Šiaip Pjovėjau jei bendrauji su Comuničiu kaip ten nuotaikos išdrabstė sistemą ir sukūrė tipinius buildus jau ar dar ne? Šiaip tavo išsakyta bėda dėl mapų yra kritinė IMO nes tai stabdo PvP kas stabdo sistemos vystymasi iki Biuldų ir Predator Biuldų.
"tipiniai buildai" tai čia apie herojaus privalomas abilkas, ane? Jei taip, tai jie paaiškėjo labai anksti ir forumuose jau net nelabai ir diskutuojama, nes bent kiek labiau prakutusiam žaidėjui pasidaro akivaizdu...
Blogiausia, kad didesnė dalis vystymo yra vienoda, nepriklausomai, ar rinkaisi might, ar magic herojų, nes esmingiausi skirtumai tarp might, ar magic atsiranda tik su trečio lygio abilkomis (t.y. 15 herojaus lygis).
Rekomenduojamos maginės abilkos (iki 2-ro lygio): resurection, heal spelai (tiek single, tiek mass versijos). Jau kaip ir 4 herojaus lygiai... Kartais verta pagalvoti apie drain life, kas labai praverčia, jei nėr perdaug undeadų.
Rekomenduojamos might abilkos iki antro lygio: reinforcementai, ambush (iniciatyvos bonusai), taktika. Dar ta abilka, kur didina retaliation žalą, bet aš šitą kelią renkuosi iš esmės tik jei galiu pasiekti trečia šio skilo lygį (kur junitai įgauna galimybę retaliatinti PRIEŠ patys gaudamas smūgį pirmame ėjime, ir tai passive skillas!!!). Archery skilų šakelė (kiek giliai, priklauso, kiek turi šaudančių junitų, bet praktiškai bent pirmą pasiimti visiems verta, vis tike, paskui nebus ką geriau imti). Nežinau ar šitai čia priskirt, bet dažnas naudoja Heroic charge "šūkius".
Neutralūs rekomenduotini skilai: enlightment (bet nežinau, ar verta mažuose žemėlapiuose, kurių nemėgstu
), logistic, pathfiding.
Dar koks random skilas ir va, turim ką veikti iki 15 herojaus lygio. Ir visa tai štampuojama vos ne konvejerio principu, nesvarbu kokios pakraipos tavo pagrindinis herojus.
Nuo 15 lygio biškį išsiskiria. Magai: blind, pupeteer (ar kaip tas spelas vadinasi, kur gali užvaldyt junitą vienam ėjimui), time stasis, petrification, summon elemental, gal dar terror... nežinau kaip kas mėgsta šiame rinkinuke.
Mightui: cleave (papildomas ėjimas pirmam junitui užmušusiam pirmąjį priešininko steką), mano minėtas retaliatonų būstinimo trečias lygis, kai retaliatini prieš gaudamas ataką. trečias reinforcmentų lygis. dar kas nors, ko nepamenu (bet esminiai paminėti)
IMHO didesnės dalies vartotojų pripažįstama, kad aukšto lygio mightas neša magic'ą beveik visada. Pvz., inferno frakcijai kombinacija: reinforcmentai ant pit lordų, smūgis išnešant pirmu ėjimu bet kokį steką (paturbintos taktikos atveju pasiekia vos ne bet kurį lauko tašką), cleav pagalba antras smūgis kam nors vos ne beveik išnešant ir po to dar iš anksto retaliatinant žiauriai suniokot trečią steką. O pats dėl reinforcmentų/regeneracijos/drain life beveik nenukenti.