Forumas.Fantastika.lt

It is currently 2019-06-19 8:17

All times are UTC+04:00




Post new topic  Reply to topic  [ 29 posts ]  Go to page « 1 2 3
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 2010-04-15 18:50 
Offline
User avatar

Joined: 2003-06-07 14:47
Posts: 760
Location: Kaunas
5raz wrote:
Skirtumas tarp shooterio ir RPG man siuo atveju yra tas, kad shooteryje pataikymas i priesa priklauso nuo zaidejo idgudziu (kaip taikliai ir greit zaidejas uzveda taikikli ir paspaudzia mygtuka), o RPG zaidejas tik nurodo krypti ir ginkla, o jau ar pataikys - priklauso nuo veikejo igudziu. Todel as pvz netvirtinu, kad F3 nera RPG, kadangi ji galima zaist su VAT sistema, atspindincia personazo igudzius.
o elder scrool serija i kokia kategorija tada papuola? :)

_________________

How can we let this happen and
Just keep our eyes closed ‘till the end
When we will stand in front of heaven’s gate
It will be too late!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2010-04-16 9:39 
Offline
User avatar

Joined: 2010-01-26 18:53
Posts: 18
Location: Vilnius
Man asmeniškai RPG tai personažas, kuriam keliami skilai, daug daiktų, ginklų, istorija, dialogai ir pasirinkimo momentai, pasaulio tyrinėjimas. Gal dar ką pamiršau...
Kuo daugiau tokių dalykų turi žaidimas, tuo labiau esu linkęs sutikti su RPG etikete, kuo mažiau, tuo labiau kelia abejonių. ME2 turi dialogus, tik kad pasirinkimo ten ne tiek ir daug, turi netgi party, yra tyrinėjimo, bet jis toks apgraužtas..., skilų kilimo sistema tiek supaprastinta, kad neįmanoma to užskaityt kaip RPG elemento, ir nėra tos krūvos daiktų, kuriuos rinktum, tampytum su savim ir t.t. ir pan. Kaip ir minėjau anksčiau, ME2 vargiai RPG. ME dar galbūt. ME2 yra veiksmo istorija su keliomis tos istorijos variacijomis, kurios priklauso nuo tavo žaidimo. Ir visgi tai vertinti sunkoka. S.T.A.L.K.E.R. turi daug vadinamų RPG elementų, bet ten man nekyla klausimas, jog tai šaudyklė. Tiesiog žaidi ir jauti, kad tai yra šaudyklė, nepaisant gana didelio kaip šaudyklei pasaulio atvirumo, kvestų, daiktų rankiojimo ir pan. Gal tiesiog kiekvienas RPG ieško tam tikrų dalykų, iš kurių vienas galbūt yra lėtesnis žaidimo tempas.

Fallout 3 užskaitau kaip RPG su šaudyklės elementais :)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2010-04-19 15:36 
Offline
User avatar

Joined: 2002-12-16 13:37
Posts: 403
5raz wrote:
Skirtumas tarp shooterio ir RPG man siuo atveju yra tas, kad shooteryje pataikymas i priesa priklauso nuo zaidejo idgudziu (kaip taikliai ir greit zaidejas uzveda taikikli ir paspaudzia mygtuka), o RPG zaidejas tik nurodo krypti ir ginkla, o jau ar pataikys - priklauso nuo veikejo igudziu.
Būtent. Dėl visko kitko galima ginčytis, bet šitas vienareikšmiškai - jei taikytis tenka pačiam juzeriui, o ne jo skaičiukams - turim fakin šūterį. Dėl Elder Scrolls - aš bandžiau tik Oblivion, ir nors toliau penktos žiurkės nenuėjau, kad buvo skillsų sistema, tikrai prisimenu. ME2 gi PC kaip koks Doomguy jau pradeda su gatavais ir nesikeičiančiais šaudymo įgūdžiais - labai norint, atžaist galima vien tik su jais, nededant taškų į tuos "perkus". Kuriems XP gauni fiksuotą kiekį ir tik "misijos" pabaigoj, kur misija susiveda į "užeini į teritoriją, visus sušaudai, važiuoji bėgiais toliau".

Dar, realizmas irgi ne RPGinis niekaip. RPG, tarkim, gauni kritiškai kirviu galvon, nujama tau porciją nuo HP, bet jei jų dar liko pakankamai eini tolyn lyg nieko nenutiko. ME2 tu net nematai savo suknistų HP. :twisted: Jei reikalas juda šiknon, ekranas apsineša kraujagyslėm, patupi už dėžės, praeina. Kiek skaičiau, standartinis sveikatos taisymo būdas šūteriuose. A, o jei gauni iš raketos snukin, tai konkrečiai kaput, nesvarbu kiek ten pas tave tų HP.

(Vienok armoro customizaciją užskaitau vienareikšmiškai, mano baikerio snukiui renegadui Šepardui nepaprastai tiko prie veido ryškiai ružavi su žydrom juostelėm šarvai)

Šiaip, blyn. Jei Bioware būtų labiau pasistengę su pasauliu, katras nors ir potencialiai įdomus, bet vis tiek atrodo kaip pustuštės ginklų apgreido bazės tarp poligonų, davę nepisiukams labiau pasireikšt (kam daryti tokį genialų NPC kaip Dr Mordin, kad paskui duot jam tris frazes ir pamiršt?), kažkiek tai būtų atsvėrę visą tą šūterizaciją. Tiesą sakant, man pats žaidimas netgi visai patiko, kai įsicinkinau pataikyt ir žaist su telekineze/padeginėjimais. Kas man nepatinka, tai šūterizavimo trendas. Va, savo laiku "VtM:Bloodlines" buvo marketinamas kaip action/RPG, ME2 irgi atseit action/RPG. Palyginkit dabar RPG kiekį abiejuose, ir aš jau beveik neturiu iliuzijų dėl Obsidiano "Alpha Protocol". :cry:

_________________
Alien II: He repairs cottages and plants flowers. His eagerness to do good makes him one of the most popular.
------------


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2010-05-07 0:57 
Offline
User avatar

Joined: 2003-06-07 14:47
Posts: 760
Location: Kaunas
jesus christ...

xebra, as nesuprantu ko jum reikia? inventoriaus su 100 daiktu kuriu paskirtis yra visiskai neaiski ir kai naudoji vis tiek tik tam tikra daiktu sarasha(dazniausiai tai kas yra equiped + kokie nors potai). O gal skill sistemos kuriai reikia manualo? :) dialogus, pasauli, tyrinejima ir pasirinkimus ME2 turi lygiai tokius pat kaip bet koks kitas rpg.


Krakadyla is vis kazkoks labai nepatenkintas, pirstai labai kreivi kad uber elementarus shooteris yra per sunkus? Gal koks MUDshikas pries 10metu lygiai ta pati sake "as negaliu pataikyt ant mobo paspaust attack, omg tai ne rpg". Sveikatos budas irgi labai originalus ir geras, ir ne tokiu sveikatos taisymo budu shooteriuose as nemaciau.

_________________

How can we let this happen and
Just keep our eyes closed ‘till the end
When we will stand in front of heaven’s gate
It will be too late!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2010-05-08 16:33 
Offline
User avatar

Joined: 2004-03-20 20:50
Posts: 811
Location: mzk-kaunas
Taip, mes visi jau chia puikiai supratom, kad tau ME2 patiko. Taip, kad ner reikalo persistengt. Tau patinka dumped down rpg, kitiems ne ir nieko chia nepakeisi.
Quote:
Krakadyla is vis kazkoks labai nepatenkintas, pirstai labai kreivi kad uber elementarus shooteris yra per sunkus?
Nepastebejau jog kas butu sakes jog ME2 yra sunkus.

_________________
bu


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2011-02-06 18:05 
Offline
User avatar

Joined: 2002-12-19 22:42
Posts: 2967
Girdėjau, kad debiliškos mašinėlės nebeliko, positive change. O kaip dėl cutscenų? Užknisančių minigame'ų? Ribotų galimybių išsaugot žaidimą? Ar šiose vietose kas nors patobulėjo?

Galvojau kitą savaitgalį išbandyt ME2, tai šiam susimečiau pirmąjį, kad prisimint istoriją. Sužaidus maždaug trečdalį, atmintis pilnai atsigavo ir toliau nebepajėgiau tęsti... tie minigames (įskaitant mašinėlę), cutscenos, save ribojimas, etc., labai greit užkniso iki unplayable lygio. Standartinis Bioware featuras :(


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2011-02-06 20:16 
Offline
User avatar

Joined: 2003-06-07 14:47
Posts: 760
Location: Kaunas
Nomad wrote:
Girdėjau, kad debiliškos mašinėlės nebeliko, positive change. O kaip dėl cutscenų? Užknisančių minigame'ų? Ribotų galimybių išsaugot žaidimą? Ar šiose vietose kas nors patobulėjo?
kaip jau buvau turbut minejas, man ta masinele visai patiko. Cutscenos liko turbut +- tokios pacios. Nelabai pamenu kokie minigame buvo me1? ME2 tai greiciausiai planetu resursu zondavimas, bet cia juk grynai optional. Su savinimu viskas ok(velgi nepamenu kad butu problema del to ME1), quicksave net berods gi yra(autosave tai tikrai).

_________________

How can we let this happen and
Just keep our eyes closed ‘till the end
When we will stand in front of heaven’s gate
It will be too late!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2011-02-06 21:04 
Offline
User avatar

Joined: 2002-12-19 22:42
Posts: 2967
ME1 neleidžia seivinti per mūšį ir jei netoli yra priešų. Jau savaime užknisa, bet kombinuojant su cutscenomis, po kurių iš kart seka mūšis... miręs turi žiūrėti tas cutscenas iš naujo. Vėl ir vėl. Autoseivai per reti mano skoniui. Nieko nėra bjauriau, kaip iš naujo daryti tai, kas jau sykį padaryta. O kadangi ME1 atmosfera tikrai gera ir įtraukianti, seivintis chroniškai pamirštu.

Minigeimai buvo tie visi recover artifact, "hack" into system, etc., ir mašinėlę aš priskaitau prie minigeimų. Čia aišku milžiniškas progresas nuo kokio Kotor1 kur vietomis dibiliškų minigeimų nebuvo įmanoma niekaip skippinti. Bet dar trūksta iki man idealaus "jokių minigeimų anei kvapo arba jie padėti kampe ir absoliučiai nesusiję su main geimu" varianto. Anyway. Pažiūrėsiu galbūt kitą savaitgalį tą ME2. Kiek skaitau, atrodo neblogas žaidimas.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2011-02-07 11:43 
Offline

Joined: 2007-02-20 15:54
Posts: 13
Na aš pats turiu chronišką ligą quicksave'ą spausti kas tris žingsnius, tai ME2 dėl seivinimo tikrai problemos nebuvo. Na per mūšius nebuvo galima seivinti, natūralu, bet tikrai neįsiminė, kad tai trukdytų. Tos užknisančios mašinos neliko, bet užsiknisi su planetų mininimu ;) Šiaip žaidimo eigos prasme man ME2 yra geresnis už ME1.

Mane asmeniškai diorgino inventorius ME1, o ME2 šito neliko. Man tai į naudą, žaidimas sklandesnis tapo, kai nereikia pastoviai krapštytis su perpildytu inventorium.

Minigeimų yra, panašūs į tą "hack into the system", bet šiaip jie labai lengvi, tai iš pirmo karto 95% padarysi.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 29 posts ]  Go to page « 1 2 3

All times are UTC+04:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to: 

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited