Nu nežinau, nebent pas tave magai į AoE orientuoti, o PC - duelistas rangeris...nu bet ir tai Gaxxkangą galima padaryt.
Beveik pataikei – PC duelistas assassinas. Magai orientuoti ant visko, kas daro žalą čia, dabar ir greitai (ir kas, pasirodo, nedaro jokio įspūdžio tam tvariui) – jei kada bandysiu žaisti dar kartą, reikės giliau patyrinėti visokius buff'us ir t. t., dabar jų beveik nenaudojau.
Tie DEX/CUN atributai filmuke tikrai nelegalūs.
OK, iš kart ant širdies palengvėjo. Vadinasi, nieko svarbaus nepražiopsojau.
Magai be priedangos gali lakstyti ratais, kol vyksta jų spellų cooldownas. Jeigu planuoji vėliau žaisti DA2, gali pradėt treniruotis jau dabar, ibo jame tai bus pagrindinis taktikos elementas.
Jo, lakstymą ratais atidirbau ant Brankos, kai beliko tik Wynne ir Morrigan gyvos. Viena bėga į vieną pusę, kita šaudo, kai Branka persijungia ant antrosios, tada ta bėga į kitą pusę, o pirmoji šaudo... Procesas smagus, bet rankas į pabaigą jau skaudėjo nuo click'inimo. Bėda, kad pas Gaxkang'ą nėra jokios erdvės – man tokios kovos baisiausias košmaras, nes taktikai vietos čia jau beveik nebelieka. Jei tik yra kur manevruoti, slėptis, prislinkti iš už kampo ir t. t., tai vienaip ar kitaip visos problemos galiausiai išsisprendžia.
Apskritai, įspūdis toks, kad žaidimas orientuotas į hardcore MMORPG mėgėjus. Norint efektyviai žaisti reikia labai gerai įsigilinti į visus atributus, parinkti optimalius ginklus, išsinagrinėti ir iš anksto suplanuoti advancement path... Man per sudėtinga.
Visiškai nenoriu kišti sau į galvą mechanikos smulkmenų, noriu pasiimti įgūdžius ar kerus, kurių pavadinimas ar aprašymas krūūūūtai skamba ir sugebėt pereiti žaidimą su jais.