Manau, galvoje buvo turėtas "dialogue wheel", pasiskolintas iš Mass Effect. Šiaip nematau, kuo tai sietina su konsolėmis, tuo labiau, kad galbūt abstrakčių atsakymų sistema ir geriau nei sakinių formos dialogo opcijos, kurios gali nederėti su pagrindinio veikėjo asmenybe. Morrowind stiliaus dialogai, kai žaidėjas tik nurodo pokalbio temą, man visai patiko
O juk vadinamasis "dialogo ratas" iš esmės yra tas pats.
DA2 wheel bus su piktogramomis vietoj pokalbio temų ir tai buvo kažkur developerių paminėta, kad susiję su supaprastinimu konsolėms, nu tai suprantama kad su reakcija "LOL consoletardai nemoka skaityti" ilgai neužtrukta.
Man wheel nekliūva - siurprizus mėgstu, ir kai paspaudus ant "Ne" veikėjas išduoda something like "%^&**@#, eik tu n%$^ ir susikišk savo ^&* subinėn", tai man juokinga. Bet žinau, kad nemažai žmonių tokio neprognozuojamumo nelabai myli.
Norėčiau ir aš mėgti indie žaidimus... Deja, jiems labai dažnai trūksta dalyko, angliškai vadinamo quality assurance, kas labai atsiliepia žaidimo meninei vertei ir trukdo žaisti
Žinoma, geriausia kai ir tas ir anas kokybiška, bet man grafika, įgarsinimas ir kt. dzindziliukai < gameplay. Pvz. Arcanum kai tik pradėjau žaist, tai atrodė nepatogus nerealiai, ale daba praėjus kažkokiam laikui, ką prisimenu tai tik roleplayines detalytes kaip kad lempų daužymą gatvėse, idant vėliau žandarai nepastebėtų spynose knebinėjantis, arba kaip NPCai su INT 3 charu kalbasi. O iš išmanikiūrinto Mass Effect 2 paliko tik "shootshootkilltwitchshootkill" prisiminimai.