Man atrodo, iš ankstesnių žinučių galėjai suprasti, kad taip, man trukdo. Aukščiau žmogus paaiškino, kodėl. O aš iš ankstesnių tavo žinučių supratau, kad ne, tau netrukdo. Kam beprasmiškai kartotis.
Taip, trukdo prasta grafika ar ne - asmeninis reikalas. Aš kalbu apie ką kita - galima vertinti žaidimą nenagrinėjant grafikos ar negalima? Aš manyčiau, kad visgi galima - istorijoje daug puikių žaidimų su neįspūdinga grafika. Deja, kol kas girdėjau tik kalbas apie grafiką
PnP ir Kompiuteriniai žaidimai yra visiškai skirtingi dalykai.
Žaidžiant visokias derivatyvines sistemas kaip GURPS ar Paranoia, gal ir taip, tačiau tradicinis D&D, mano nuomone, visai puikiai persikelia į kompą. Kadangi didžiąją žaidimo dalį sudaro kova, nematau priežasties iš esmės atskirti PnP ir kompiuterinį D&D.
Na, tai man DnD yra neįdomu
Įdomu ar neįdomu, žaidimas vis tiek gali būti geras arba blogas. Net jei daug kam nepatinka Mocartas, neteisinga būtų sakyti, jog jis nebuvo vienas genialiausių visų laikų kompozitorių.
Aš jau supratau, kad tau ši priežastis reiškia "vertas pagyrų" ir man atrodo leidau suprasti, kad man dėl tos pačios priežasties jis vertas šypsenos.
KotC puikiai kompiuteriniu pavidalu realizuoja sistemą, ant kurios jis yra pastatytas. Ar vien dėl to žaidimas jau negali būti kad ir ne puikus, tai nors geras? Manau, pats iš širdies girtum žaidimą, kuris bent jau iš dalies įgyvendintų Paranoia ar panašaus kompiuterinio realizavimo sudėtingumo lygio sistemą.
Matyt todėl, kad mes gyvename 21 amžiuje, kur technologijos jau pajudėjo toliau nuo tekstinių RPG monochrominiame ekrane. Ir jei jau kūrėjas šiandien apsiima perimti ant savo pečių pasaulio atvaizdavimą - tai gal tegu jis pasistengia, nes mano vaizduotėje jis tikrai nėra iš milžiniškų pikselių (aš jau įsivaizduoju kaip šis žaidimas atrodys ant 24'' monitoriaus).
Šiaip jau KotC ir skirtas žaisti lange, todėl fiksuota rezoliucija nebado akių.
Na jei jau jis stengiasi būti visas toks oldschoolinis tai kodėl naudoja v3.5? Pikselinė grafika be THAC0 (pirmojo ir originaliojo trademarko)? Jei jau mes taip norim sugrįžti į kompiuteriniu RPG pradžią tai gal vertėtų tai daryti visu 100%? Nes dabar gaunasi toks gana keistas produktas - tik stilizuotas į oldschoolą. Aš su dosboxu galiu pasileisti visus tuos senus žaidimus, kurie yra true oldschool ir man nereikės apsimetėlio.
Manau, pagrindinė šios taisyklių versijos naudojimo priežastis yra Open game license, kuri sukurta būtent pagal D&D 3.5. Nesu tikras, ar legalu būtų naudoti kurią nors iš senesnių D&D versijų, net ir be brand elementų. Be to, mano nuomone, D&D 3.5 dar ganėtinai artima tradiciniam D&D žaidimui, ko nepasakysi apie abominaciją pavadinimu D&D 4.
O argi THAC0 buvo D&D taisyklėse nuo pat pradžių? Jei gerai suprantu, THAC0 atsirado tik AD&D kažkurioje redakcijoje, siekiant palengvinti atakos metimo skaičiavimus.
Apskritai tai neteikčiau didelės reikšmės, kuri konkrečiai taisyklių redakcija naudojama, jeigu tik ji garantuoja taktinį žaidimą ir įdomias, tarpusavyje besiskiriančias personažų klases.