Forumas.Fantastika.lt
http://forumas.fantastika.lt/

Requiem: Bloodymare
http://forumas.fantastika.lt/viewtopic.php?f=4&t=4822
Page 1 of 3

Author:  LunasM [ 2008-07-04 16:46 ]
Post subject:  Requiem: Bloodymare

http://www.playrequiem.com/

Ka manote? :)

Author:  Uukrul [ 2008-07-04 19:04 ]
Post subject:  That's so lame

http://requiem-wiki.org/wiki/Skills
Some skills have an animation that continues after the skill's effects have already been applied. During this time, no other skills can be activated and the character cannot attack.

Author:  Nomad [ 2008-07-05 19:10 ]
Post subject: 

Atrodo gražiai... bet kažko, dėl ko užsinorėčiau jį žaisti, nematau.

Author:  sarua [ 2008-07-06 15:23 ]
Post subject:  Re: That's so lame

Uukrul wrote:
http://requiem-wiki.org/wiki/Skills
Some skills have an animation that continues after the skill's effects have already been applied. During this time, no other skills can be activated and the character cannot attack.
Ir? :roll:

Pritariu Nomad, atrodo nieko, bet kazhko ishskirtinio tarp kruvos mmorpg nesimato.

Author:  Uukrul [ 2008-07-08 17:38 ]
Post subject:  Re: That's so lame

sarua wrote:
Ir? :roll:
Message title says it all :)

Ten dar buvo kazkas apie melee/ranged sinchronizavima su skillais, bet uzhteko minetos frazes. Parodo zhaidimo lygi, no more, no less.

Author:  Nomad [ 2008-07-08 22:28 ]
Post subject: 

Quote:
Parodo zhaidimo lygi, no more, no less.
Turbūt tavo kriterijai įvertinti žaidimo lygį labai skiriasi nuo manųjų... nes man tas eilinis žaidimo mechanikos faktas nieko nesako apie bendrą žaidimo lygį.

Author:  Uukrul [ 2008-07-09 12:49 ]
Post subject: 

Nomad wrote:
Turbūt tavo kriterijai įvertinti žaidimo lygį labai skiriasi nuo manųjų... nes man tas eilinis žaidimo mechanikos faktas nieko nesako apie bendrą žaidimo lygį.
Nejaugi?
Man visad atrode, kad zhaidimas aukojantis kazhka (shiuo atveju zhaidimo mechanika) grafikos vardan yra iprastas kriterijus aka "nieko be grafikos nera".
Aishq, negalima atmesti varianto, kad programeriai buvo ant tiek atgrubnagiai, kad nesugebejo kitaip "prikabinti" skillu animacijos. Bet velgi - tai nepasako nieko gero apie zhaidimo lygi as well :)
Pamastymui:
http://www.massively.com/2008/07/01/fem ... o-correct/

Apibendrinant - nors dabar kaip tik laikas naujam MMO, kuris bus lyderis bent pora metu, bet tai dar nereishkia, kad galima ishleist bet koki ir tiketis sekmes. Kaip ir visad esme smulkmenose...

Author:  Salemas [ 2008-07-09 14:08 ]
Post subject: 

Uukrul wrote:
Pamastymui:
http://www.massively.com/2008/07/01/fem ... o-correct/
Apibendrinant - nors dabar kaip tik laikas naujam MMO, kuris bus lyderis bent pora metu, bet tai dar nereishkia, kad galima ishleist bet koki ir tiketis sekmes. Kaip ir visad esme smulkmenose...
..
Tas fintas, mano galva pats didžiausias gliukas žaidimų istorijoj ewar.
ne geimplejum, mechanika ar dar bala zino kuo, o savo principu (žioplumu), kad tavo geimplejus skiriasi nuo tavo avataro išvaizdos.
Man tai yra dar vienas cvekas i aoc karsta.

o kaip kandidatas į kitą žaidžiama mmo - viewtopic.php?p=86649#86649

Author:  Batma [ 2008-07-09 16:00 ]
Post subject: 

Uukrul wrote:
Aishq, negalima atmesti varianto, kad programeriai buvo ant tiek atgrubnagiai, kad nesugebejo kitaip "prikabinti" skillu animacijos. Bet velgi - tai nepasako nieko gero apie zhaidimo lygi as well :)
Prie ko cia atgrubnagiai? Jie pasirinko toki kelia (kad kito actiono negalima vykdyti kol vyksta pries tai buvusio actiono animacija), kad nesijaustu stabdziu combate. Alternatyva tam yra kokia? Ideti global cooldowna ir leisti useriui spaminti klavisa kol sukasi GCD kaip kokiam WoW?
O jei sugalvosi tam visai nauja technologija, flag tebe v ruki ir pirmyn programinti savo MMO ir irodyti visiems kokie jie lamos yra :roll:

Author:  Uukrul [ 2008-07-09 19:52 ]
Post subject: 

Batma wrote:
Prie ko cia atgrubnagiai? Jie pasirinko toki kelia (kad kito actiono negalima vykdyti kol vyksta pries tai buvusio actiono animacija), kad nesijaustu stabdziu combate.
Tiems, kas tanke - Some skills have an animation that continues after ... Arba kitaip sakant "mes chia sugalvojom kruta animacija, prashom pasizhiuret iki galo". Kazhkaip ish karto prisimenu FF8, kur nebuvo Esc mygtuko summonu animacijoms :D Po 12345-o karto pradedavo rimtai nervint.
Kad nebutu stabdzhiu? Nelabai supratau minties. Mano manymu ta priverstine animacija ir yra pats didzhiausias stabdis :) Juk apie real time combat kalba eina.
Quote:
Alternatyva tam yra kokia? Ideti global cooldowna ir leisti useriui spaminti klavisa kol sukasi GCD kaip kokiam WoW?
O kuo blogas global cooldown?
Quote:
O jei sugalvosi tam visai nauja technologija, flag tebe v ruki ir pirmyn programinti savo MMO ir irodyti visiems kokie jie lamos yra :roll:
Kam ishradyneti dvirati? :) Eini i EQ2 ir zhiuri kaip tai veikia realiu laiku :) Yra kruva skillu su sava animacija, yra globalus cooldownas (visos 0.5s :D). Nori - zhiuri animacija, nori - spaudi kita skilla. Tavo teise rinktis.

Page 1 of 3 All times are UTC+04:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/