Forumas.Fantastika.lt

It is currently 2024-04-24 13:41

All times are UTC+04:00




Post new topic  Reply to topic  [ 122 posts ]  Go to page « 13 4 5 6 713 »
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 2009-12-01 14:26 
Offline

Joined: 2002-12-24 11:07
Posts: 359
Location: Solar system
zhukaSS wrote:
Del veikeju biski prigulanciu ir regeneruojanciu hp, tai visu pirma prigules veikejas gauna visokias galvos traumas(ir jos handicapina veikeja) kurias paskui reik gydyt
Na jo, pvz. sumazhina dexterity, cunning ar defence. Zhiaurius handicapas :lol:
Quote:
, regeneracija irgi imho sveikintinas dalykas. Sorry bet as prisizaidziau pakankamai old school games kur mirtis ar low life be regeneracijos(ir tarkim potu neturejimas) yra pure pain in the ass.
Todel ir renkiesi kovas, o ne KoS (Kill On Sight, jei ka), aprengi char'us, uzhuot palikdamas nuogus (nes atrodo sexy) ir t.t.
Arba kitaip sakant, zhaidi cRPG, o ne eilini FPS...
Quote:
Tuo labiau kad dragon age ir taip potu truksta, o tai buna combatu kur reikia juos ryte ryti :(
:roll: Mlia, Zhukai, ish ko jau ko, bet ish taves tai nesitikejau. Nuo kada chia potionu truxta? Beveik ish kiekvieno priesho krenta + herbalizmas + + kurejai nepatingejo viena ish grupes nariu padaryt super xyleriu su niolika taktikos slotu.
Nebent ant didzhiausio sunkumo zhaidi. Tada siulau pripazhint, kad visgi WoW daro bloga itaka ir susimazhint sunkuma =)
Shiaip zhaidimas nera sudetingas (zhaidzhiu ant hard). Pagrindinis principas - ji reikia zhaisti kaip MMO, nors galiu tik pakartoti - iki geru MMO jam kaip man iki menulio.
A, taktikos sistema uzhskaitau. Jai dar toli iki tobulybes, bet geriau nei nieko.
Quote:
Kas liecia siuzeta, asmeniskai man pagr. siuzetas niekad nebuvo kertinis game akmuo, nes sorry bet dar nemaciau crpg kur nereiktu isgelbeti pasaulio ar kazkokio atitikmens(jei tokiu turit, plz nurodykit).
Ish paskutiniu zhaistu - Witchter (kuri jau minejo), NWN2:MotB
Quote:
Gal man to tiesiog reikia, galu gale tokius zaidimus as zaidziu lyg ziureciau menini filma.
Final Fantasy tau tada reiktu zhaist... Ten bent jau yra i ka pazhiuret 8)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2009-12-01 14:35 
Offline

Joined: 2002-12-24 11:07
Posts: 359
Location: Solar system
zhukaSS wrote:
2. Antras dalykas yra Witcher, nu tikrai nesuprantu ka jus jame tokio radot. Perejau berods iki 2 dalies vidurio~, bet tikraja to zodzio prasme atsibodo tragiskas(prie kurio taip ir nepripratau) valdymas, nesibaigiantis hack n slash(atnesk man 20 skuru questu as jau atsizaides mmorpg, so thnx but no), skill/prof sistema kuriai suprast turbut reik manualo, nevezhantis ar atsibostantis dialogai(nezinau kodel ir tikrai retai taip buna kad as dialogus pradeciau skipint) ir galu gale [sarcasm]nebanali[/sarcasm] story kuri kaip ka tik Laiqua parashe yra ne apie "save the world"(OH *@#%ING REALLY?)
Game mechanics sucks and must die (tikrai galejo geriau padaryt ir tikrai nesuprantu kas ten sudetingo?), alchemija galima ishskirt (patiko); questai/dialogai/atmosfera - Fallout lygio. Siuzhetas, hmmz...Labai daug priklauso nuo to ar skaites knygas... (-2 balai nuo manes uzh tai, kad nebuvo Jenefer ir Ciri :twisted: )


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2009-12-01 17:58 
Offline
User avatar

Joined: 2003-10-24 10:05
Posts: 795
Location: Vilnius
Spėjau pačiupinėti vos vos. Čiupinėjau ant ps3 tad gali skirtis įspudžiai.

Žaidimo mechanikos prasme smarkiai labiau giminingas Final Fantasy XII negu Baldurui. Dėl istorijos gylio dar reikės pasibandyti nes kol kas tik pradinę pamačiau.

O šiaip bendras pastebėjimas. Kaip pavargau kai žmonės užsispyrusiai lygina bet kokį pasirodžiusi rpg su nepabijokim šio žodžio, šedevrais, kaip Planescape Torment. Negi ne akivaizdu, kad istorija bus silpnesnė ir krūva kitų elementų nebus tokie stiprūs?

_________________
Kriaushes, obuoliai...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2009-12-01 18:12 
Offline
User avatar

Joined: 2008-10-05 19:17
Posts: 167
Location: Vilnius
Tai kad būtent lygina ne bet kokį, o (kažkur karūnuotą) neva "dešimtmečio" RPG, kurio kūrėjai jį ambicingai vadina BG sagos spiritual successor ;)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2009-12-01 18:46 
Offline
User avatar

Joined: 2003-10-24 10:05
Posts: 795
Location: Vilnius
revenant wrote:
Tai kad būtent lygina ne bet kokį, o (kažkur karūnuotą) neva "dešimtmečio" RPG, kurio kūrėjai jį ambicingai vadina BG sagos spiritual successor ;)
Na pažiūrėjus į Western RPG rinką nelabai yra kitų kandidatų ar ne? Galų gale netgi silpnesnis produktas gali būti succesorium :).

_________________
Kriaushes, obuoliai...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2009-12-01 19:10 
Offline
User avatar

Joined: 2008-10-05 19:17
Posts: 167
Location: Vilnius
Kai žaidimas dar prieš išleidimo datą sulaukia tiek dėmesio iš medijos ir visi laukia kone stebuklo, tai gal ir norėtųsi laukti iš tiesų neeilinio produkto :) Todėl ir daugelio kriterijai DA buvo pakankamai aukšti, ypač, kai žinoma, KAS kuria žaidimą. O kai naujasis šedevras šiek tiek "netraukia", tai ir kyla noras pasamprotauti apie degraduojančią CRPG rinką ;)

Tuo labiau, kad nuo BG laikų iki dabar tikrai buvo RPG žaidimų, kurie galėtų bent jau varžytis su DA dėl daugelio metų šedevro titulo. Prisiminkim kad ir Gothic seriją, kuri nesulaukė deramo dėmesio grynai dėl promocijos nebuvimo ir pan. Todėl ir kyla pasipiktinimas šitokiu DA liaupsinimu


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2009-12-02 6:25 
Offline
User avatar

Joined: 2003-06-07 14:47
Posts: 768
Location: Kaunas
Uukrul wrote:
Na jo, pvz. sumazhina dexterity, cunning ar defence. Zhiaurius handicapas :lol:
vis shis tas, mass effecte(ir jei gerai pamenu kotor) net to nebuvo
Quote:
Arba kitaip sakant, zhaidi cRPG, o ne eilini FPS...
Quote:
:roll: Mlia, Zhukai, ish ko jau ko, bet ish taves tai nesitikejau. Nuo kada chia potionu truxta? Beveik ish kiekvieno priesho krenta + herbalizmas + + kurejai nepatingejo viena ish grupes nariu padaryt super xyleriu su niolika taktikos slotu.
meh.. Neturiu as laiko tbh tyrineti kiekviena itema, ar rupintis dar didesniais sudniekiais(pvz po kovos butinu "camp" atstatyti hp - tik nesakykit kad tokia systema yra geresne), Vietoj to as mieliau pasiklausysiu dialogo, pasizvalgysiu i vietoves ar net paskaitysiu lore.
Quote:
Shiaip zhaidimas nera sudetingas (zhaidzhiu ant hard). Pagrindinis principas - ji reikia zhaisti kaip MMO, nors galiu tik pakartoti - iki geru MMO jam kaip man iki menulio.
Esminis skirtumas kad MMO as zaidziu vs kitus playerius, todel isigilinimas i detales yra crucial norint juos aplenkti. Single playeri tokio poreikio nera, zinoma bus lengviau zaisti isigilinus i kiekviena dalykeli, bet dabar man pvz penki per viena kaip net veikia paprasciausia combat sistema(aka attack poweriai, armor penetrationai ir panasus dalykeliai), nes vienintelis downside, kad galbut teks isgerti daugiau potu, uzleisti daugiau load'u ar praskipinti keleta fightu. Ar tai didelis minusas? Nemanau, galva galima uzkisti ir mielesnias dalykeliais, pvz jau minetu lore.
Quote:
Ish paskutiniu zhaistu - Witchter (kuri jau minejo), NWN2:MotB
Na, kaip jau minejau witcherio net gerai neipusejau, bet...
atminti prarades antzmogiskas tipelis esantis one of the kind kuri puola visokios pabaisos.... Cia jau net mastyt nereikia kad jis vis tiek kazka gelbes(arba ne, jei tokia opcija galbut bus), kiek skaiciau wiki, tai taip ir yra.
Uukrul wrote:
questai/dialogai/atmosfera - Fallout lygio.
izheidei ;)
nebent knygos perskaitymas ir tolimesnis story zenkliai viska pakeicia.
Dialogai gal dar dar(nors imho falloutui dialogais niekas neprilygsta), nors kaip ir jau sakiau witcherije dialogai man pasirode nuobodus todel juos net pradejau skipint, kai tuom tarpu falloute(1-2 savaime suprantama) juos ryte ryjau.
Atmosfera cia kiekvienam savaip turbut, nes man tai niekaip.
Questai - ar tureciau cia komentuoti? Apskritai ar buvo falloute grind questu?
revenant wrote:
Kai žaidimas dar prieš išleidimo datą sulaukia tiek dėmesio iš medijos ir visi laukia kone stebuklo, tai gal ir norėtųsi laukti iš tiesų neeilinio produkto :) Todėl ir daugelio kriterijai DA buvo pakankamai aukšti, ypač, kai žinoma, KAS kuria žaidimą. O kai naujasis šedevras šiek tiek "netraukia", tai ir kyla noras pasamprotauti apie degraduojančią CRPG rinką ;)
Paryskinau, Dragon Age RYSKIAI yra KoTOR ir Mass Effect brolis. As tikejausi kazko panasaus i juos, tai ir gavau.. Matyt del to ir esu patenkintas.
Evoliucija mielieji:
BG -> nwn -> Kotor -> Mass effect -> Dragon age.

Quote:
Tuo labiau, kad nuo BG laikų iki dabar tikrai buvo RPG žaidimų, kurie galėtų bent jau varžytis su DA dėl daugelio metų šedevro titulo. Prisiminkim kad ir Gothic seriją, kuri nesulaukė deramo dėmesio grynai dėl promocijos nebuvimo ir pan. Todėl ir kyla pasipiktinimas šitokiu DA liaupsinimu
As asmeniskai be bioware shedevru paskutinias metais maciau tik keleta geru rpg -> Fable ir dar galbut Fallout3.
Hmz dar yra witcher, elder scrolls serija, gothic serija ir keletas maziau populiariu games(pataisykit jei neklystu). Kuris cia is ju tiktu i daugelio metu sedevra?
btw dar kalbant apie gothic serija, nu nebutu jai padejas kazkoks promotinimas(kuris beje buvo paskutiniai daliai abejojiu ar menkesnis nei dabar dragon age'ui), setingas ten visai kitoks ir auditorija visai kitokia. Imeta koki zmogeliuka i gothic pasauli, o tas ten prasitampes keleta valandu su nesibaigianciu WTF* galvoje ir paskui galbut net sugebejas padaryti keleta questu vis tiek su kirbanciu galvoje WTF*, pagalvoja kad nafig toki zaidima.
*WTF - kas as toks, kur as esu, koks mano tikslas, ka dabar daryti, ka apskritai daryti, kur mano statai, kur mano skillai, etc, etc.

_________________

How can we let this happen and
Just keep our eyes closed ‘till the end
When we will stand in front of heaven’s gate
It will be too late!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2009-12-02 12:37 
Offline
User avatar

Joined: 2008-10-05 19:17
Posts: 167
Location: Vilnius
> *WTF - kas as toks, kur as esu, koks mano tikslas, ka dabar daryti, ka
> apskritai daryti, kur mano statai, kur mano skillai, etc, etc.

Tai ir sakau, kad dabar žaidimus vaikams daro - nupiešia rodyklytę ant kompaso, kad žinotum, kur eit, ir apsaugok viešpatie apskritai nekiltų kažkokių neaiškumų dėl žaidimo, nes 5 min. nesusigaudymo, ir žaidimas keliauja į šiukšlių dėžę


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2009-12-02 13:40 
Offline
User avatar

Joined: 2003-06-07 14:47
Posts: 768
Location: Kaunas
revenant wrote:
Tai ir sakau, kad dabar žaidimus vaikams daro - nupiešia rodyklytę ant kompaso, kad žinotum, kur eit, ir apsaugok viešpatie apskritai nekiltų kažkokių neaiškumų dėl žaidimo, nes 5 min. nesusigaudymo, ir žaidimas keliauja į šiukšlių dėžę
Prie ko cia dabar?
Gothic is vis yra unikumas lyginant pagal tai, nes net priestvaniniuose crpg pasimest buvo palyginus neimanoma ;)

_________________

How can we let this happen and
Just keep our eyes closed ‘till the end
When we will stand in front of heaven’s gate
It will be too late!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2009-12-02 14:15 
Offline
User avatar

Joined: 2008-10-05 19:17
Posts: 167
Location: Vilnius
Prie to, kad šiuolaikiniuose žaidimuose entertainmento kiekis privalo būti toks, kad eiliniam žaidėjui susidomėjimas nedingtų nė penkioms minutėms, o taip gali atsitikti, jei kvestas pernelyg sudėtingas, ar per mažai informacijos. Kai pagrindinė žaidimų auditorija visgi yra nepilnamečiai ar young adults, į tai reikia atsižvelgti, kadangi egzistuoja ištisa karta, kuriems RPG maždaug reiškia Oblivion. Na, o kai žaidimų kūrimas šiandien kainuoja milijonus, į auditorijos reikalavimus atsižvelgti privaloma. Todėl šiandien iš principo negali būti išleistas geras CRPG, pavyjantis senuosius žaidimus ;)


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 122 posts ]  Go to page « 13 4 5 6 713 »

All times are UTC+04:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 16 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to: 

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited