nes labai didelis skirtumas tarp AI nuo normal iki classic.
Galima plačiau? Nes vienintelis skirtumas kokį mačiau daugiau ateivių ir daugiau HP... Nors šiaip šitie dažniausiai ir būna AI pagrindinis faktas daugumoj žaidimų.
Perėjau ant normal ir be Ironaman. Vakar pamėginau Clasic ir su Ironman. Ai skirtumo nepastenbėjau: apeidinėti ir spausti ir ant normal bandė. Dėl Ironman tai labai nepatiko nes tai ne tiek kova prieš Alienus, kiek prieš RNG. Šimtaprocentinį tikslumą praktiškai niekur neišspaudi, o kai chebra draugiškai failina su savo septyniasdešimt kažkiek tikslumu n salvių, kai tas vienas sectoidas, į kurį visa tai suėjo, crit killina su plasma pistoletų kareivį už full coverio, kyla klausimas ar mano taktika ko nors verta apskritai.
Kartais coveris lyg ir duoda nemažą bonusą, kartais ne, nors atstumai, naudojami ginklai ir t.t. mažai skiriasi. Ko pasekoje pribėgi su Run and Gun prie paskutinio ateivio į tavo manymu patogią poziciją ir pamatai savo shotgunui keturiasdešimt procentų pataikymą.
Peržaidžiau normal ir apie pusę classic ironman. IMHO, ironman reikia kiek kitokios taktikos, labiau link sniper'io ir suppresion'u. Suprresion beje dauda geresni bonus'a nei half cover. O shotgun'us turbut geriausia confiscuoti ir imti assault rifle.
Dėl cover: pistol'ai piliečių už cover nekritina. Nebuvimas cover beords 50% crit nepaisant iš ko šaudoma. Cover'io apėjimas irgi vertinamas paprastai pasižiūri grid'ą jei esi toj pačioj eilėj kaip ufonautas reiškias apėjai, jei ne tai ne. Iš akies vertint sunkoka, nes grid'as eina įstrižai.
Originalas irgi turėjo savotiškų ypatybių. Death squad'ai einantys tiesiai ir visas siena griaunantys laseriais... rocket launcher'iai siekiatys per visą map'ą... mind control'as nematant target'o... ir kt. Šiaip palyginus su paskutiniu JA remake [JA: back in action - unistalinau po 5 min:)]visai neblogai. Bet ko gero reikai nusiteikti, kad geriau turn based stiliuje ir nebebus.