kad "įsakymų sistema" neveikia normaliai.
Kokia įsakymų sistema?
http://i.imgur.com/jfD2vqs.png?1
Tai jos tik tiek yra, lol.
-stamina reserve nežinau, jei persiswitchinu char'a vis tiek ability būna ant cooldown, realiai arba leidi AI naudot spel'us ability arba ne [jei ne statyti rezervą ant 100 turbūt]
-target behaviour realiai duoda ne kazką - and casandros vienok turbūt reikia perstatyt ant protect.
-heal pot reserve [party bendrai turi 8 instant heal pot'us [yra dar
healing granatos ir hp rgen potai]] --- nustato kiek iš tų aštuonių potų AI gali naudot svarankiškai.
granatos ir hp regen pot'ai naudojami tik manualiai.
- heal tresh - nustato, kada AI naudos tuos pot'us.
2 superrimti minusai yra:
-visa HP astatymo sistema
-neįmanoma kontroliuoti, ką daro kai kurie key sugebėjimai - barier, challenge ir t.t. AI magas totalus oblomas, tankas apie 80% atsirenka ką daryti.
Jei tu tikies origins tai lesik priminti BoWare dar vis priklauso ElectronicArt. Skirtingai nuo DA2 mano nuomone Inquisition yra žaidžiamas - jei susitaikai, kad leisi AI daryt ką jie nori. Jausmas, kap MMORPG su random party [labai nekokia random party].
Kiek aš bandžiau AI iš principo tvarkosi su melee combat'u pusėtinai, magas must control all the fucking time [antraip net tik castin'a bet ką bet ir lenda i melee range]. Rogue su lanku irgi facepalm į facedesk'ą.
Kita vertus kai aš atsisakiau minties kištis į melee combat mano party iš 2 rogue, tanko ir mago važiuoja apynormaliai [hard no friendly fire] - jei rasiu inventoriuj porą dagger'ių - reikės perstatyti antro rogue abilkes į dualwield.