Va prie ko reiks priprasti, tai, kad visose pilyse dabar bendri unitai, ty jei as 2 pilyse turiu visus pastatus, tai nusiperki vienoje viska ir kitur nebereikia. Tai dabar butina kuo greiciau pasistatyti town portalus, kad jei puls kita miesta, butu galimybe persikelti ir apsiginti. Buvo pradzioj kuriozu, kai to dar nepastebejau sito finto, susipirkau vienoje pilyje viska ir paskui krapsciau galva, kodel kitose nieko nebera.
Dabar klausimai, dar nelabai issiaskinau su sanctuary tu visu chilled, frozen, dazed, ka jie daro, parasyta, kad gives chilled effect, o ka tas daro info nera. Paskui sanctuary pagrindinio monk herojaus savybe, master of water, o ka ji prideda irgi informacijos neradau. Any ideas?
Dar idomiai, kad tik main herojus gali eiti tears arba blood keliu kai zaidi multyplayer, o jeigu as uz ji nenoriu?
Ir kur kiekviena pilis turi unikalius pastatus sanctuary pilyje yra kur duoda uz tavo teritorijos ribu 15rep ar ko ten, kas ten per biesas?
Ir tutoriale tikrai tik 2misijos ar as kazka praleidau? Nes kazkaip persokimas idomus i nekro campaina kur tipo slava jau nupiltas be didesniu paaiskinimu.
Va kas nepatiko tai orku kaip debilu pateikimas, su tais father sky, ukrul bash you talk. Kazkaip kiek pamenu per III jie nei debilai buvo nei ka.
Yra neblogas Q&A su H6 prodiuseriu.
>why did you decide to remove town view from homm5 wich was great. could spend alot of time looking at my (heaven) town
>The town view has not been removed - it is sill there. But we agree it is not as nice and rewarding as in the former Heroes. Improving these town views is on top of our post-launch support priority list.
Visas:
http://www.gamer.no/artikler/96097/migh ... e-leserne/