Pažaidžiau ir aš demo. Na ką, resursų sumažinimas teoriškai atrodė baisiau, nei išėjo praktiškai, tai čia kaip ir pliusas. Pilių/dwelingų (nežinau kaip lietuviškai
) konvertavimas: nuostabu. Seniai maniau, kad šį Age of Wonders bruožą turi perimt ir HoMM (ech, gaila, kad šita santrumpa pati jau pakeista
). Aš dar norėčiau galimybės griauti užimtą miestą, bet nieks nėra tobulas...
Herojų specializacija IMHO padaryta būtinybe, nes skilų įvairovės tiesiog fiziškai normalios nesusirinksi... Gal tai ir gerai
Ta "reputacijos" naujovė (blood ir tears) tai gal kiek per mažai kapsi, nes tam demo žemėlapyje pasiekt antrą reputacijos lygį (t.y. paskutinį), tai reiškia praktiškai visus mažus neutralų stekus valyt pagrindiniu herojumi, kas rimtai žaidžiant tikriausiai nerealu
Kol kas kabinėtis iš atminties galiu tik prie to, kad kažkodėl nerodė kokius papildomus bonusus duoda artefaktų komplektas. Buvo toj demo kampanijoj vienas, bet niekur neparašė ką aš papildomai gavau už sukomplektavimą...
tai tik nesupratau, ar tai dėl to, kad "demo", ar tai kažkur paslėpta.
Dar toks vaizdas susidarė, kad nekromantai gręsia būt overpower... Nežinau nežinau, bet jų herojaus abilka prikėlinėt žuvusius kariškius + hilerio junito buvimas armijoj + spec. pastatas pilyje kur galima vėl prisikelti bet kuriame mūšyje žuvusius karius (kas, kad už kažkiek didesnę kainą)... Aišku, bandžiau tik tris rases (tipo human, necro ir demon). Bet pvz., demonų "gating" abilka nė iš tolo tiek nepatiko, kiek necrų prikėlinėjimas.
EDIT
Ai, dar patiko man pasitaikęs kažkoks artefaktas "mysterious egg" ar kažkaip ten...
panešiojus tokį NIEKO neduodantį artefaktą kažkiek laiko iš jo išsirito kažkokia auksinė antis duodanti ar tik ne 2500 goldo per dieną
Ir įdomus dalykas, bent jau man, tai, kad kiekvienas vėlesnis herojus yra vis brangesnis. Gal tai dėl to, kad juos pirkdavau gan apčiuopiamais intervalais ir jie gaudavosi vis didesnio lygio, o gal tai šiaip įsiūta mechanika... nežinau.