Forumas.Fantastika.lt
http://forumas.fantastika.lt/

Heroes of might and magic VI
http://forumas.fantastika.lt/viewtopic.php?f=4&t=5458
Page 2 of 18

Author:  Thetruth [ 2010-12-21 13:53 ]
Post subject: 

Na taip, del resursu dar daug galima spekuliuoti, bet tai mane nuteikia nekaip, tiesiog maziau kasyklu automatiskai maziau veiksmo zemelapyje. Tai reputacija, resursu sumazinimas, visa tai kol kas man rodo, kad daug daugiau demesio nei anksciau bus skirta kovoms. Aisku cia spekuliacija ir tai nebutu blogai.

Kas apie random map generator, gal as klystu, bet kiek pamenu per q and a minejo, kad jo nebus.

Kas del rasiu, nezinau kaip tau, bet man laukti 2metus nuo originalo kol exp prides 1-2 rases, ka anskciau zaidimas leistas preis vos ne 10m turejo iskart.. Zodziu siuo klausimu nepritariu tavo nuomonei. Ypac kai rasiu prasme butu smagu pamatyti kazka naujo, ne nauju padaru, bet visiskai nauja rase. O cia kol su epx duok die sudes senas :]

Author:  zhukaSS [ 2010-12-22 5:55 ]
Post subject: 

Aivaras wrote:
Iš kur pereiname į PvP/hotseat or othervise. Pagrindinis man elementas apsprendžiantis PvP žaidimą yra ne pradinios mapų kiekis, o Random Map Generatoriaus kokybė ir atsiradimo greitis. Tad resursų sumažėjimas čia gali būti būtent teigiamas elementas kad pradėjus žaidimą pirmą savaitę nebūtų aišku kas laimėjo spredžiant pagal tai kiek gemsų ar ko gavo.
QFT

Author:  Uukrul [ 2010-12-22 19:05 ]
Post subject: 

zhukaSS wrote:
Aivaras wrote:
Iš kur pereiname į PvP/hotseat or othervise. Pagrindinis man elementas apsprendžiantis PvP žaidimą yra ne pradinios mapų kiekis, o Random Map Generatoriaus kokybė ir atsiradimo greitis. Tad resursų sumažėjimas čia gali būti būtent teigiamas elementas kad pradėjus žaidimą pirmą savaitę nebūtų aišku kas laimėjo spredžiant pagal tai kiek gemsų ar ko gavo.
QFT
Nejuokinkit.
Jeigu kas pamirso, tai H4 resursai is viso nevaidino jokio vaidmens (del marketo su geru exchange rate'u), o penktuose Town level smarkiai reguliavo reikalingu resursu sarasa.
Kalbant apie 3-ius, skirtingas reikalingu resursu kiekis prisidejo prie kiekvienos frakcijos unikalumo. Na ir toks zodis kaip balansas irgi tikriausiai girdetas? Fortresso vyvernoms reikejo daug malku ir keliu sieros (dragon fly pastatui), o Towerio nagoms - po 9 visu (magams dar) ir dar truputi, bet pagal kokybe tarp siu to pacio lvl unitu buvo praraja.
Bet cia lyrika. Nesu suzaides labai daug H3 partiju, bet is zaistu nei vienos nepralaimejau del to, kad pirma savaite truko resursu. Taip nebuna. Isksyrus tokius atvejus kaip Medium ant Impossible (kurio nei vienas bent kiek ismanantis H3 net neprades zaist). Na bet jei yra megeju mautis kelnes per galva, tai ne pagrindas keist kelniu dizaina ar ne? :)

P.S. Random Map'u generatorius niekad nebuvo true random.

Author:  Aivaras [ 2010-12-22 23:13 ]
Post subject: 

Uukrul wrote:
Nejuokinkit.
Jeigu kas pamirso, tai H4 resursai is viso nevaidino jokio vaidmens (del marketo su geru exchange rate'u), o penktuose Town level smarkiai reguliavo reikalingu resursu sarasa.
Kalbant apie 3-ius, skirtingas reikalingu resursu kiekis prisidejo prie kiekvienos frakcijos unikalumo. Na ir toks zodis kaip balansas irgi tikriausiai girdetas? Fortresso vyvernoms reikejo daug malku ir keliu sieros (dragon fly pastatui), o Towerio nagoms - po 9 visu (magams dar) ir dar truputi, bet pagal kokybe tarp siu to pacio lvl unitu buvo praraja.
Bet cia lyrika. Nesu suzaides labai daug H3 partiju, bet is zaistu nei vienos nepralaimejau del to, kad pirma savaite truko resursu. Taip nebuna. Isksyrus tokius atvejus kaip Medium ant Impossible (kurio nei vienas bent kiek ismanantis H3 net neprades zaist). Na bet jei yra megeju mautis kelnes per galva, tai ne pagrindas keist kelniu dizaina ar ne? :)

P.S. Random Map'u generatorius niekad nebuvo true random.
Na vat. Žinoma random nebuvo true random, niekam nepatiktu buti uždarytam savo pilyje be išeities.

Visus žaidimus žaidžiau ant Imposible, nes kitu atveju stiprios pilys turi didžiulį pranašumą: Ne vyvernų/nagų balansas sprendė, o tai, kad pilis ir fortas max lygio dvelingus statė pirmą savaitę jei turėjo tam resursų. Kol balansuoji vyvernus aš bėgiosiu ir kaupsiu angelus...

Author:  Pjovejas [ 2010-12-23 10:39 ]
Post subject: 

yra tiesos burnojimui ant tų reursų... Bet, kad viskam tereikėtų goldo +/- kažko antro... na to jau per daug (tiksliau per mažai) Kažkaip kurių galų stengtis? Ir iš vis kam tyrinėti žemėlapį, bei organizuoti tikslinius antpuolius?

Author:  Thetruth [ 2011-09-23 13:32 ]
Post subject: 

Yra bandziusiu demo, kokie ispudziai? Kol kas bent as daug priekaistu neturiu. Didziausias butu, kodel b**t n**** pilies vaizdas ne per visa ekrana ir nesimato kiekvieno nupirkto pastato? Bln tie pilies pasiketimai mape buvo ir III dalyje. Kad ir keisdavosi tik nupirkus forta, bet buvo. O cia.. :evil:

Author:  Pjovejas [ 2011-09-23 14:08 ]
Post subject: 

Pamenu, kad šitie dalykai (ir visokie resursų skaičiaus mažinimai etc.) jau labai seniai buvo išdiskutuoti ir kai kurių įvardinti kaip visos frančizės "dumbinimas" ir tiesiog kvailu taupymu kuriant žaidimą :)

Author:  Exo [ 2011-09-23 19:46 ]
Post subject: 

Thetruth wrote:
Yra bandziusiu demo, kokie ispudziai? Kol kas bent as daug priekaistu neturiu. Didziausias butu, kodel b**t n**** pilies vaizdas ne per visa ekrana ir nesimato kiekvieno nupirkto pastato? Bln tie pilies pasiketimai mape buvo ir III dalyje. Kad ir keisdavosi tik nupirkus forta, bet buvo. O cia.. :evil:
Taip pritariu, nafik idiotai!!! vien dėl to mečiau nafik tą demo (būtent dėl to žiauriai pasunkėja valdymas ir t.t.). Gal realize bus kitaip, bet kol kas nafik nafik šita dalis...

Author:  Aivaras [ 2011-09-26 17:44 ]
Post subject: 

Exo wrote:
Thetruth wrote:
Yra bandziusiu demo, kokie ispudziai? Kol kas bent as daug priekaistu neturiu. Didziausias butu, kodel b**t n**** pilies vaizdas ne per visa ekrana ir nesimato kiekvieno nupirkto pastato? Bln tie pilies pasiketimai mape buvo ir III dalyje. Kad ir keisdavosi tik nupirkus forta, bet buvo. O cia.. :evil:
Taip pritariu, nafik idiotai!!! vien dėl to mečiau nafik tą demo (būtent dėl to žiauriai pasunkėja valdymas ir t.t.). Gal realize bus kitaip, bet kol kas nafik nafik šita dalis...
Jūs apie ką? Town screenas is made of awesome. Pribumbasikai kaip pastatų vaizdavimas tame screene yra pointless. Apie jokį user friendliness kalbėti negalima kai po tą screeną reikia clikintis. Kodėl jūsų manimu buvo forto buy all padarytas 3? Man ir tai užnkisa kai tenka ieškoti kur yra taverna arba marketplace, ir Ne Sąlyginis savęs programavimas kad kažką rasti nėra gero ui rodiklis.

Jei norite problemų tai jos IMO visai kitos: Global unit buyjus yra too dumbed down mano galva. Heroesų gamyba be randomo daro cuckie cutter buildus labai ir labai greitai. Heareiai kurie prikelinėja: trys miestai gauna smarkiai daugiau naudos early game.

O good IMO yra daugiau: Vanduo. Lipimas į laivą ir plaukimas yra vienas actionas visiems, o sanktuary dar ir tiesiog bėga per vandenį. (hello maps with water). Suport unitai smarkiai keičia žaidimą nepaliekant jį vien smack ir kill principu. Siege is made of awesome. Unitų padalinimas į Core/Elite/Champion bent mėginas useless unitų bėdą spręsti nes savo tiere unitai gali būti sulyginami vietoj 7 vienas kitą lenkiančių tierų (ir akivaizdžių failų savo tiere). Magijos CD neleidžia burninti mirtinai (nors offencive magija šiaip atrodė per silpna). Nekrai gavo championą su kuriuo negėda pasirodyti mūšyje (bone dragonai... yeah kažkoks failas prieš tokį patį kiekį bet kuriu kitų max tierų). Town portalai (imo win padarius vienodai prieinamu). Nežinau ar demo bugas ar featuras bet leido unitless herousus (kas yra big win mieste sėdinčiam ir po apylinkes lakstančiam) jei feature tai seniai reikėjo ir make it feature if its bug. Mapas nepalyginamai geresnis negu 5 bent jau savo apvalgumu ir detalių išryškinimu.

Contested: Blood/tears ir Might/Magic skalės yra stuffas kuris reikalauja bent vieno ir arba būstina tik vieną: might affinity artefaktus tik might herojus panaudos. Ar tai gerai ar blogai pamatysime iš to kaip žaisis, kol kas nėra akivazdžios persvaros.

Zonos ir resursai: kol kas 3 resursų schema veikia labai neblogai nes gauni jų mažiau, o reikia daugiau pradžioje. Sabotažinti still galima tačiau tai labai antraeilis dalykas. Tad kol kas labai keičia žaidimą tai, kad nereikia maltis po minus žaidžiant vada.

Verdiktas: žaisiu. Manau bus bugų ir keistenybių (demo jų buvo pvz negalėjimas tam tikrų sąvybių naudoti ant vieno ar kito nors tooltipe to ir neparašyta). tačiau tiek su žmonėm tiek kampaign apturėsiu daugiau malonumo negu 5 žaidžiant kuriuos savo ruožtu prie failų irgi nepriskiriu.

Townscreenas yra neesminis elementas.

Author:  Kristijonas [ 2011-09-26 19:34 ]
Post subject: 

Kaip jums atrodo, ar H6 panašesnis į H4, ar H5?

Page 2 of 18 All times are UTC+04:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/