nros jis kažkiek ir piktybiškai kišą tokias neitin good opcijas kaž žigsnį
Na, žaidimas tiesiog palieka tau galimybę būti ir apytikriai evil veikėju.
Atrodo fainai, siužetas nors ir kiek šabloninis, bet tuo pačiu ir kitoks, visai faina, kai ne reikia eit ir užmušt drakoną, ar ten išlaisvint kalaraitę, o žinai, kad ateis drakonas ir reikia surinkt gynyba, nors aišku yra ir labai daug standarto, nuiek ir padaryt, aš tingiu.
Kaip šablonas, sakyčiai, labai gerai padarytas, nes yra netgi įdomus
Mechanika visai nieko, nors asmeniškai dar iki galo nepepratau jau kažkelinta kova kai vienintelis iš kompanijos lieka stovėt.
DA forumuose mačiau gijų apie DPS skaičiavimus ir panašius dalykus įvairioms klasėms bei veikėjų tipams. Neskaičiau, bet jei labai domina - pasižiūrėk, gal aiškiau pasidarys kažkas.
Nežinot kas nors ten kaip su priešininkų stiprumu? nepriklauso jie ten nuo to kur nuėjai, t.y. ar nekyla sudetingumas priklausomai nuo miestų kur nuėjai?
Dabar neberandu nuorodos, bet skaičiau, jog ten naudojama tokia dalinė priešų levelinimo sistema. Kiekvienoje zonoje oponentų levelis bus lygus tavo partijos leveliui per pirmą atėjimą į tą zoną, nebent partijos levelis yra žemesnis už X arba didesnis už Y, kur X < Y, o X bei Y skirtingi kiekvienai zonai. Taip pat skirtingų rasių oponentai turi savus levelių limitus, kurie veikia taip pat, kaip ir zonų limitai, tik tiek, kad papildomai apriboja konkrečias klases/rases. Žodžiu 20 lygio žiurkių nebus, kaip ir 3 lygio drakonų.
---
Prieš porą dienų praėjau žaidimą. Jau žinau, kad artimiausiu metu žaisiu iš naujo, nes tikrai labai patiko, be to, liko dar tiek daug neišnaudotų galimybių, ypač kalbant apie partijos narius ir jų tarpusavio santykius...