Forumas.Fantastika.lt
http://forumas.fantastika.lt/

Dragon Age 2
http://forumas.fantastika.lt/viewtopic.php?f=4&t=5389
Page 1 of 6

Author:  revenant [ 2010-09-12 13:29 ]
Post subject:  Dragon Age 2

Turint omeny, jog paskutiniais metais beveik nebeišleidžiama naujų Dungeons & Dragons žaidimų, Dragon Age serija patraukia mano dėmesį, netgi jei tas dėmesys greit perauga į agresyvią kritiką :) Žodžiu, jei kas dar negirdėjo, tai jau kitų metų pavasarį Bioware žada išleisti antrąjį šios serijos žaidimą.

Atrodo, lyg žinia būtų ir maloni, tačiau štai ką rašo oficialus žaidimo puslapis:

Your character in Dragon Age 2 will be a legendary figure in the history of Thedas. Not only will you hear people respond to your conversations, but your character will also be be fully-voiced. You will play as a human male or female of any class you wish: Warrior, Mage or Rogue.

Ką tai reiškia? Iš D&D šaknų išsivysčiusiame žaidime apriboti rasės pasirinkimą žmogumi? Nežinau kaip jums, bet man tai atrodo absurdas. Vien tai, kad dauguma noobų, nieko neraukiančių apie RPG, žaidžia už human warrior, nereiškia... Ai, patys suprantat, ką turiu galvoj.

Žinoma, fiksuotas veikėjas su balso įgarsinimu tiko tam tikrais atvejais - pvz., Gothic serijoje nieko kito ir neįsivaizduočiau. Vis dėlto, reikia prisiminti, kad Gothic visatoje nebuvo kitų žaidžiamų fantastinių rasių šalia žmonių. Manau, Dragon Age (kurio pirmoji dalis buvo pristatoma kaip Baldur's Gate dvasinė įpėdinė) to tikrai negali sau leisti.

Įdomu, ką Lietuvos geimeriai mano šiuo klausimu. Šioje temoje taipogi laukiamos ir kitokios naujienos apie būsimąjį Dragon Age žaidimą ar šiaip pezalai.

Author:  Herbas [ 2010-09-12 14:50 ]
Post subject: 

Iš aprašymų atrodo, kad tai elementariai bus Mass Effect kitais rūbais.
Gal kūrėjai non-human rases paliko DA3? Na bet pažiūrėjus, kaip jie išsidirbinėjo su DLC pakais, veikiausiai pasiėmė labiausiai komerciškai apsimokančią rasę ir išmetė visa kitka, kad mažiau darbo būtų.

Author:  zhukaSS [ 2010-09-12 16:04 ]
Post subject:  Re: Dragon Age 2

revenant wrote:
Your character in Dragon Age 2 will be a legendary figure in the history of Thedas. Not only will you hear people respond to your conversations, but your character will also be be fully-voiced. You will play as a human male or female of any class you wish: Warrior, Mage or Rogue.

Ką tai reiškia? Iš D&D šaknų išsivysčiusiame žaidime apriboti rasės pasirinkimą žmogumi? Nežinau kaip jums, bet man tai atrodo absurdas. Vien tai, kad dauguma noobų, nieko neraukiančių apie RPG, žaidžia už human warrior, nereiškia... Ai, patys suprantat, ką turiu galvoj.
nu va...

bet ar tik ne pats ponas revenantas verke dragon age temoj, kad omg kaip blogai kad veikejas nera igarsintas. Nu va ir turim aida to verkimo, kuri as jau predictinau, - norit kalbancio veikejo? prasom, bet vat rasiu bus tik viena.

Author:  revenant [ 2010-09-12 19:40 ]
Post subject: 

Verkiau ne aš :) Anoje temoje buvo ir įgarsinimo, ir neįgarsinimo šalininkų. Mano manymu, tokiame žaidime kaip Dragon Age veikėjas turėtų būti neįgarsintas, juk vien pavadinime figūruoja žodis "origins". Logiška, kad šešių skirtingų priedermių veikėjams netiktų vienas ir tas pats balsas. Nenorėdamas kartoti visų ankstesnėje temoje paminėtų argumentų, vieną visgi norėčiau paminėti - galbūt man tiesiog nepatiks iš įgarsinimo atsiskleidžianti veikėjo asmenybė? Gal jis turėtų kalbėti visiškai kitaip?

Šiaip ar taip, bent jau man tai pagrindinė problema yra ne įgarsinimas, o rasės suvaržymas. Nu joptvajukalitku, galima iš bėdos netgi pakankamai neutralų balsą padalinti tiek žmogui, tiek elfui, tiek nykštukui. Bet ne, vis tiek reikėjo kaip vienintelį pasirinkimą žaidėjams įkišti fantasy Shepard

Author:  krakadyla [ 2010-09-14 12:56 ]
Post subject: 

Hah, kad rasė būtų vienintelė problema. Matėt dialogų sistemą? Dabar subalansuota nemokantiems skaityti daltonikams consoletardams! :banana:

Author:  Vilktakis [ 2010-09-14 14:15 ]
Post subject: 

Kad pirmam nelabai skirtumas buvo kurią rasę pasirinkt, išskyrus pačią žaidimo pradžią.

Author:  revenant [ 2010-09-14 14:21 ]
Post subject: 

Netiesa. Priklausomai nuo veikėjo rasės, viso žaidimo, ne tik pradžios, metu priklausydavo NPC reakcija ir dialogų variantai. Be to, galbūt man patinka žaisti už tam tikros rasės personažą vien dėl racial bonusų ar pan.

Beje, naujienos apie Dragon Age 2 nepatinka ir Hitleriui:

http://www.youtube.com/watch?v=Ep_OTLZOQsU

Author:  Aivaras [ 2010-09-14 16:51 ]
Post subject: 

krakadyla wrote:
Hah, kad rasė būtų vienintelė problema. Matėt dialogų sistemą? Dabar subalansuota nemokantiems skaityti daltonikams consoletardams! :banana:
Mah! Kaip nedaltonikas ir šiek tiek skaityti mokantis consoletardas nesuprantu ką norite pasakyti.

Overall nesuprantu kas per šventa karvė CRPG yra veikėjų gamybos įvairovė. CRPG daug geriau atlieka kokybišką railroadą. To biš gerą istoriją pasakoja. Kintamas pagrindinis veikėjas yra kliūvinys istorijai nes reikia jos variantus daryti arba ignoruoti aspektus (Tas pats Balduras neįpatingai gerai išnaudodavo skirtumus sukurto veikėjo). Tad norint sukalti gerą istoriją fiksuotas ir išdirbtas personažas yra geriau negu rasių sąvybių ir lyčių kišmišas parduodamas kaip main personažas world shattering story centre.

Mah.

O jei rimtai tai judėjimas į consoles labai ir labai ryškus. O ten gamybos kaina diktuoja savybes naujuose žaidimuose. Tad apskritai džiaugiuosi kad tokie RPG projektai dar vyksta. To be fair Baldurų ir lanescape tormentų dabar labiau linkęs žvalgytis indie rinkoje o ne tarp didžiūjų gamintojų.

Author:  krakadyla [ 2010-09-14 17:20 ]
Post subject: 

Aivaras wrote:
O jei rimtai tai judėjimas į consoles labai ir labai ryškus. O ten gamybos kaina diktuoja savybes naujuose žaidimuose. Tad apskritai džiaugiuosi kad tokie RPG projektai dar vyksta. To be fair Baldurų ir lanescape tormentų dabar labiau linkęs žvalgytis indie rinkoje o ne tarp didžiūjų gamintojų.
Yep. Ir todėl antras Witcheris, kurio veikėjas daug fiksuotesnis nei būsimas Commanderis Šepkė, duodu kepurę prišikt, kad bus daaaaaaug įdomesnis.

A ir ta proga dar gerų naujienų iš indie pusės.

Author:  revenant [ 2010-09-14 20:03 ]
Post subject: 

> Hah, kad rasė būtų vienintelė problema. Matėt dialogų sistemą? Dabar
> subalansuota nemokantiems skaityti daltonikams consoletardams!

Manau, galvoje buvo turėtas "dialogue wheel", pasiskolintas iš Mass Effect. Šiaip nematau, kuo tai sietina su konsolėmis, tuo labiau, kad galbūt abstrakčių atsakymų sistema ir geriau nei sakinių formos dialogo opcijos, kurios gali nederėti su pagrindinio veikėjo asmenybe. Morrowind stiliaus dialogai, kai žaidėjas tik nurodo pokalbio temą, man visai patiko :) O juk vadinamasis "dialogo ratas" iš esmės yra tas pats.

> norint sukalti gerą istoriją fiksuotas ir išdirbtas personažas yra geriau
> negu rasių sąvybių ir lyčių kišmišas parduodamas kaip main personažas
> world shattering story centre.

Norėdamas geros istorijos, pažaisiu kokį questą ar pan. :) RPG juk yra "role-playing": taigi, kuo daugiau rolių, tuo geriau :) Rasių apkarpymas labai mažina rolių skaičių.

> To be fair Baldurų ir lanescape tormentų dabar labiau linkęs žvalgytis
> indie rinkoje o ne tarp didžiūjų gamintojų.

Norėčiau ir aš mėgti indie žaidimus... Deja, jiems labai dažnai trūksta dalyko, angliškai vadinamo quality assurance, kas labai atsiliepia žaidimo meninei vertei ir trukdo žaisti

Page 1 of 6 All times are UTC+04:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/