Forumas.Fantastika.lt
http://forumas.fantastika.lt/

ME 2
http://forumas.fantastika.lt/viewtopic.php?f=4&t=5312
Page 1 of 3

Author:  zhukaSS [ 2010-04-12 12:44 ]
Post subject: 

5raz wrote:
Baigiau ME2. Susizaide smagiai, bet visgi labiau norisi ji vertinti kaip shooteri su siuzetu, nei RPG zaidima.
nezinau gal mes shooterio savokas skirtingai suprantam, nes gryno "shooterizmo" ME2 buvo gal ~20%.

Author:  5raz [ 2010-04-12 13:28 ]
Post subject: 

zhukaSS wrote:
5raz wrote:
Baigiau ME2. Susizaide smagiai, bet visgi labiau norisi ji vertinti kaip shooteri su siuzetu, nei RPG zaidima.
nezinau gal mes shooterio savokas skirtingai suprantam, nes gryno "shooterizmo" ME2 buvo gal ~20%.
Tamsta ismatavote ir zinote faktus?
As nematavau. Bet tam, kad siuzetas vystytusi nuolat reikejo kazkur nuskrist ir kazka issaudyt, o ir "l33t CS" igudziai manau butu praverte.

Author:  zhukaSS [ 2010-04-12 14:13 ]
Post subject: 

5raz wrote:
Tamsta ismatavote ir zinote faktus?
As nematavau. Bet tam, kad siuzetas vystytusi nuolat reikejo kazkur nuskrist ir kazka issaudyt, o ir "l33t CS" igudziai manau butu praverte.
T_T
su laikrodziu nieko nematavau, tiesiog pagal savo zaidima taip ivertinau kad mazdaug tiek laiko uzeme visas tas saudymas. FYI paprastai shooteriuose shaudymas uzima 80% ir daugiau laiko.

Author:  5raz [ 2010-04-12 14:35 ]
Post subject: 

Mes turim savo nuomones, ir as visai nesistengiu pirst savosios ar aiskinti kad ji vienintele teisinga.
Man tiesiog labiau patinka spustelti pele veikeja, ir spustelti pele ant prieso, kuriuo reikia pasirupinti, nei is trecio/pirmo asmens perspektyvos praktikuotis saudyme i judanti taikini. Juolab klasikiniam RPG veikejo veiksmu sekme priklauso nuo jo igudziu ir charakteristiku, o ne nuo zaidejo sugebejimo nutaikyt taikikli.

Author:  zhukaSS [ 2010-04-12 15:37 ]
Post subject: 

5raz wrote:
Juolab klasikiniam RPG veikejo veiksmu sekme priklauso nuo jo igudziu ir charakteristiku, o ne nuo zaidejo sugebejimo nutaikyt taikikli.
http://www.youtube.com/watch?v=ww2hlk0GXPs
nuo 10 sekundes ;)

Author:  5raz [ 2010-04-13 9:14 ]
Post subject: 

Tas prekeivis geras :)

Author:  aitmanas [ 2010-04-13 11:13 ]
Post subject: 

ME laikyčiau grynu Action-RPG
ME2 viskas, kas žaidimą daro RPG, buvo stipriai supaprastina iki daugmaž Adventure tipo žaidimų, o šaudymo padaugėjo. Be to šalutinės misijos anksčiau buvo daugmaž free, t.y. judi kur nori tam tikrose ribose ir points of interest lankai savo nuožiūra, o dabar linijinis misijos scenarijus, kur net map nerodomas, nes nebėra tam reikalo. Ar ME2 laikyčiau shooteriu? Nope. RPG? Nope. Labiau jau kažkas tarp adventure ir tactical shooter. Bet kuriuo atveju man tai nebuvo minusas. Istorija suregzta puikiai, įtraukianti atmosfera, mūšiai irgi buvo super. Kaip taktinė šaudyklė gal Republic Commando smagiau, bet ME2 pateiktas derinys yra tiesiog liux.

Čia grynai asmeninė nuomonė :)

Author:  sarua [ 2010-04-13 11:34 ]
Post subject: 

Quote:
su laikrodziu nieko nematavau, tiesiog pagal savo zaidima taip ivertinau kad mazdaug tiek laiko uzeme visas tas saudymas. FYI paprastai shooteriuose shaudymas uzima 80% ir daugiau laiko.
_________________
Na gal tiksliau but pasakyt jog kombatas shooterinis nematavaus procentaliai ka chia kiek daret :D

Author:  zhukaSS [ 2010-04-13 12:24 ]
Post subject: 

sarua wrote:
Na gal tiksliau but pasakyt jog kombatas shooterinis nematavaus procentaliai ka chia kiek daret :D
tai gal ir fallout 3 shooteris? :)

Author:  Aivaras [ 2010-04-13 16:40 ]
Post subject: 

zhukaSS wrote:
sarua wrote:
Na gal tiksliau but pasakyt jog kombatas shooterinis nematavaus procentaliai ka chia kiek daret :D
tai gal ir fallout 3 shooteris? :)
Tai ne, galima pagalvoti, kad ten RPG.

Verčiau jau žaisiu Borderlandsus. Geimas bent neapsimeta kažkuo kitu...

To be fair neturiu nieko prieš MS tipo geimus. Aš jų tiesiog ramia sažine nežaidžiu ir nesiparinu dėl to (kaip ir aforementioned F3). Kas man kliūna yra tai kad tai imama kaip norma. Kad viskas dabar visi RPG geimai bus realtime su twitch įtaka smarkiai permušančia decision makingo įtaka.

Kiek jau postų ir komentarų girdėjau apie tai, kad Turn based yra atgyvena ir dead in the water... Tačiau faktas yra tas, kad nežiūrint, kad first person perspektyva ir real time turi savo nišą jie nėra pajėgūs perduoti tų pačių potyrių kaip turn base ir informacijos overloadas su tuo susijęs.

Praktikoje kadangi RPG kaip apibrėžimas visai nė velnio nebeapibrėžia tai jau ir prasmės kažkam iš Comp geimų taip vadintis nebelieka.

Page 1 of 3 All times are UTC+04:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/