Forumas.Fantastika.lt

It is currently 2024-04-27 6:54

All times are UTC+04:00




Post new topic  Reply to topic  [ 122 posts ]  Go to page « 1 2 3 4 513 »
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 2009-11-08 19:07 
Offline
User avatar

Joined: 2009-03-14 23:01
Posts: 198
Location: Trakai
Finfofum wrote:
Pagrindinio veikejo tyla tai tikrai nera blogas dalykas.. Perskaitai savo atsakyma/klausima, o po to jo isklausai dar karta? ir taip dialogai kartais igrista, o jei dar prisidetu pagrindinio veikejo sapaliones, tai atsiprasau :)

O del grafikos, tai nemanau, kad minusas tame, kad ji nera ideali... Daugiau vartotoju gali tureti ir megautis suo geriu :)
Witcheryje buvo surastas neblogas sprendimas - pasirenki atsakymo tipa, o veikejas suskelia ka nors idomaus, bet nenukrypstancio nuo temos :)

Pvz. as renkuosi atsakyma: "As tau neduosiu ismaldos".
Protagonistas sako: "Kazkodel man atrodo, kad tavo sveikata yra prasta investicija..."

IMHO, tokie dialogai yra smarkiai gyvesni, nei telepatinis bendravimas. Del igarsinimo - sutinku, sunku, bet ar kada nors tikra kokybe buvo pasiekta lengvai?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2009-11-08 20:11 
Offline
User avatar

Joined: 2004-09-27 21:53
Posts: 1017
Location: negyvenu, tai žalingas įprotis
Manau, kad jei ambient pokalbiai būtų "nutildyti", tai atsirastų vietos įkalbėti visus PC dialogus. Nesakau, kad tai yra būtinybė, bet kontrastas, atsirandantis, kai aplinkiniai kalba, o tu - ne, mane nervina.

Kalbant apie grafiką - žaidimo reikalavimai gana nemaži, tai norėtųsi ir rezultatą matyti nemažą :) Aišku, RPG žaidimui tai tikrai nėra svarbiausia, dėl to nesiginčysiu.

_________________
Nai i cala Eruo siluva tielyasse...
ąčęėįšųūž valdė, valdo ir valdys!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2009-11-09 10:31 
Offline

Joined: 2006-05-25 16:04
Posts: 156
Trumpai: užskaitau, 4/5 ir čia tas pats atvejis kaip ir su Borderlands :)
Plačiau:nedaug dar žaidęs, bet paėmus tą laiką tikriausiai 50 proc to laiko buvo intarpai, dialogai ir šiaip storyline skaitinėjimai ir t.t. Šiuo aspektu priminė tik vieną žaidimą - Raganiu. Vėl pasijutau kaip skaitydamas knygą.
Dėl grafikos - kaltinkit konsoles. PCiukai jau senai pralenkė konsoles savo galia, bet to kad žaidimai išleidžiami kuo didesnei auditorijai tenka eiti į kompromisą PC kokybės atžvilgiu arba darbo kiekio vien prie PC versijos.
Tas pats yra ir Borderlands ir kituose multiplatforminiuose žaidimuose.
Protagonisto įgarsinimas - imo galėtų kažką burbtelti ne vien liepiamas dėžę atidaryti, be tai tikrai ne gamebreaking..
Pakol kas sunkiai sekasi suvaldyti "party", taktikos naujas dalykas ir dar nebuvo didelio noro išsamiau pastudijuoti, o default nustatymai biški tūpoki.
Reziume - žaidimas tokios kokybės kad rimtai mastau savo kolekcija papildyti originalia versija.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2009-11-09 11:11 
Offline
User avatar

Joined: 2003-10-24 10:05
Posts: 795
Location: Vilnius
Laiqua wrote:
Manau, kad jei ambient pokalbiai būtų "nutildyti", tai atsirastų vietos įkalbėti visus PC dialogus. Nesakau, kad tai yra būtinybė, bet kontrastas, atsirandantis, kai aplinkiniai kalba, o tu - ne, mane nervina.
Ah "Mute protagonist" problema. Jei ką šis klausimas turi gilią istoriją kompiuteriniuose RPG. Čia matau žmonės pyksta dėl įgarsinimo nebuvimo, tačiau tuo atveju kai egzisuoja galimybė žaisti už kelis personažus (kaip atsvara už žaidimą už kelias versijas to pačio personažo) reikalingo įgarsinimo kiekis didėja labai smarkiai. Maks ko galima būtų tikėtis tai keli plot pointai kur personažai paduoda balsą (alia Diablo 2 kur visi ką nors susako kai pirmą olą išvalo).

Mute protagonistai turi dar gilesnias šaknis negu įgarsinimo nebuvimas. Krūva JRPG žaidimų protagonistai neturi savo tekso apskritai. Vieninteliai dalykai kuriuos galima priskirti prie jų teksto yra žaidėjui pateikiami pasirinkimai viskas kitkas pateikiama kaip NPC reakciją į tai ką "pasakė" protagonistas. Tai daryta pilnai samoningai ir ne vien tam, kad taupyti tekstą. Tai pagerina įsijautimą į personažą kaip į žaidėjo avatarą. visas tekstas kurį Raganius pasako pasako tik jis pats o ne žaidėjas kuris turi jį atžaidinėti. Be abejo Raganius jau yra gana gerai suformuotas personažas, ir žadėjas greičiau "sugadintų" efektą negu jį papildytų, tačiau ne visur ir ne visada tai būna tiesa.

Anyway on topic: labai labai stengiausi vengti info apie šį geimą. Tai ką vadina vienu geriausiu RPG mano kompui neįkandama tad žiūrėjimas ir seilės varvinimas tik dirgina skrandį. Tačiau yra klausimų keli kurie visgi prasimuša: Ar veiksmas vyksta kažkuriame tipiniame settinge (NwN, ir BG buvo Forgotten Realms) ar yra originalus IP?

_________________
Kriaushes, obuoliai...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2009-11-09 13:22 
Offline
User avatar

Joined: 2003-02-11 1:15
Posts: 115
Location: Vilnius
Quote:
Ar veiksmas vyksta kažkuriame tipiniame settinge (NwN, ir BG buvo Forgotten Realms) ar yra originalus IP?
Niekur nemaciau FR uzraso, be to ir pasaulio istorija keista, kurios nesu girdejes, tai speciau kad originalus settingas


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2009-11-09 14:50 
Offline
User avatar

Joined: 2004-09-27 21:53
Posts: 1017
Location: negyvenu, tai žalingas įprotis
Setting'as - originalus. Sistema, beje, taip pat - atrodo, žadamas ir stalo RPG su šia sistema tame setting'e.

Ačiū, Aivarai, už istorijos pamoką :)

Salemai - o kam tas partijos taktikas dėlioti? Na aš kartais jas sudedu, kai pamatau, ko dažnai reikėtų, bet šiaip tai tiesiog mūšio metu visada laikau vieną pirštą ant pauzės klavišo, ir tiek...

_________________
Nai i cala Eruo siluva tielyasse...
ąčęėįšųūž valdė, valdo ir valdys!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2009-11-09 15:02 
Offline
User avatar

Joined: 2003-05-29 17:32
Posts: 44
Location: Nowhere
Batma wrote:
Quote:
Ar veiksmas vyksta kažkuriame tipiniame settinge (NwN, ir BG buvo Forgotten Realms) ar yra originalus IP?
Niekur nemaciau FR uzraso, be to ir pasaulio istorija keista, kurios nesu girdejes, tai speciau kad originalus settingas
preisingai nei baldur's gate saga ir neverwinter cia viskas vyksta ne forgotten realme ir nenaudoja ADnD.. cia yra orginalus settingas sukurtas bioware
"The developers have cited 'realistic' fantasy fiction such as George R.R. Martin's A Song of Ice and Fire and fantasy paintings by artists such as Frank Frazetta as inspiration for the game." -wikipedia
NEON_as wrote:
panasus i oblivion
and
NEON_as wrote:
Dude viassi panasus nes toks pat valdymas ir t.t tik magijos daugiau ir efektu nukopino ir padare kazkokia nesamone... :banana:
IMHO nusisnekat tamsta, valdymas wsad taip yra bet didziaja laiko daly as praleidziu izometrinej perspectyvoj (tactival view) pausindamas ir komanduodamas party nes kitaip monstrai suvalgo party..
jau net nekalbu apie atmosfera ir pan aspektus. bioware yra vienas geriausiu rpg kureju imho

Skargan wrote:
Witcheryje buvo surastas neblogas sprendimas - pasirenki atsakymo tipa, o veikejas suskelia ka nors idomaus, bet nenukrypstancio nuo temos :)

Pvz. as renkuosi atsakyma: "As tau neduosiu ismaldos".
Protagonistas sako: "Kazkodel man atrodo, kad tavo sveikata yra prasta investicija..."

IMHO, tokie dialogai yra smarkiai gyvesni, nei telepatinis bendravimas. Del igarsinimo - sutinku, sunku, bet ar kada nors tikra kokybe buvo pasiekta lengvai?
IMHO tai butu blogas dalykas, witcheryje man labiausiai nepatiko tas kad zaidi uz witcheri vieninteli personaza, vienintele profesija, vienintele pasauleziura, vienintele asmenybe.. zinoma galima siek tiek variuoti sita bet tai nekeicia esmes. todel as nenoriu kad mano personaza kazkas igarsintu.. gal balsas man nepatiks..

o siaip zaidimas labai geras baldur's gate 2 shadows of Amn nepranoks mano akyse bet tai kazkas tokio ko buvo verta laukti.
zaidimas gan sunkus ipac hard lygiu.. didziausias trukumas man yra per mazas party norint gauti gera balansa man truksta bent vienos sloto.. (baldurs gate gi turejo 6) tenka rinktis healeris ar nukeris magas gaila.. nes kai nera healerio tenka ziauriai ryti consumables. plius morrigan is cool nors ji visad priesinasi mano zaidimo stiliui aka paladin way :D.. bet tai tik pagyvina zaidima.. beje gifts gan pigus budas gauti party nario palankuma gal net per pigus heh..
zhukaSS wrote:
Vienintelis trukumas kuri kol kas matau tai good/evil skales nebuvimas
siaip as manau, kad kazkokios evil/good skales nebuvimas personazo duomenyse nera trukumas nes tai reliatyvu.. bet zaidime yra nemazai galimybiu igyvendinti savo evil arba good supratima..


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2009-11-09 16:08 
Offline
User avatar

Joined: 2003-03-05 17:22
Posts: 575
Location: Vilnius
Liaudis, ar jus nebaigsit asakinet i trolio vemimus forume...
Kas del dragon age - aivarai - keista kad pc nepavezha, kuo man patinka dragon age'as, kad nereikalauja dideliu pc resusrsu, mano senukas 4200+ su 3 gb ramo ir naujai upgreidintu gts250 sukasi ant visko max be jokiu problemu (tik loading'o laikai zhudo, bet matyt chia bus win7 problema).
Settingas, arba man taip atrodo, arba jis labai, labai, labai stipriai atsiduoda Wheel of time (ash tiesiog kuris laikas gyvenu wheel of time pasaulyje ir ruoshiuosi nepaleist jo kol neperskaitysiu visu knygu:) - yra labai daug tokiu keistu panashumu, bet shiaip scenarijus labai geras. Ypach smagu, kad bioware paaukojo nemazha dali auditorijos nueje mature keliu. Jauchiasi, kad zhaidimas yra kurtas suaugusiuju auditorijai.
Kas del lengvumo - na man, tiesa pasakius zhaidzhiant uzh mage ir partyje besitampant dar viena mage zhaidimas tikrai nera lengvas, net tiesa pasakius vakar nusimechiau ish mediumo i easy, nes uzhkniso mirt kas 7 kova:) Ypach situacija paashtreja ties bosais, vakar uzhsedau ir niekaip negalejau uzhmusht breederio (po dwarfu miestu) - jei kas uzhmushe ir turi patarimu - paishykit:)
O shiaip labai smagus pasirinkimas, lyg balduro vaikis - taip, drabuzheliai durnesni, taip bishki akipleshishkas, bet turi tas pachias piktas balduro akis:)

_________________
©Toxis


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2009-11-09 17:17 
Offline

Joined: 2006-05-25 16:04
Posts: 156
Laiqua wrote:
Setting'as - originalus. Sistema, beje, taip pat - atrodo, žadamas ir stalo RPG su šia sistema tame setting'e.

Ačiū, Aivarai, už istorijos pamoką :)

Salemai - o kam tas partijos taktikas dėlioti? Na aš kartais jas sudedu, kai pamatau, ko dažnai reikėtų, bet šiaip tai tiesiog mūšio metu visada laikau vieną pirštą ant pauzės klavišo, ir tiek...
Na man niekaip nepavyksta party suvaldyt. Kažkaip norisi, kad visi aplink valdoma personažą būtų, o tai nulekia ir žiūrėk jau turi gražią kaukolytę..
Neįgudęs aš dar su pause.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2009-11-09 19:22 
Offline
User avatar

Joined: 2003-05-29 17:32
Posts: 44
Location: Nowhere
Toxis wrote:
Kas del dragon age - aivarai - keista kad pc nepavezha, kuo man patinka dragon age'as, kad nereikalauja dideliu pc resusrsu, mano senukas 4200+ su 3 gb ramo ir naujai upgreidintu gts250 sukasi ant visko max be jokiu problemu (tik loading'o laikai zhudo, bet matyt chia bus win7 problema).
cia nebent cpu dar kiek senesnis visa kita tai netgi labai gerai 3GB ram optimalu gts2500 yra palyginti galinga ir nauja vga, turiu galvoje zmones turbut dar su blogesniais configais zaidzia.. taigi nereiketu stebetis.
man su vista loading laikas gan ilgas ipac pirma kart loadinant ta zona bet po to jau greitai gan aiskiai i RAM uzloadinta ta zona buna..
Salemas wrote:
Na man niekaip nepavyksta party suvaldyt. Kažkaip norisi, kad visi aplink valdoma personažą būtų, o tai nulekia ir žiūrėk jau turi gražią kaukolytę..
Neįgudęs aš dar su pause.
galima bandyt per taktikas nurodyt kas ka darytu tada ir be pauses galima isiverst easy lygiu.. bet save load vis tiek reikia :D


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 122 posts ]  Go to page « 1 2 3 4 513 »

All times are UTC+04:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 100 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to: 

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited