Forumas.Fantastika.lt
http://forumas.fantastika.lt/

Heroes of might and magic VI
http://forumas.fantastika.lt/viewtopic.php?f=4&t=5458
Page 9 of 18

Author:  Pjovejas [ 2011-12-16 10:45 ]
Post subject:  Re: Heroes of might and magic VI

http://might-and-magic.ubi.com/heroes-6 ... m:6-231-32

jei dar kam įdomu... Šiaip tai net nežinau... Tiek uždelsta, kad nebedžiugina. Plius forumuose labai taikliai pastebima, kad taisymų sąrašas 1 prie 1 koks buvo kažkada vienam forumo poste piaro atstovo įdėtas. Tik jis tada dar vadinosi "preliminary" ir "yet to be adjusted" ar kažkaip ten... Kadangi šitam anouncmente įdėjo kopypastą ano "to be adjusted", tai sukasi nuomonės, kad nieko gero nebus :(

Author:  Thetruth [ 2011-12-17 11:24 ]
Post subject:  Re: Heroes of might and magic VI

Viskas kiek per vėlai, matosi, kad black hole buvo duota smarkiai per didelė užduotis pagal turimus resursus, nes užmanymai geri, bet greitis ir atlikimo kokybė stipriai šlubuoja. Matosi, kad studijai ryškiai trūksta žmonių, kad atliktų viską ką nori, gal ir patirties daugiau nepakentų, nes daugelis dalyku tiesiog bukas apsižioplinimas. Nesuprantu kaip nepamatyti, kad neveikia unitų savybės ir jei per vėlu ištaisyti to neidėti į day one patch kuris buvo?

Na bet dabar jau končenas čia dalykas, man asmeniškai normaliai, turėjau ką veikti ir be HOMM, tad dabar pažaisiu tiek campaign, tiek multyplayer. Bet kas dėl pačių pardavimų manau šis patch jau pavėlavo tam. Žiūrėsime ar su nauju exp pasitaisys padėtis.

Author:  Pjovejas [ 2011-12-21 10:42 ]
Post subject:  Re: Heroes of might and magic VI

Vakar pabandžiau su paču. Nu ką, bent jau luckas tikrai veikia. Grifinai vis dar kelia įtarimą... Kadangi žaidžiau kampaniją ir dėl žemėlapio ypatumų nelabai daug jų mačiau, tai sunku pasakyt... ale, kad AI tam vieninteliam mūšyje, kur turėjo upgradintus grifinus, nenaudojo diving atack, kelia šiokį tokį įtarimą...

Author:  Pjovejas [ 2012-01-09 17:19 ]
Post subject:  Re: Heroes of might and magic VI

Šitą, o gali kas nors, žaidžiantis kitus Ubi produktus (Assasins Creed, ANNO ir pan.), pasidalinti savo žiniomis? Čia vieni HoMM VI mėgėjai nelaimėliais padaryti, ar visur Ubi yra po.....iškai nusiteikus vartotojų aptarnavime? Absoliutus komunikacijos nebuvimas, kiekvieną savaitgalį servai pakimba ir suknista Ubi DRM sistema neleidžia doriems nepiratams žaisti žaidimo. Nes matot, prancūsai turi savaitgalį, kaip ir kiti, o žaidimo priežiūra tik atliekama (net negarantuojama) tik darbo dienomis ir valandomis. ir t.t. ir pan.

Ir tokie dalykai potencialiai gerą daiktą padaro š... vertą...

Author:  Nomad [ 2012-05-08 14:51 ]
Post subject:  Re: Heroes of might and magic VI

Jau praėjo kaip tai nemažai laiko ir išleista nemažai patchų (turbūt... juk išleista?) tai norėjau pasidomėti įsigijusiųjų, kaip ten padėtis. Verta pirkti? Rekomenduotumėt? Ar priešingai, gailitės?

Author:  Pjovejas [ 2012-05-08 16:42 ]
Post subject:  Re: Heroes of might and magic VI

Nomad wrote:
Jau praėjo kaip tai nemažai laiko ir išleista nemažai patchų (turbūt... juk išleista?) tai norėjau pasidomėti įsigijusiųjų, kaip ten padėtis. Verta pirkti? Rekomenduotumėt? Ar priešingai, gailitės?
Apie pačus galiu pasakyti tiek: Ubi praspyrė Black Hole nafik. Forumai verda nuo šiaip nepatenkintų fanų kaltinimų tiek vieniems, tiek kitiems.
Dabartinė programerių kompanija (kažkokie vokiečiai, tingiu ieškot tikslaus pavadinimo), panašu, kad vis dar nagrinėja kodą. Ryšium su tuo oficialiai žadėtas 1.4 pačas 2012-04-01 datai vis dar nepasirodęs... ar bent jau jo dar nebuvo prieš savaitę, kai mane užkniso tikrint...

pačai iki 1.3 versijos kažkiek kažko pataisė, tačiau kažkaip kreivai... Pvz., upgradintų grifinų "diving atack" dabar jau veikia (čia jau net ne bugas buvo, o neišbaigto produkto atvejis), o bet tačiau pačas pamioršo pataisyt AI, kad jis jį naudotų ir kompas jo niekada nenaudoja. Ir taip daug kur...

Multiplayer veikia kažkaip kreivai.. vėlgi, anot gandų, nes aš niekaip neradau pats kompanjonų, su kuriais norėčiau pažaist ir neišbandžiau...
Viso šito pasekoje fanų žemėlapių, galima sakyt, nėra prikurta. Standartinėje komplektacijoje įdėti single/multi režimo žemėlapiai tai dalis jų tik atkartoja campaigno atskirų misijų žemėlapius...

Online apsauga nuo piratų vis dar dažnokai gliučina, ko pasekoje kartais tiesiog neįmanoma žaisti su ankstesniais seivais ir pan...
Nu vien žo, kol kas tragedija ir pirkt neverta, IMHO (bet labai tvirtai)

Author:  Nomad [ 2012-05-08 17:27 ]
Post subject:  Re: Heroes of might and magic VI

dėkui :(

Suniokojo Fallout franšizę, suvarė Civilization, HOMM irgi miršta... čia kas, koks tarptautinis-tarpįmoninis sąmokslas prieš geimerius? Įtariu kol išeis Heart of the Swarm teks... negeiminti :o :sirgti:

Author:  Aivaras [ 2012-05-08 17:55 ]
Post subject:  Re: Heroes of might and magic VI

Nomad wrote:
dėkui :(

Suniokojo Fallout franšizę, suvarė Civilization, HOMM irgi miršta... čia kas, koks tarptautinis-tarpįmoninis sąmokslas prieš geimerius? Įtariu kol išeis Heart of the Swarm teks... negeiminti :o :sirgti:
Ne prieš gamerius, o prieš turn based žanrą. Arba kitaip geimerius su pakankamu IQ, kad norėtusi juo naudotis.

Bet ne viskas prarasta:
http://www.paradoxplaza.com/games/warlo ... the-arcane
Garantijų jokių dėl kokybės neduosiu tačiau selling point yra Masters of Magic dvasinis palikuonis (giminės: Civ ir AoW (Tikiu, kad Nomadas ir visi kam įdomu akronimus iššifruos)).

Pjovėjau: Labilabi blogos naujienos :(. Man neįdomu kas dėl ko kaltas aš noriu savo Herojų normaliai veikiančių :(. Tiesa nepirkau, o gavau dovanų, bet vis tiek. Ta proga Pjovėjau pasidalink Telefonu per PM paderinsime kadu multi game jei nori (bet be dynasty weaponų nes neužkelti ir įpatingai buggy).

Author:  Nomad [ 2012-05-08 18:16 ]
Post subject:  Re: Heroes of might and magic VI

Teko girdėti apie tą Warlocką, gan viliojantis, išbandyti tikrai vertės. Bet šiaip, turn based žanras savaime man anei jokia vertybė, priešingai, per nuobodokas ir žaidimai ilgi tampa. Real time visada patiko daug labiau, o kai kuo toliau tuo mažiau laiko geiminimui, tik dar labiau jį mėgstu :)

Kiek pamenu, 90% mano žaistų multiplayer HOMM partijų baigdavosi, kuomet kažkam ar visiems nusibosdavo bimbinėti po mapą ir/arba norėdavo miego ir/arba šiaip atsibosdavo. Po to jau nė nebesinorėdavo pradėti, žinant kad vis tiek nepabaigsi. StarCraft2 ar Dawn of War I valandos partija jau yra labai labai ilga :) (p.s. gal nusivylę HOMMVI nori pabandyti atsiversti į teisingąjį RTS kelią? :P)

Author:  Uukrul [ 2012-05-09 19:40 ]
Post subject:  Re: Heroes of might and magic VI

Nomad wrote:
Kiek pamenu, 90% mano žaistų multiplayer HOMM partijų baigdavosi, kuomet kažkam ar visiems nusibosdavo bimbinėti po mapą ir/arba norėdavo miego ir/arba šiaip atsibosdavo. Po to jau nė nebesinorėdavo pradėti, žinant kad vis tiek nepabaigsi. StarCraft2 ar Dawn of War I valandos partija jau yra labai labai ilga :) (p.s. gal nusivylę HOMMVI nori pabandyti atsiversti į teisingąjį RTS kelią? :P)
HoMM3: 1vs1, L mapas - 2 valandos max. 2vs2 XL 4-5val.
Su salyga, kad bent 1 zaidejas zino, ka daro. Kai nei 1 nezino, tai ir gaunasi "bimbinejimas".

Page 9 of 18 All times are UTC+04:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/