkshtiniu efektu lieka uzh borto - neprikursi gi animaciju kiekvienam atvejui :)
4. Jau minejau - lagas. Kokiam [insert your favourite fighting game here] viskas sukasi puikiai. Pabandykit isivazduot kaip tai atrodys, kai zhmoniu bent 20 :) Kalba eina apie MMO visgi...

Apibendrinant - man asmenishkai norisi MMORPG, o ne [insert your favourite fighting game here]...Jusu teise rinktis :)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2008-07-16 13:57 
Offline

Joined: 2003-09-09 9:57
Posts: 564
Location: Vilnius
Grįžtant prie temos.

Pabandžiau.

Visų pirma dėl to 'casting animation in action, cant do anything else'- jo nėra, arba aš nepastebėjau. Ilgai (1,5sec :D ) castinasi bufai/reti offensive spelai. Visi kiti yra Instant/1sec. Taip, yra skilai/spelai, kurious castinant

animacija dar užsitesia ir pajudėjus/atakavus tas skilas/spellas nepavyksta, bet jokio 'locko' nėra. Bendrai paėmus- jei castingo metu darai kitą veiksmą- spelas nusitraukia, bet gali iškart vėl jį castint (neįsijungia cooldown).

Žaidimas įdomus. Kaip nemokamas MMO- tikrai neblogas. Yra galimybė už realias babkes pirkti bonusus keliom dienom, kaip pvz +50% exp, +60% move speed (tipo mount'as) ir tt

kaip ir reklamuoja- 'kruvinas' geimas :D vietomis persistengta. pvz, kai castini fireball'ą ir gestikuliuoji ten kažką, lieka kraujo pėdsakai ore.. aplinka gana niūri, bet tik kad sustiprintų 'horror' elementą. pats pasaulis.. hm.. yra ir technika (lektuvėliai, DNA, steam power) ir magija. toks ala dark/horror fantasy su steampunk elementais

pabaisėkai ir charai gražūs, išlaikytas 'horror' stilius.

3 rasės (ala humans, ala orcs, ala dark elves). kiekviena turi po 2 profesijas (grubiai tariant, fighter arba caster)

levelių berods 60+

iki 10 lv lakstai be profesijos. nuo 10 pasirenki: fighter arba caster. o toliau iki kažkur 50~ profesija mažai keičiasi. žaidimo stilių diktuoja skilai, ty- buildai (PvP oriented, PvE oriented ir tt..)

skilų sistema: max skill level 5. kas levelį gauni 1 skill pointą plius dar kelis keičiant profesiją, tai viso apie 66~ skill pointus. mokydamasis skilą kartu padidini bendrą 'skill masterį' per 1, nes visi skilai reikalauja tam tikro 'skill mastery' lv + pakankamo tavo lv. todėl kartais (ypač pradžioje) tenka imti ir nereikalingus skilus, kad turėtum pakankamą 'skill mastery' reikalingiems skilams. taip pat reikia gero išankstinio planavimo kiek ir kokius skilus imti. skill reset'as (išmokti visus skilus per naują)- tik už realias babkes.

dar skilus sustiprina DNA ( :D ) - gali turėti 5 DNA (tas kanuoja brangiai in-game valiuta). kiekvienas DNA 'upgreidina' 1 skilą. Esant apie 20~ lv, kai pagrinde naudoji 2-3 skilus, tų 2-3 DNA ir užtenka. Bendrai paėmus- paprastas skilų upgreidas, pastoviai kainuojantis babkes (kai pasikeli skilą- reik pakeisti ir DNA, kad atitiktų leveliai).

Dar yra kažkokia Beast/possesion sistema, kažkur nuo 25~ lv. Kelios variacijos, bet esmė, kad pakeiti pavidalą ir tampi kažkokiu pabaisėku su papildomais skilais ir abilkėm. Bet kiek teko girdėti, dar ne iki gali išbaiktas dalykas ir retai kas naudoja.

PvP.. arba dueliai (sucks) arba Arenos (mass pvp, 'capture the flag' principas). Dalyvauti arenoje apsimoka, nes gauni taškus, už kuriuos vėliau gali pirkti daiktų upgreidinimui reikalingus ingredientus.

Daiktų sistema- daikto naudojimą riboja minimalus charo levelis (kas 5, ty minimum lv10, minimum lv15 ir tt) plius profesija (magai gali naudoti tik Staff/Wand/One handed bludgeoning, rogue tik Claw/Dual swords/Crossbow ir tt.). Upgreidintas ginklas šviečia ( :lol: ). Craftingo tokio kaip ir nėra, tik upgreidini daiktus, ir jie gauna naujus random statsus/geresnius random statsus.

Questai normalūs. Duoda daug exp. Nereik užmušti 100 monstriukų (daugiausia buvo 20).

Map'as suskirstytas regionais/vietovėm, berods 5-6, susisiekimas tarp jų per portalus didžiausiuose miestuose.

Nėrą town portal (yra toks ribotas, pririštas prie vieno miesto, ir retai kada naudingas)- jei jau reikia grįžti į miestą, tenka bėgti..

Ressusrectinti moka TIK humansų magai. that sucks. Arba ressurectinies prie artimiausio 'ressurect point'- nebūna labai toli, bet vistiek nepatogu, ypač jei esi party. Mirtis numuša exp, bet negali numušti levelio.

Visi turi self buffus, galiojančius 5-10 min. Dažnai turi ir target buffus.

PvE faiteriai neatsilieka nukeriam. Nebent nukeris kilina su AOE.

Grindas.. yra, bet questai palanegvina gyvenimą.

Valdymas su: judėjimas QWEASD + pelė. Norint castint reik matyti targetą (būti atsisukus į tą pusę).

Global chatas (tave girdi visame regione)- tik už realias babkes..

Žaidimas dar labai šviežias, yra krūva neveikiančių dalykų (pvz PK), bet žaisiti galima.

Reziumė: game play'jum labai neša į WoW. Tų MMO dabar tiek daug, kad išsirenki kuris tau mieliausias/gražiausias ir loši patenkintas :) o visa kita- smulkmenos. Kam patinka dark/horror fantasy ir steampunk- pabandykit, gal patiks :)

_________________
Fortune Presents Gifts Not According to the Book


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 27 posts ]  Go to page « 1 2 3

All times are UTC+04:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 24 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to: 

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited