Forumas.Fantastika.lt

fantastika.lt forumas
Dabar yra 2017-06-25 12:46

Visos datos yra UTC + 3 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 171 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5 ... 18  Kitas
Autorius Žinutė
Parašytas: 2010-12-17 18:13 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-03-01 19:11
Pranešimai: 188
Miestas: Kleboniškės
Na ka gi, nauja Homm, uuups MMH dalis jau greitai pasieks musu namus. Preleminari data 2011 kovo men. Jau ir teaseris buvo ir screenu nemazai ir siaip didele dalis informacijos. Kokia jusu nuomone?

Man iskarto kyla nemazai wtf dalyku. Pirmas aisku pakeistas pavadinimas, na kazkaip px jis, bet neskamba man dabar.

Antras, nezinau, man ta pakeista resursu rinkimo sistema neaiskiai atrodo. Na suprantu, kad visiems neitiksi, kaip ir su V dalimi buvo, vieni dziaugesi del mazai naujoviu, kiti verke, kad fantazijos neturi kurejai. Man anujoves kazkokios patinka, bet keisti kertini Homm dalyka, kazkaip perdaug drasu. Ypac kai nauji kurejai afisuojasi kaip dideli serijos fanai

Trecias, nauja kurianti firma. Tikejausi, kad ji pabegs nuo nivalo pseudo anime piesimo stiliaus, ale ziuriu nelabai, toliau juokingi heaven pilies boksteliai, alfai su trimetriniais kardais, noretusi daugiau vakaru kulturos braizo kazkaip..

Daugiau kazkaip darbe sededamas nesugalvoju, bet pradziai manau uzteks, apacioje linkai, siaip rekomenduotinas facebook tinklapis kuriame glaudzia kalbama su fanais, daug q and a ir pan.

http://www.facebook.com/MightandMagic
http://mightandmagic.uk.ubi.com/heroes6/
http://en.wikipedia.org/wiki/Might_%26_Magic:_Heroes_VI


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėPranešimo tema:
Parašytas: 2010-12-19 22:54 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2004-10-28 16:49
Pranešimai: 1730
Miestas: Kaunas
ta resursų sistema tai pagyvensim, pamatysim. Man kitkas labiau nepatinka: resursų skaičiaus sumažinimas. Bus tik 3 berods rūšys.
O ir forumuose liaudis verkė, kad nusimatys dar mažesni žemėlapiai, nei V (išmąstė pagal resursų rinkimo sitemą, screenshotus ir viso to analogiją su V). Jei tai tiesa, tai man kažkaip bukesni jie atrodo...


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėPranešimo tema:
Parašytas: 2010-12-20 12:30 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-03-01 19:11
Pranešimai: 188
Miestas: Kleboniškės
Na jo, kazkaip bent kol kas si dalis, smarkiai supaprastinta atrodo. Gal bando karine dali labiau praplesti, nors irgi, unitu tiek pat tieru kiek ir anksciau bus, o rasiu tai tik 5.. Zemelapiu kiek skaiciau multyplayer pradzioj irgi tik 8bus. O kai zaidimas ilgus metus ant hotseat ir laikosi tai kazkaip keista, aisku atsiras fanu kurie per programike sukurps, bet visgi..

Va kas dar neuzkabino, kad nebus kaip anksciau tekstiniu pranesimu. Kazkaip anksciau jie padedavo isijausti i pacius herojus daug labiau, o dabar per tuos intarpus tai ka, basic story tik pazisti ir tiek, o personazai ir pasaulis lieka beveidziais.

_________________
So close and yet so far...


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėPranešimo tema:
Parašytas: 2010-12-20 16:30 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2003-10-24 10:05
Pranešimai: 791
Miestas: Vilnius
Kovo vienuolikta yra labi netoli. Tai kai išeis tadu ir pamėginsime.

Faktas, kad pamėginsime abejonių man nekelia :).

Ėėėėė kad kol kas nėra ką aptarinėti visiškai. Na ok sumažino resursų ir pridėjo kokias tai reputacijas. Yra 5 frakcijos (kas kaip pradiniam release yra pakankama), ir dar neaišku ar niekaip su to Puzzle game (nepamenu pavadinimo yra and DS ir yra kaip Puzzlegame labai aukštos kokybės) istorija nesusiję.

Tagi big bucket of nothing.

Kas mane labiau domina tai kaip bus su istorija HMMV tik pradinius campaignus daugiau mažiau žinau, tačiau senesi turėjo labai fainus campaignus (asmeniškai kad ir kokis blogas pats žaidimas būtų IV Life frakcijos main story campaignas vežė labiausiai iš visų).

_________________
Kriaushes, obuoliai...


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėPranešimo tema:
Parašytas: 2010-12-20 17:39 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2002-12-19 22:42
Pranešimai: 2845
Pjovejas rašė:
Jei tai tiesa, tai man kažkaip bukesni jie atrodo...


Tokios jau dabar tendencijos :( Nežinau nei vieno* per pastaruosius kelis metus išleisto žinomos franchises žaidimo, kur gameplay'jus būtų gilesnis, sudėtingesnis, turiningesnis už pirmtakų. Visur atvirkščiai. Tik grafiką patobulina.

* Starcraft2 vis dar nemėginau.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėPranešimo tema:
Parašytas: 2010-12-20 20:02 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2004-10-28 16:49
Pranešimai: 1730
Miestas: Kaunas
Aivaras rašė:
Faktas, kad pamėginsime abejonių man nekelia :).

<...>

Kas mane labiau domina tai kaip bus su istorija HMMV tik pradinius campaignus daugiau mažiau žinau, tačiau senesi turėjo labai fainus campaignus (asmeniškai kad ir kokis blogas pats žaidimas būtų IV Life frakcijos main story campaignas vežė labiausiai iš visų).


Pirmas teiginys: be abejo :) bandžiau viską nuo pirmos dalies :)

HoMM V kampanijų istorija man asmeniškai patiko. Buvo visko, ko epui reikia :0 Ir praeities didvyrių (kas be ko, šlovingai paguldžiusių galvas :)) ir išdavikų ir suktų priešų, bei netikėtų sąjungininkų... ir "beviltiškos" šių dienų kovos. Ko vertas jau vien Agrail-Railag užsukimas :)
Paskutinio expansion istorija jau kiek pritempta orkų tematika, bet nelabai gadinanti bendrą reikalą.

Prequell neturėtų būt prastesnis... Be to V-ieji jį bendrais bruožais yra apsakę


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėPranešimo tema:
Parašytas: 2010-12-21 11:29 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-20 19:42
Pranešimai: 65
Miestas: Vilnius
Na pa˛iūrėjus į grafiką, tai nuo Kings of baunty nebesiskiria nieko visi


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėPranešimo tema:
Parašytas: 2010-12-21 12:14 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2004-10-28 16:49
Pranešimai: 1730
Miestas: Kaunas
Exo rašė:
Na pa˛iūrėjus į grafiką, tai nuo Kings of baunty nebesiskiria nieko visi�kai :)


Mažutė pastabėlė: Kings of bounty tokio daikto nėra :) Yra King's Bounty atnaujinimas (rusų kompanijos, beje).


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėPranešimo tema:
Parašytas: 2010-12-21 12:35 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-03-01 19:11
Pranešimai: 188
Miestas: Kleboniškės
>Ėėėėė kad kol kas nėra ką aptarinėti visiškai. Na ok sumažino resursų ir pridėjo kokias tai reputacijas. Yra 5 frakcijos (kas kaip pradiniam release yra pakankama), ir dar neaišku ar niekaip su to Puzzle game (nepamenu pavadinimo yra and DS ir yra kaip Puzzlegame labai aukštos kokybės) istorija nesusiję.

Na kaip, sakyciau, kad kaip tik peno kalboms yra nemazai, nes keiciami vieni is kertiniu Homm serijos varikliu, resursu rusiu sumazinimas, ju rinkimo supaprastinimas, rasiu sumazinimas. Toks vaizdas, kad minimalizma pamego kurejai. :] Aisku ar tai tinka ar ne pasimatys tik isbandzius patiems, bet sakyti, kad nera ka kalbeti.. :]

Vienintelis dalykas ko nesuprantu tai rasiu skaicius, jei pamenu teisingai III dalis pradzioj ju turejo 8+veliau su exp prisideju conflux, tai negi taip sunku iskart ju sukurti daugiau ir paskui epx prideti kazko naujo, dar nematyto, o ne tresti tuos pacius laukus. Ypac kai naujas pasaulis, dar ir laiko tarpas iki V dalies didelis, tai nauja rase neturetu stebinti. O cia zmones, demonai, undeadai, barbarai, visas klisiu rinkinys, dar elfus prides ir va tipinis fantasy. :]

Kas kol kas patinka, musio lauko prapletimas, manau besikeiciantis terrain musio metu ines netiketumo faktoriu ir nauju taktikos galimybiu.

_________________
So close and yet so far...


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėPranešimo tema:
Parašytas: 2010-12-21 13:07 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2003-10-24 10:05
Pranešimai: 791
Miestas: Vilnius
Na aš tiesiog nematau resursų kaip kertinio HMM elemento. Taip resursai sudarė tam tikrą destabilizuojantį elementą. Tačiau kaip būtent dabar bus su resursais sunkiau pasakyti, na bus medis/uola ir cristalai (tokią išvada susidariau iš pateiktos info) kas labiau apsprendžia miesto statymosi galimybes negu armijos užpirkimo. O pridėti svarbių ar nelabai pasirinkimų tame etape nėra labai sunku: ta pati reputacija gali veikti kaip pseudo resursas.

Šis sprendimas nebūtinai supaprastina žaidimą iki kažkokios nesiekiamos ribos. Jei kalbėsime III principais, Žmonės ir barbarai mano buvo mėgiamaiusi būtent dėl to kad reikalavo praktiškai minimum skirtingo resurso (na žmonės sumoje ne mažai tačiau lengvai iki angelų šokti galėjai), kai kokie Magai turėjo toje vietoje debesis bėdų nor ir turėjo visai pakenčiamus karius. Resursų rušių sumažinimas kaip tik ir turėtų sumažinti disbalansą šioje vietoje...

Iš kur pereiname į PvP/hotseat or othervise. Pagrindinis man elementas apsprendžiantis PvP žaidimą yra ne pradinios mapų kiekis, o Random Map Generatoriaus kokybė ir atsiradimo greitis. Tad resursų sumažėjimas čia gali būti būtent teigiamas elementas kad pradėjus žaidimą pirmą savaitę nebūtų aišku kas laimėjo spredžiant pagal tai kiek gemsų ar ko gavo.

Dėl rasių kiekio. V pradinis rosteris: Haven, Elfai, Inferno, Necropolis, Darkelves ir Magai. 6 frakcijos. tačiau skirtingai nuo prieš tai buvusių praktiškai kiekvienas expansionas atneša po vieną naują. III buvo daug ir su exp gavome tik viena miestą, IV exp irgi tik vieną davė (might berods). Taigi pagal pradiį rosterį dar nesprendžiu apie visą frkacijų pasirinkimą. Disciples gyvuoja su bare minimumu ir vargo nemato (Na ok tas paskutinis labai nepatiko).

For reference
http://www.gamespot.com/ds/rpg/mightandmagicclashofheroes/index.html

_________________
Kriaushes, obuoliai...


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 171 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5 ... 18  Kitas

Visos datos yra UTC + 3 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Google [Bot] ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron