Ačiū, Aivarai. O klausiu dėl to, kad H5 man labai nepatiko, o visi kiti pagal patikimą išsidėstytų taip: H4, H2, H3, H1. tai ir galvoju, ar H6 patiks. Jeigu pasimokė iš H5 klaidų, tai turėtų būt tikrai verta pabandyt.
Hm man asmeniškai heroes4 buvo pati blogiausia dalis(dėl daugybės dalykų), o geriausia - H3. Heroes5 irgi ganėtinai patiko, nors kai kurie dalykai labai nukilino tai kas ten patiko - pvz mapu smulkumas.
Tikiuosi mapas kuris buvo demo versijoj nėra pats didžiausias, bet net ir tokių atveju jei jis bus didžiausias, tai dar nėra labai blogai imho.
O cia trumpai kas patiko ir nepatiko:
Kas patiko:
1. resursu sistema, cia daug kas juos peike kad nudumbdownino, bet toks dalykas tiek padare laisvos vietos mape, kad manau tai vien tik i nauda. O juokas juokais bet kai kurios fakcijos vis dar reikalauja tam tikro resurso daugiau nei kito
ir paskui sedi ir krapstai galva kaip berods su necro istraukti daugiau akmenu.
2. grafika - skonio reikalas, bet graziai ziurisi, ir ypach mazi dalykeliai kaip pvz herojaus isvaizdos pasikeitimas jam pasiupgradinus.
3. artifaktai, kurie duoda +ability, ir is dalies artifaktai kurie yra uzlockinti tam tikriems "special cases".
4. siaip daug kas patiko, visas tas feel yra geras.
Kas nepatiko:
1. sestiorkes hero butinybe(kaip aivaras rashe, gal net butinybes). Kas susiveda i tam tikrus labai overpowered ar imbalanced hero abilities, 20% daugiau randamu resursu padaro 3 malku kruva i 4 malku kruva. Turbut nereikia aiskinti ant kiek tai gali buti gamechanging. Jau net nekalbu apie visokius spec kaip +1 ore ar +3 units.
2. hero movementas, ir ypach tie milziniski kiekiai jo sunaudojami norint teleportuotis - cia vienas aspektas. Kitas aspektas - norint pavyti kita hero net su uzkacialintu herojum ir sukistom abilkem i logistics/pathfinding, ir kartais net su artifaktu su +movement, kartais atrodo misija neimanoma. Jau net nekalbant apie tai kad tokie "gaudymai" sudaro puiku proga uzharasinti negyvai su visokiais hit n run, kas ir yra mano trecias nepatinkantis punktas.
3. Hit and Run - nors labiausiai megau H3 kur HnR budavo baninamas multiplayeri, ir nors as jo aspekta tiesa sakant megau, bet H6 brings it to whole new level. Pasidarai secondary heroju - cia neproblema nes yra net yra abilke kur transferina 75% xp kitam, ir gali eit harasint priesu piktai ir uzknisanciai. Retreatindamas prarandi 25% armijos nuo savo stacku, kas akivaizdziai reiskia kad jei armijos stackai po 1 unita tu neprandi nieko, tik 1k gold ko reikia norint ishsipirkti savo heroju
O spelai hit and runams gali buti labai labai pikti ir skaudus.
4. Dar kai kurie balance issues, bet ne tokie akis badantis kaip 3 virsuje.