Forumas.Fantastika.lt
http://forumas.fantastika.lt/

Ka zaidziam
http://forumas.fantastika.lt/viewtopic.php?f=4&t=5250
Page 24 of 28

Author:  5raz [ 2013-08-30 13:14 ]
Post subject:  Re: Ka zaidziam

Shadowrun Returns - uzkabino nuo pirmu 10 minuciu (kas pastaruoju metu man labai reta), visa savaitgali buvo mazai miegota ir tik final battle liko kitam prisedimui savaites viduryje. Nori buti trolis hakeris? OK. Nori buti Human mage - OK! Elfas samurajus? OK! Labai platus skilu pasirinkimas, bet kiekvienai profesijai is esmes tereikalingos 3-4 sakos. Zaidimas linijimis RPG/TBS, taciau geras scenarijus, gameplay ir atmosfera. 9/10.

Author:  Uukrul [ 2013-09-17 13:48 ]
Post subject:  Re: Ka zaidziam

5raz wrote:
Shadowrun Returns
<..>
Labai platus skilu pasirinkimas, bet kiekvienai profesijai is esmes tereikalingos 3-4 sakos. Zaidimas linijimis RPG/TBS, taciau geras scenarijus, gameplay ir atmosfera. 9/10.
Simpatiskas, bet labai trumpas. Plius gameplay so so. Melee klases need some love (tm)

Author:  Laiqua [ 2014-02-13 14:45 ]
Post subject:  Re: Ka zaidziam

Ar kas nors jau bandėte The Banner Saga? Aš vieną kartą praėjau, dabar iš naujo žaidžiu, nes istorija patiko. Ir tikiuosi, kad siužeto (ne)pabaiga reiškia, kad bus bent pora tęsinių.

Pats gameplay'us susideda iš dviejų dalių - keliavimo karavanu ir taktinių mūšių. Pirmasis gali pasirodyti šiek tiek ištęstas, bet siužetas sudėtas taip, kad įvairūs pakeliui vykstantys įvykiai neduoda pailsėti. Tuo tarpu taktiniai mūšiai man tikrai patiko. Šiek tiek gaila, kad langeliai kvadratiniai, o ne šešiakampiai, bet negali norėti, kad viskas būtų idealu :) Labai patinka tai, kad mūšiuose beveik nėra atsitiktinumų, t.y. kauliukų ridenimų. Taigi juos galima praktiškai spręsti kaip uždavinius, o ne tikėtis randomo dievų malonės.

Vienas iš didesnių žaidimo privalumų - grafika. Viskas piešta ~50 metų senumo Disnėjaus multikų stiliumi. Net jei toks stilius jums ne prie širdies, siūlau pasižvalgyti vien dėl kitoniškumo.

Author:  MrSarkasmus [ 2014-02-13 23:17 ]
Post subject:  Re: Ka zaidziam

Bandžiau. Istorija patiko, estetika patiko, svarbiausias dalykas - mūšiai - nepatiko visiškai, nes žaidimas tiesiog nereikalauja nė kiek taktiškai mąstyti. Kareivėlių tipų nėra daug, o tie, kurie yra, turi per daug aiškiai apibrėžtas roles. Dar labiau viską gadina maži mūšių laukai, judėti galima vos vos.

Author:  Laiqua [ 2014-02-14 0:09 ]
Post subject:  Re: Ka zaidziam

MrSarkasmus wrote:
Kareivėlių tipų nėra daug, o tie, kurie yra, turi per daug aiškiai apibrėžtas roles.
Aha, man panašus įtarimas irgi kilo. Aš nesu žaidęs daug taktinių kovų žaidimų, taigi nelabai galiu lyginti. Tiesa, kareivėlių tipų trūkumo nepajutau, bet labai nervina tai, kad judėti galima tik prieš puolant ir kad negalima paaukoti puolimo fazės, kad galėtum pajudėti papildomai. Bet kokia action points sistema būtų geriau, IMHO.

Author:  5raz [ 2014-03-27 16:46 ]
Post subject:  Re: Ka zaidziam

Prime World - labai nebloga MOBA, uzkabinusi mane ant sio zanro. Kaip ir priimta, zaidimas nemokamas, bet jei nori pagrazinimu ar anksciau isigyti stipresnius Herojus, bei dar kai kuriom baikem, realiai neturinciom itakos paciam zaidimui, reikalinga realiu pinigu injekcija. Vakarais ar savaitgaliais jau gal pora menesiu pazaidineju ir nenusibodo :)
To itakoje taip pat ruosiuos isbandyti League of Legends - ar labai skiriasi rusu kurinys nuo #1 MOBA.

Author:  Laiqua [ 2014-05-20 23:30 ]
Post subject:  Re: Ka zaidziam

Žaidžiu naują Vagį (Thief, arba lyg ir Thi4f kartais rašoma, nes ketvirtas žaidimas, bet beveik 10 metų po trečio, tai kaip ir naujai viskas). Iš pradžių buvo blogai - lygių dizainas absoliučiai linijinis, valdymas su kliurkomis, visokie bug'ai nervinantys. Pasiekus penktą lygį, pirma problema atkrito - atrodo, kad tik nuo tada kūrėjai nusprendė skirti šiek tiek dėmesio lygių dizainui, tai jau padorūs pasidarė. Prie valdymo įpratau (nors vis dar nervina po vienu mygtuku sukištas šokinėjimas, lipimas sienomis ir greitas pabėgimas į priekį). Bug'ai liko, bet dabar labiau juokingi (kartais sargybiniai į sienas eina, kartais tiesiog nustoja vaikščioti, kartais garsai per pusę žemėlapio girdisi - nothing gamebreaking, though).

Author:  Kristijonas [ 2014-05-25 16:45 ]
Post subject:  Re: Ka zaidziam

Antichamber ir Q.U.B.E. :!: Rekomenduoju visiems. Pirmas panašus į Stanley's Parable antras į Portal. Tik dvi valandas išorinio gyvenimo kiekvienas iš šių žaidimų atima.

Author:  Laiqua [ 2014-07-16 20:11 ]
Post subject:  Re: Ka zaidziam

Pažaidžiau Shadowrun Returns. Kadangi žaidimas orientuotas į user-generated contentą, tai pažaidžiau ir oficialią kampaniją, ir dar dvi user-generated praėjau. Bendras įspūdis toks, kad klasės ir statistikos nesubalansuotos: magas labai galingas, Body ir Quickness atributai būtini bet kokiam buildui. Aišku, tai kažkiek gali priklausyti ir nuo konkretaus scenarijaus, bet visgi atrodo, kad būtent magai turi daugiausiai potencialo, o nemokėdamas šaudyti ir neturėdamas daug raumenų (t.y. HP) beveik niekur toli nenueisi.

Oficiali kampanija (Dead Man's Switch) visai patiko, nors ir žiauriai linijinė. Jei prie jos būtų galimybė dažnai lakstyti į pašalines misijas ir pan., tai patiktų labiau. Scenarijus pasirodė įdomus. Ėjau su magu, į pabaigą priešai nelabai galėjo man ką padaryti.

User-generated kampanijas (Nightmare Harvest ir From the Shadows, Run) rinkausi pagal įvertinimus ir komentarus Steam'e. Nightmare Harvest tokia pusėtina, tik trumpoka, istorija įdomi, ką veikti yra. Žaidžiau už šamaną, bet nedaug ką šamaniško veikiau, praktiškai vien šaudžiau ir gailėjausi, kad neturiu fireball'ų. From the Shadows, Run buvo... e... kaip čia pasakius. Rimtai manau, kad visi teigiami ir labai giriantys kūrėją komentarai yra sarkastiški, nes kontento labai mažai (pora valandų žaidimo), pilna bug'ų, viskas žiauriai neišbaigta.

Kol kas noro bandyti kitus kontentus nėra, bet gal dar kada atsiras.

Author:  MrSarkasmus [ 2014-07-16 20:57 ]
Post subject:  Re: Ka zaidziam

Laiqua wrote:
Oficiali kampanija (Dead Man's Switch) visai patiko, nors ir žiauriai linijinė.
Dėl to ir nesugebėjau pabaigti. Nesuprantu kam ten yra pasirinkimai dialoguose - jie nieko nereiškia. Duotų paskaityti iš eilės einančias žinutes kas ką sako ir tiek. Upgrade sistema irgi iš esmės linijinė, klasės neturi jokio plastiškumo.

Page 24 of 28 All times are UTC+04:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/