Forumas.Fantastika.lt

It is currently 2024-03-28 17:58

All times are UTC+04:00




Post new topic  Reply to topic  [ 171 posts ]  Go to page « 1 2 3 4 5 618 »
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 2011-10-04 15:46 
Offline

Joined: 2004-10-28 16:49
Posts: 1858
Location: Kaunas
Pažaidžiau ir aš demo. Na ką, resursų sumažinimas teoriškai atrodė baisiau, nei išėjo praktiškai, tai čia kaip ir pliusas. Pilių/dwelingų (nežinau kaip lietuviškai :)) konvertavimas: nuostabu. Seniai maniau, kad šį Age of Wonders bruožą turi perimt ir HoMM (ech, gaila, kad šita santrumpa pati jau pakeista :)). Aš dar norėčiau galimybės griauti užimtą miestą, bet nieks nėra tobulas...
Herojų specializacija IMHO padaryta būtinybe, nes skilų įvairovės tiesiog fiziškai normalios nesusirinksi... Gal tai ir gerai :) Ta "reputacijos" naujovė (blood ir tears) tai gal kiek per mažai kapsi, nes tam demo žemėlapyje pasiekt antrą reputacijos lygį (t.y. paskutinį), tai reiškia praktiškai visus mažus neutralų stekus valyt pagrindiniu herojumi, kas rimtai žaidžiant tikriausiai nerealu
Kol kas kabinėtis iš atminties galiu tik prie to, kad kažkodėl nerodė kokius papildomus bonusus duoda artefaktų komplektas. Buvo toj demo kampanijoj vienas, bet niekur neparašė ką aš papildomai gavau už sukomplektavimą... :? tai tik nesupratau, ar tai dėl to, kad "demo", ar tai kažkur paslėpta.
Dar toks vaizdas susidarė, kad nekromantai gręsia būt overpower... Nežinau nežinau, bet jų herojaus abilka prikėlinėt žuvusius kariškius + hilerio junito buvimas armijoj + spec. pastatas pilyje kur galima vėl prisikelti bet kuriame mūšyje žuvusius karius (kas, kad už kažkiek didesnę kainą)... Aišku, bandžiau tik tris rases (tipo human, necro ir demon). Bet pvz., demonų "gating" abilka nė iš tolo tiek nepatiko, kiek necrų prikėlinėjimas.

EDIT

Ai, dar patiko man pasitaikęs kažkoks artefaktas "mysterious egg" ar kažkaip ten... :D panešiojus tokį NIEKO neduodantį artefaktą kažkiek laiko iš jo išsirito kažkokia auksinė antis duodanti ar tik ne 2500 goldo per dieną :)

Ir įdomus dalykas, bent jau man, tai, kad kiekvienas vėlesnis herojus yra vis brangesnis. Gal tai dėl to, kad juos pirkdavau gan apčiuopiamais intervalais ir jie gaudavosi vis didesnio lygio, o gal tai šiaip įsiūta mechanika... nežinau.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2011-10-05 9:52 
Offline
User avatar

Joined: 2003-10-24 10:05
Posts: 795
Location: Vilnius
Resurectionas ir ghosai tai stipru, tačiau su Sanktuary bei Haven ne ką prasčiau sekėsi.

Haven dalina nepažeidžiamumą vienam unitui turnui, plius turi healerius (plius angelai) ir gana nemažai nonretaliation. Nekrų pusėje kas labai to the ground nuleista yra Vompyrai kurie paliko nykų įspudį.

Sanctuary turi regen healerius (kurie prikelia), ability duoda def boostą turnui (aukštesniam lygyje dar ir healina tačiau panašu, kad neprikelia). Turi tankinį Elitą kuris labai atgrąso nuo puolimo kitur (toks rimtas tauntas: jei jis tau įkalė tai kitus jei pulsi darysi 45 proc mažiau žalos), tarp healo, pain mirroro ir labai daug visokio slow Sanctuary gana gerai gyvavo nuostolių prasme. Ne nekrai tačiau tikrai nesiskundė. Plius žaidžiau už Magic hero sudėjęs daug abiličių į water offence magiją. Taigi specializuotas Mighte herojus dar rimtesnis gali būti.

Dėl Blood and Tears: nemanau, kad paleidimas bėgti arba vyjimasisi bus vieninteliai keliai gauti rep. Žadama questai (kad ir nueik atnešk tipo) plius demo tikrai buvo Arenos kurios duoda labai ženklų kiekį rep ir ability (jei laimi kovą prieš gana stiprią armiją, Sanctuary atveju kova buvo training tipo: tai yra prieš ją man pranešė jog visus mano patirtus nuostolius prikels :) tad manau svarbus streteginis žingsnis bus areną kaip galima anksčiau imti. )

_________________
Kriaushes, obuoliai...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2011-10-05 10:37 
Offline

Joined: 2004-10-28 16:49
Posts: 1858
Location: Kaunas
Už sanctuary neteko bandyt. Tiesiog du kartus peržaidžiau tą žemėlapį ir nusprendžiau, kad jau lauksiu pilno žaidimo :) Bet teko muštis arenoj prieš sanctuary, tai jų Kirinas (championas) paliko įdomų įspūdį... :) tas jo paliekamas vandens pėdsakas, kur lėtina priešininką irgi panaudojamas, pvz., mūšio pradžioje gal netgi verta tiesiog paaukot ėjimą, kad prabėgt prieš savo lankininkus, bet čia tik nebandžiusio teoriniai išvedžiojimai :)
Dėl nekrų: man ir lichai kažkokie biškį prislopinti pasirodė. Už tai jų čempionas, galintis būti ir melee ir ranged pagal poreikį tai labai gerai :)

Dėl reputacijos, tai tikiuosi taip ir bus (kad bus keletas būdų jos gauti)

Įdomu tai, kad, kaip, Aivarai, berods ir minėjai, žemesnio lygio jūnitai kur kas naudingesni padaryti su visokiom ten jų abilkom. Pvz., toj demo kampanijoj labai smagiai sukosi heaveno pretorionai su savo žalos perėmimu ir atsakymu į atakas prieš kitus draugiškus junitus. Tokia visai gera atraminė armija gaunas


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2011-10-20 16:46 
Offline

Joined: 2002-12-19 22:42
Posts: 2976
Pačiupinėjau ir aš.

Pirmas įspūdis, paremtas pora - trim partijom, yra labai geras. Jau dabar matau, kad patiks labiau už 5, vienareikšmiai.

Balansą tikrai dar reikės tvarkyti, bet čia kaip ir natūralu tokiam jaunam žaidimui.

Nesu tikras, ar gerai kad neliko random elemento skill/spell medyje. Teorijoje tai reiškia daugybę unikalių build'ų kiekvienam pagal skonį, o praktikoje - vieną ar du išdirbtus ir vienareikšmiai geriausius buildus. Bet gal tai ir nieko labai blogo.

_________________
We never tire of looking at each other
Only the mountain and I


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2011-10-21 9:37 
Offline

Joined: 2004-10-28 16:49
Posts: 1858
Location: Kaunas
Nomad wrote:
Nesu tikras, ar gerai kad neliko random elemento skill/spell medyje. Teorijoje tai reiškia daugybę unikalių build'ų kiekvienam pagal skonį, o praktikoje - vieną ar du išdirbtus ir vienareikšmiai geriausius buildus. Bet gal tai ir nieko labai blogo.
Pradėjus kampaniją susidariau įspūdį, kad tas labiau nuves prie kelių "išdirbtų" buildų. Toks vaizdas, kad pagrindiniam herojui pirmi skilai: tas kur gaunamą expą didina, toliau būtinai kažkuriuo momentu reikia "mentor" (nes kitoj misijoj gaut iš karto kokio 7 lygio antrinį herojų papigiai verta vieno skilo investicijų), logistika (vis dar gerai, nors gal jau ir ne taip). O toliau jau variacijos (might ar magic specializacija ir pan), kurių dar neaptikom :) Gal tas taikytina tik kampanijom...
Man patiko kaip pamodifikuotas "town portalas". geriau, nei V-uose, bet tikrai ne taip uber, kaip III. Beje, ar yra čia, kas turi oficialių versijų? :) baisiai užsinorėjau online režime pasimušti (tik iškart informuoju, kad esu labiau casual mėgėjas, nei powergameris, tai profai rimtų iššūkių iš manęs tikriausiai nesulauks :))


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2011-10-21 13:27 
Offline
User avatar

Joined: 2010-03-01 19:11
Posts: 188
Location: Kleboniškės
Pagaliau, šiandien vakare ir aš pabandysiu! Senai taip ko belaukiau iš žaidimų, malonus virpuliukas net darbe sėdint ir pagalvojus kaip vakare su alum pažaisiu. :) Tai po savaitgalio irgi pirmą įspūdį brūkštelėsiu. Tik ir pirminių patch matosi, kad chebra nespejo fiziškai žaidimo užbaigti tai teko viršalandžius varyti. Jau pirmas patch pasirodęs ar tik ne pirmą dieną daug techninių bugų sutvarkė, nuo laptop problemų iki blinking cursoriaus. Ir šiaip materialo pridėjo dobrai.

Norėjau paklausti, čia jau gal besidomintiems senai aišku, kad tą įdėją išėmė, bet kai aš mažai pačiu kūrimo procesu domėjausi, tai.. Žodžiu, žadėjo, kad bus kažkas panašaus į truputį dinamišką mūšio lauką, ty karts nuo karto užlies jo dalį vanduo, ar dar koks biesas. Žaidžiant demo to nebuvo, tai ir galvoju ar čia tik demo ar atidėjo. :roll: Nes jei atidėjo, ta linkme visgi pajudėta, turiu galvoje random pricipu mūšio lauke atsiradusius spastus ar vienokį ar kitokį boostą duodančiais artefaktais. Kaip jums šitie pakeitimai? :)

_________________
So close and yet so far...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2011-10-21 16:09 
Offline

Joined: 2004-10-28 16:49
Posts: 1858
Location: Kaunas
Thruth: originalas? Jei taip, gal kada sumest partiją norėsi? :) O dėl interaktyvaus lauko, tai pirmoj misijoj nieko kažko tokio kol kas nepastebėjau, nebent kelis kartus pasitaikiusius spąstus laikysim aktyviu elementu. Bet čia jau kažkoks nenormalumas įdėtas: aš juos matau visada, tai IMHO ir kompas turėtų juos matyt, bet vis tiek dažniausiai įrėplioja...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2011-10-21 16:16 
Offline

Joined: 2002-12-19 22:42
Posts: 2976
Vienintelis sykis, kai beveik norėjau pirkti ką tik išleistą naujutėlį žaidimą, buvo Civ5, su visais virpuliukais ir t.t. laukiau, bet kažkaip vidinis balsas pakuždėjo iš pradžių išbandyti. Dar niekad mano vidinis balsas nebuvo toks teisus. Galiu pabūt nemokamu beta testeriu karts nuo karto, bet kad pats už tai mokėčiau pinigus - ne ;)

Tačiau nepaisant kelių aptiktų bugų ir kelių gan abejotinų vietų, kol kas įspūdis pakankamai neblogas. Už kelių mėnesių gal visai ir nusipirksiu. Kas liečia Herojus aš irgi visiškai casual žaidėjas :)


@ TheTruth: aš misijų nežaidžiau, kol kas tik hot seatą multiplayerį. Tai ten mūšio laukuose yra tokios naujovės, kaip pvz. a la mana well, jei turno pradžioje ant jo stovi tavo unitas, herojui atsistato kažkiek manos. Ar kažkokios mergelės statula, kas stovi priešais ją, gauna +10 moralės ar tai iniciatyvos, nepamenu. Maždaug tokie dinamiškumai :)

Random spąstus ir aš matau karts nuo karto. Manyčiau, tai tiesiog bugas. Apskritai, juos gali dėlioti goblinai iš strongholdo (active ability), bet kartais atsiradinėja savaime mūšiuose tarp bet ko.
Quote:
O toliau jau variacijos (might ar magic specializacija ir pan)
Kol kas man regeneracijos keras atrodo pakankamai must-have-for-everyone. Bet čia tik pirmas įspūdis. Šįvakar bandysiu žaisti jo neimdamas ir pasižiūrėti, ar pavyks rasti geresnių alternatyvų :)

_________________
We never tire of looking at each other
Only the mountain and I


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2011-10-21 16:25 
Offline
User avatar

Joined: 2010-03-01 19:11
Posts: 188
Location: Kleboniškės
>Tai ten mūšio laukuose yra tokios naujovės, kaip pvz. a la mana well, jei turno pradžioje ant jo stovi tavo unitas, herojui atsistato kažkiek manos. Ar kažkokios mergelės statula, kas stovi priešais ją, gauna +10 moralės ar tai iniciatyvos, nepamenu. Maždaug tokie dinamiškumai

Tai ja ja, šitus mačiau, juos ir turėjau galvoje rašydamas turiu galvoje random pricipu mūšio lauke atsiradusius spastus ar vienokį ar kitokį boostą duodančiais artefaktais. Įdomu kaip bus su jais per hotseatus ir kiek įtakos patį žaidimą. :)

Pjovėjau, jo, tai bus galima pasiorganizuoti kada, kai bent susipažinsiu su unitų abilyty. :lol:

Tai ką nusimato gero žaidimo iki Kalėdų, kol neišeis SWtor. :D

_________________
So close and yet so far...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2011-10-21 16:41 
Offline
User avatar

Joined: 2003-10-24 10:05
Posts: 795
Location: Vilnius
Nomad wrote:
O toliau jau variacijos (might ar magic specializacija ir pan)
Kol kas man regeneracijos keras atrodo pakankamai must-have-for-everyone. Bet čia tik pirmas įspūdis. Šįvakar bandysiu žaisti jo neimdamas ir pasižiūrėti, ar pavyks rasti geresnių alternatyvų :)[/quote]

Pradžiai nesu tikras, kad Earth domėną visos pilys turi, antra nesu tikras kadNekrus regeneracija veikia ar kad jos jiems reikia. Stronghold ir Inferno tai taip Regeneracija arba Lifedrain iš dark yra more or less must have. Nebent per warcryjus žaidi, kas irgi įmanoma: stand tough, reinforce.

Šiaip mane labiausiai balanso klausime domina ar magija lygiavertė Mightui. Ar Prime ir trečias spell lygis atperka might trečią lygį. Dėl balanso tarp pilių visada bus kažkokie advantages dissadvantages: Žaidžiau su Inferno prieš Stronghold ir smarkiai pasigailėjau specializvesis į offencive fire magiją. Orkai nelabai jos bijo. Reikėjo daryti debuffer kelią ir galėjau laimėti.

Tad aš manau, kad buildai bus tačiau daugiau veiks biuld counterbiuld sąvybė. Tame pačiame žaidime Strongold oponentas susirinko Might Tears counterį slow ir migh over magic kas reiškė, kad nemaža dalis mano strategijos buvo tiesiog išjungta. Tačiau aš netgi būdamas magic turėjau variantų ir taip pat turėjau variantą pasidaryti greitai ir saldžiai stiprų might herojų.

Eh... O dėl pačio geimo. Tai neturiu jo ir dar kuris laikas neturėsiu nes pirmas eilėje kompas galintis jį išvežti...

_________________
Kriaushes, obuoliai...


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 171 posts ]  Go to page « 1 2 3 4 5 618 »

All times are UTC+04:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 20 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to: 

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited