Forumas.Fantastika.lt

It is currently 2024-03-28 13:22

All times are UTC+04:00




Post new topic  Reply to topic  [ 171 posts ]  Go to page « 1 2 3 4 518 »
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 2011-09-26 22:03 
Offline
User avatar

Joined: 2003-10-24 10:05
Posts: 795
Location: Vilnius
Kristijonas wrote:
Kaip jums atrodo, ar H6 panašesnis į H4, ar H5?
Nematau nei vieno akivaizdaus panašumo į 4: unitai vieni nevaikšto, neutralai nepuola praeivių, herojus kovoje nedalyvauja asmeniškai (ne daugiau negu 5 ir tik siek tiek daugiau negu 3 dėl faction ability), unitai nestatomi arba principu, visi unitai turi upgradus, magija paskirstyta ne flavor mokyklom o elementais. Ir tai ko nemačiau: nesitikiu tokio nerealaus story campaigne koks buvo 4.

Su 5 panašumo irgi nedaug: bene vienintelis yra herojaus ataka fielde. Ji veikia kaip magijos kerėjimas 3, kai koks tavo unitas turi ėjimą gali užvožti. Taip pat tai degina veiksmą kurį galėtum išnaudoti magijai arba warcry (spelai might herojams). Sekantį gauni kai būna sekantis turnas.

Mapas nesisuka tad pasimesti sunkiau (labiausiai man mapas panašus į 3) aišku švytintys neutralai yra iš 5. Spec pastatų yra tačiau jie nėra pernelyg masyvūs todėl nemaišo orientuotis. Iš pradžių miestas atrodo nenormaliai mažas (tai yra jo įėjimas lyg ir yra truputėli prieš miestą, tačiau statant ar tai townhollus ar fortus (nepamenu kuriuos) miesto vaizdas mape keičiasi. Resursai kažkiek slepiasi tačiau ne taip piktai kaip 5.

Šiaip man visas tas lyginimas labiausiai panašus į savo buvusių merginų aptarinėjimą ir lyginimą su esama...

_________________
Kriaushes, obuoliai...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2011-09-27 1:05 
Offline
User avatar

Joined: 2007-07-31 23:58
Posts: 559
Ačiū, Aivarai. O klausiu dėl to, kad H5 man labai nepatiko, o visi kiti pagal patikimą išsidėstytų taip: H4, H2, H3, H1. tai ir galvoju, ar H6 patiks. Jeigu pasimokė iš H5 klaidų, tai turėtų būt tikrai verta pabandyt.

O H4 kaip tik campaign'ų ir nežaidžiau. Gal parekomenduotum koks ten įdomiausias? Su visais papildymais turiu H4.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2011-09-27 10:06 
Offline
User avatar

Joined: 2003-10-24 10:05
Posts: 795
Location: Vilnius
Kristijonas wrote:
Ačiū, Aivarai. O klausiu dėl to, kad H5 man labai nepatiko, o visi kiti pagal patikimą išsidėstytų taip: H4, H2, H3, H1. tai ir galvoju, ar H6 patiks. Jeigu pasimokė iš H5 klaidų, tai turėtų būt tikrai verta pabandyt.

O H4 kaip tik campaign'ų ir nežaidžiau. Gal parekomenduotum koks ten įdomiausias? Su visais papildymais turiu H4.
Man asmeniškai labiausiai patiko Life campaignas iš bazinių. Tačiau praktiškai galima žaisti bet kuriuos, jie nebus labai sunkūs, tačiau pati istorija man juose labai patiko.

Dėl pabandimo jei jau patinka Turnbased žaidimai tai tiesiog nėra jų pakankamai, kad nepamėginti dar vieno ir neįvertinti pačiam. O tas lyginimas ir savybių rūšiavimas pagal serijas nelabai ką naudingo duoda. Nes pvz sunku pasakyti kas būtent iš 5 tamstai nepatiko, o kas iš 2 patiko. Ir resultate vertinama savybių visuma, o ne atskirų savybių buvimas arba nebuvimas.

Dar vienas dalykas nežinau ar pakankamai žinai Rusų kalbą tačiau prieš kurį laiką labai su malonumu žaidžiau tokį rusų Indie žaidimą Eador. Atrodo labiau baisiai nei 2 herojai tačiau pats žaidimas labai užkabino.

_________________
Kriaushes, obuoliai...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2011-09-27 13:41 
Offline

Joined: 2002-12-19 22:42
Posts: 2976
Quote:
Šiaip man visas tas lyginimas labiausiai panašus į savo buvusių merginų aptarinėjimą ir lyginimą su esama...
+1.

Sklido kažkokie gandai, kad pilis galima migruoti, t.y. pakeisti jų "rasę". Panašiai kaip Age of Wanderiuose (mano buvusi... :oops: ). Yra kas nors tokio?

_________________
We never tire of looking at each other
Only the mountain and I


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2011-09-27 15:43 
Offline
User avatar

Joined: 2003-10-24 10:05
Posts: 795
Location: Vilnius
Nomad wrote:
Quote:
Šiaip man visas tas lyginimas labiausiai panašus į savo buvusių merginų aptarinėjimą ir lyginimą su esama...
+1.

Sklido kažkokie gandai, kad pilis galima migruoti, t.y. pakeisti jų "rasę". Panašiai kaip Age of Wanderiuose (mano buvusi... :oops: ). Yra kas nors tokio?
Taip yra. Kai paimi pilį arba garnizoną (kol kas mažiau tik core ir champion garnizonus bet manau yra ir elite) gauni papildomą kiekį Unitų prieaugio per savaitę. Tai tie pastatai už tam tikrą sumą resurso verčiami į tavo frakciją. Kadangi didžioji dalis pastatų tokie patys mieste (yra unikalių nepastebėjau ar jie kito ar ne) tai konvertuotą miestą gauni tokio išstatymo kaip ir buvo tik jau savo.

Taip pat pastebėjau, kad kai atėmė iš manęs (perėmė fortą zonoje) ir konvertavo oponentas į savo susigražinus nebereikėjo mokėti resurso konvertavimui. Kaina nėra labai triviali žaidimo pradžioje (apie 4k aukso ir reikia kitų resursų).

Čia dar pasinaudosiu proga papasakoti sabvo pastebėjimus apie Globas rosterį:
Visi galimi nupirkti Unitai dedami į vieną Poolą ir galimi nupirkti iš bet kurios vietos galinčios juos parduoti. Tačiau čia yra kabliukas. Garnizonai Unitų neparduoda tik duoda flat + prie savaitinio prieaugio. Fortai (pastatas kuris kontroliuoja Zoną toks nedomiestas) davė pirkti neupgradintus Core unitus tačiau nesu tikras ar naturaliai ar todėl, kad toje zonoje garnizonas buvo. Jei turi porą miestų ir viename yra ungradinti unitai kitame ne tai tik tame kurame yra pastatas galėsi pirkti upgraded. Tačiau tarkime turiu du miestus sanctuary ir abiejuose gamina Kirinus (champion) viename upgraded. Galiu nestatyti upgrado abiejuose miestuose ir išpirki iš miesto kuriame yra upgradas visus priaugusius Kirinus upgradintais.

Kaip stimulas upgradui yra tai, kad pastatas leidžiantis pirkti upgradintus unitus berods didia jų prieaugį. Jei core unitų upgradas nedaug ką keičia (bet nedaug ir kainuoja) tai papildomas max tiero unitas yra gera investicija.

Miesto sienų statymas kaip visada kelia unitų prieaugį. Marketplace duoda be prekybvietės dar ir 500 G per day. Townportalas yra du pastatai: pirma versija leidžia šokti iš to miesto į bet kurį kitą, antra leidžia šokti iš bet kur į tą miestą. Kiek buggy (tačiau tai gali būti feature) veikė, kad nė į tą konkrečiai, o į artimiausią. Spelas kainuoja debesį movemento taigi nepaspaminsi. Dar yra keli faction specific pastatai kurie statomi either or principu (renkiesi vieną ant sloto) kurie veikia kaip ginybiniai arba kažkaip modifikuojantis. Ten visokie plius moralė kai giniesi ir t.t. tačiau ten kiek įdomesnių variantų yra.

Dar vienas pastebėjimas po to kai nupirkau Herojų tavernoje už sekantį paprašė dvigubai pinigo. Tačiau pats herojų pirkimas buvo iš pilno (nors gali būti, kad ne visus ten sudėjo berods nei vieno money making herojaus nemačiau) rosterio (įskaitant kitas pilis). Tai reiškia kas pirmesnis resursų herojus supirks tas ir greitesnis, ten buvo: duoda medį, duoda Ore, Duoda core unitų prieaugio, duoda specifinių unitų prieaugio ir kiti gana universalūs pliusai. Dar might medyje yra architect įgudis kuris duoda +1 prie unitų prieaugio kol Herojus pilyje sėdi kas reiškė, kad pas mane pilių be herojų nebuvo. (čia labiausiai patiko tai, kad jie neprivalo likti su unitais :)).

Zonos kaip tokios visai patiko. Kol zona kontroliuojama neutralo kasyklas gali imti kaip seniau jei zoną kontroliuoja frakcija kasyklos priklauso zonai (yra Might skilai plunder ir sabotage leidžiantys prikakoti į uogienę). Garnizonų be zonos kontrolės berods nepaimsi ar tai nekonvertuosi.

Na ir durnas Bajeris Nomadui asmeniškai: Ar yra kas nors jus užknisęs iki YesMad?

_________________
Kriaushes, obuoliai...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2011-09-27 16:58 
Offline
User avatar

Joined: 2003-06-07 14:47
Posts: 768
Location: Kaunas
Kristijonas wrote:
Ačiū, Aivarai. O klausiu dėl to, kad H5 man labai nepatiko, o visi kiti pagal patikimą išsidėstytų taip: H4, H2, H3, H1. tai ir galvoju, ar H6 patiks. Jeigu pasimokė iš H5 klaidų, tai turėtų būt tikrai verta pabandyt.
Hm man asmeniškai heroes4 buvo pati blogiausia dalis(dėl daugybės dalykų), o geriausia - H3. Heroes5 irgi ganėtinai patiko, nors kai kurie dalykai labai nukilino tai kas ten patiko - pvz mapu smulkumas.
Tikiuosi mapas kuris buvo demo versijoj nėra pats didžiausias, bet net ir tokių atveju jei jis bus didžiausias, tai dar nėra labai blogai imho.

O cia trumpai kas patiko ir nepatiko:

Kas patiko:
1. resursu sistema, cia daug kas juos peike kad nudumbdownino, bet toks dalykas tiek padare laisvos vietos mape, kad manau tai vien tik i nauda. O juokas juokais bet kai kurios fakcijos vis dar reikalauja tam tikro resurso daugiau nei kito :D ir paskui sedi ir krapstai galva kaip berods su necro istraukti daugiau akmenu.
2. grafika - skonio reikalas, bet graziai ziurisi, ir ypach mazi dalykeliai kaip pvz herojaus isvaizdos pasikeitimas jam pasiupgradinus.
3. artifaktai, kurie duoda +ability, ir is dalies artifaktai kurie yra uzlockinti tam tikriems "special cases".
4. siaip daug kas patiko, visas tas feel yra geras.

Kas nepatiko:
1. sestiorkes hero butinybe(kaip aivaras rashe, gal net butinybes). Kas susiveda i tam tikrus labai overpowered ar imbalanced hero abilities, 20% daugiau randamu resursu padaro 3 malku kruva i 4 malku kruva. Turbut nereikia aiskinti ant kiek tai gali buti gamechanging. Jau net nekalbu apie visokius spec kaip +1 ore ar +3 units.
2. hero movementas, ir ypach tie milziniski kiekiai jo sunaudojami norint teleportuotis - cia vienas aspektas. Kitas aspektas - norint pavyti kita hero net su uzkacialintu herojum ir sukistom abilkem i logistics/pathfinding, ir kartais net su artifaktu su +movement, kartais atrodo misija neimanoma. Jau net nekalbant apie tai kad tokie "gaudymai" sudaro puiku proga uzharasinti negyvai su visokiais hit n run, kas ir yra mano trecias nepatinkantis punktas.
3. Hit and Run - nors labiausiai megau H3 kur HnR budavo baninamas multiplayeri, ir nors as jo aspekta tiesa sakant megau, bet H6 brings it to whole new level. Pasidarai secondary heroju - cia neproblema nes yra net yra abilke kur transferina 75% xp kitam, ir gali eit harasint priesu piktai ir uzknisanciai. Retreatindamas prarandi 25% armijos nuo savo stacku, kas akivaizdziai reiskia kad jei armijos stackai po 1 unita tu neprandi nieko, tik 1k gold ko reikia norint ishsipirkti savo heroju :) O spelai hit and runams gali buti labai labai pikti ir skaudus.
4. Dar kai kurie balance issues, bet ne tokie akis badantis kaip 3 virsuje.

_________________

How can we let this happen and
Just keep our eyes closed ‘till the end
When we will stand in front of heaven’s gate
It will be too late!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2011-09-27 17:19 
Offline

Joined: 2002-12-19 22:42
Posts: 2976
Pagal jūsų aprašymus atrodo, kad bus visai geras žaidimas.
Quote:
3. Hit and Run - nors labiausiai megau H3 kur HnR budavo baninamas multiplayeri
:? Gal gali plačiau..?

_________________
We never tire of looking at each other
Only the mountain and I


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2011-09-27 17:39 
Offline
User avatar

Joined: 2003-06-07 14:47
Posts: 768
Location: Kaunas
Nomad wrote:
Quote:
3. Hit and Run - nors labiausiai megau H3 kur HnR budavo baninamas multiplayeri
:? Gal gali plačiau..?
Ka butent placiau? H3 multiplayeri buvo baninama daug kas, o ir hit and run buvo kelios rusys, taciau turbut pats zinomiausias modelis yra fire-immunity unitas(pvz black dragon) ir armagedon spellas ;-)

_________________

How can we let this happen and
Just keep our eyes closed ‘till the end
When we will stand in front of heaven’s gate
It will be too late!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2011-09-27 19:13 
Offline

Joined: 2002-12-19 22:42
Posts: 2976
Na nesvarbu, nenukreipinėsiu temos. H3 competitive gaming neišmanau, tai pasirodė keista, kad baninama iš pirmo žvilgsnio normali strategija/taktika. Kažkoks Hit&Run naudojamas bene visuose strateginiuose žaidimuose, kiek man teko žaist. Bet nesvarbu.

_________________
We never tire of looking at each other
Only the mountain and I


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2011-09-28 10:27 
Offline
User avatar

Joined: 2003-10-24 10:05
Posts: 795
Location: Vilnius
Heorjuose bėgimas arba praleimėjimas visada buvo labai baudžiamas dalykas. Prarasdavai debesis visko. Dabar prarandi mažiauplius,kaip minėjau, Hero Melee ataka padaro, kad absoličiai bet kas harasinti gali. Tačiau bendrai paėmus nemanau, kad tai labai mirtina. Resurse harasinimas yra gerokai pavojingiau ir dabar darosi kiek sunkiau (tačiau still galima).

Dėl baninimo: strategijas baninti sunku/neįmanoma tačiau h3 ka- žaisdavome banai buvo TownPortal/flight/dimensional door ir diplomatija. Tai kai pagalvoji norėtusi modo geimo kūrime kur tokius dalykus tiesiog išjungti galėtum.

Dėl sąvybių disbalanso: Mano galva balansas yra tame, kad tai universalios sąvybės kurios viesiems prieinamos. Tačiau taip balansas gana trapus dalykas kaip minėjau mane labiau glumino healer unitų galia tačiau kol kas daugiau mažiau subalansuotas žaidimas.

Dėl Logistikos. Pasirašau po viskuo ką Zhukas išsakė. Su logisticks ir pathfinding ir +4 batais vijomės trim lygiai žemesnį herojų ir skirtumas vijimosi buvo po vieną judėjimo punktyro elementą. Reiškia n dienų vytis reikia ji jis sąžiningai bėga. Tikiuosi tai bugas and will be fixed.

Dar vienas aspektas: Vertinu Herousus kaip kokius Windowsus. Iki pirmų SP daug kas atleidžiama. Ta prasme Netgi H3 be armagedon blado ir shadow of death yra nelabai geras geimas (jei lyginti su jais). Taip pat panašius atsiliepimus girdėjau apie h5 kuriuos žmonės radikaliai kitaip vertina su tribes of east ir be. Tad man šitie Herojai Yra bazė nuop kurios bus toliau dirbama. Smulkmenas atleidžiame ir žiūrime bendrą efektą ir jis kol kas gerokai labiau teigiamas negu aš pats iš savęs tikėjausi.

_________________
Kriaushes, obuoliai...


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 171 posts ]  Go to page « 1 2 3 4 518 »

All times are UTC+04:00


Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 29 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to: 

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited