Na jo, pvz. sumazhina dexterity, cunning ar defence. Zhiaurius handicapas
vis shis tas, mass effecte(ir jei gerai pamenu kotor) net to nebuvo
Arba kitaip sakant, zhaidi cRPG, o ne eilini FPS...
Mlia, Zhukai, ish ko jau ko, bet ish taves tai nesitikejau. Nuo kada chia potionu truxta? Beveik ish kiekvieno priesho krenta + herbalizmas + + kurejai nepatingejo viena ish grupes nariu padaryt super xyleriu su niolika taktikos slotu.
meh.. Neturiu as laiko tbh tyrineti kiekviena itema, ar rupintis dar didesniais sudniekiais(pvz po kovos butinu "camp" atstatyti hp - tik nesakykit kad tokia systema yra geresne), Vietoj to as mieliau pasiklausysiu dialogo, pasizvalgysiu i vietoves ar net paskaitysiu lore.
Shiaip zhaidimas nera sudetingas (zhaidzhiu ant hard). Pagrindinis principas - ji reikia zhaisti kaip MMO, nors galiu tik pakartoti - iki geru MMO jam kaip man iki menulio.
Esminis skirtumas kad MMO as zaidziu vs kitus playerius, todel isigilinimas i detales yra crucial norint juos aplenkti. Single playeri tokio poreikio nera, zinoma bus lengviau zaisti isigilinus i kiekviena dalykeli, bet dabar man pvz penki per viena kaip net veikia paprasciausia combat sistema(aka attack poweriai, armor penetrationai ir panasus dalykeliai), nes vienintelis downside, kad galbut teks isgerti daugiau potu, uzleisti daugiau load'u ar praskipinti keleta fightu. Ar tai didelis minusas? Nemanau, galva galima uzkisti ir mielesnias dalykeliais, pvz jau minetu lore.
Ish paskutiniu zhaistu - Witchter (kuri jau minejo), NWN2:MotB
Na, kaip jau minejau witcherio net gerai neipusejau, bet...
atminti prarades antzmogiskas tipelis esantis one of the kind kuri puola visokios pabaisos.... Cia jau net mastyt nereikia kad jis vis tiek kazka gelbes(arba ne, jei tokia opcija galbut bus), kiek skaiciau wiki, tai taip ir yra.
questai/dialogai/atmosfera - Fallout lygio.
izheidei
nebent knygos perskaitymas ir tolimesnis story zenkliai viska pakeicia.
Dialogai gal dar dar(nors imho falloutui dialogais niekas neprilygsta), nors kaip ir jau sakiau witcherije dialogai man pasirode nuobodus todel juos net pradejau skipint, kai tuom tarpu falloute(1-2 savaime suprantama) juos ryte ryjau.
Atmosfera cia kiekvienam savaip turbut, nes man tai niekaip.
Questai - ar tureciau cia komentuoti? Apskritai ar buvo falloute grind questu?
Kai žaidimas dar prieš išleidimo datą sulaukia tiek dėmesio iš medijos ir visi laukia kone stebuklo, tai gal ir norėtųsi laukti iš tiesų neeilinio produkto
Todėl ir daugelio kriterijai DA buvo pakankamai aukšti, ypač, kai žinoma, KAS kuria žaidimą. O kai naujasis šedevras šiek tiek "netraukia", tai ir kyla noras pasamprotauti apie degraduojančią CRPG rinką
Paryskinau, Dragon Age RYSKIAI yra KoTOR ir Mass Effect brolis. As tikejausi kazko panasaus i juos, tai ir gavau.. Matyt del to ir esu patenkintas.
Evoliucija mielieji:
BG -> nwn -> Kotor -> Mass effect -> Dragon age.
Tuo labiau, kad nuo BG laikų iki dabar tikrai buvo RPG žaidimų, kurie galėtų bent jau varžytis su DA dėl daugelio metų šedevro titulo. Prisiminkim kad ir Gothic seriją, kuri nesulaukė deramo dėmesio grynai dėl promocijos nebuvimo ir pan. Todėl ir kyla pasipiktinimas šitokiu DA liaupsinimu
As asmeniskai be bioware shedevru paskutinias metais maciau tik keleta geru rpg -> Fable ir dar galbut Fallout3.
Hmz dar yra witcher, elder scrolls serija, gothic serija ir keletas maziau populiariu games(pataisykit jei neklystu). Kuris cia is ju tiktu i daugelio metu sedevra?
btw dar kalbant apie gothic serija, nu nebutu jai padejas kazkoks promotinimas(kuris beje buvo paskutiniai daliai abejojiu ar menkesnis nei dabar dragon age'ui), setingas ten visai kitoks ir auditorija visai kitokia. Imeta koki zmogeliuka i gothic pasauli, o tas ten prasitampes keleta valandu su nesibaigianciu WTF* galvoje ir paskui galbut net sugebejas padaryti keleta questu vis tiek su kirbanciu galvoje WTF*, pagalvoja kad nafig toki zaidima.
*WTF - kas as toks, kur as esu, koks mano tikslas, ka dabar daryti, ka apskritai daryti, kur mano statai, kur mano skillai, etc, etc.