Forumas.Fantastika.lt
http://forumas.fantastika.lt/

MMORPG
http://forumas.fantastika.lt/viewtopic.php?f=4&t=557
Page 15 of 16

Author:  smeli [ 2008-08-08 15:43 ]
Post subject: 

larp scenarijuje - ne vieno kompiuterio valdomo monstro
visi miobai - tai meistrai :)

simtams ne simtams priklauso nuo serverines mazinos ir linijos pralaidumo, dar nuo operacines sistemos, disku masyvo ir t.t. ir t.t.
bukim reralistais :)
o ir pats MMORPG serverio variklis gali but labai ribotas


be abejo ne kievienas gali prisijungti TA valanda
todel i larp zaidima registruojasi tik tie kurie gali atvykti i toki tai toki miska tokiams tai tokiom dienom


XP sieki gali pazaboti Antigrindingo sistema - maksimalus levelis per savaite :) as tokia pasidariau, labai patogu
tiesa sakant man asmeniskai net ir tai per daug grindingo :)


larpe ekonomika reikia valdyti taip kaip larpe.


guilmasteriu ideja yra gera ir taikytina ypac globaliems MMORPG
larpiniams siaip irgi galima pritaikyti

teritorijos dydis savaime suprantama
mano scenarijuje viskas vyks vienoje Talking Island saloje

Author:  Salemas [ 2008-08-08 15:55 ]
Post subject: 

na kaip gyvas larp turi savo pranasu taip ir kompiuterinis. as visai nelaikau pranasumu tai, kad gyvam visi mobai tai meistrai. Ateini, pagal scenariju, i knibzdancia giria, o ten pasirodo tik meska-meistras ir kokia ismintinga peleda-meistras. ir visa senovines girios fauna :) o kompiuteriniam tu gali tiek prigimdyti visko, kad tikrai sukurtum gyvos ir knibzdancios girios.
kalbant apie mmo kaip larp baze tai imho pramogu parko (theme park) tipo mmo tam netinkami (wow, l2, EQ2 ir visi kiti daugiau maziau zinomi) nes juose kietas railrodinimas. eini sau keliuku ir cia tau tas, cia tau tas.
smelio dezes (sand box) mmo kitas reikalas. pavizdys eve-online. yra sukurta technine dalis, duoti irankiai ir sumesti zaidejai kurie ten kazka verda. o tu turedamas zaidima kaip iranki, gali susikurti kokia nori istorija.
asq tai nera aksioma del themepark ir sandbox tipu.

Author:  smeli [ 2008-08-08 16:21 ]
Post subject: 

l2 irgi yra technine dalis, tik neoficialiai
gali gamint ka nori, kad ir koki fentezi stilaius fallouta :)


na o knibzdelyna mesitras gali prigimdys laisvai
komanda: mobai_tokie 10 vienetu
komanda: mobai anokie 20 vienetu

finale yra 1 meistras ir 30 kompiuterio valdomu mobu
ir sitie 30 mobu turi savybe numire nebeatsikelti :)
na kadangi kalba eina apie irankius tai ir l2 gali padaryt kad numire greit neatsikeltu :)

Author:  XXIcentury [ 2008-08-08 21:17 ]
Post subject: 

na, nežinau, Aš, pvz visai nenoriu iš MMORPG daryti LARPo. juk tai du skirtingi dalykai. čia kaip iš crpg bandyti daryti PnP stiliaus rpg.
Na, galbūt kaip atskiras projektas tai ir veiktų...
na aš neatmetu visiškai tos idėjos, gal net būtų įdomu kartą pabandyt, bet kalbant apie MMO, tai manau jog daug žminių, įskaitant matyt ir mane žaidžia dėl MMO - Didelis daugiažaidėjis internetinis. jūsų onlinelarp variante dingsta abi M raidės ir telieka online.


p.s.
Quote:
XP sieki gali pazaboti Antigrindingo sistema - maksimalus levelis per savaite as tokia pasidariau, labai patogu
tiesa sakant man asmeniskai net ir tai per daug grindingo
ta prasme? labai dideli reitai, lvl kilimas nepriklausomai nuo mušimo ar kaip taip gaunasi? visi pažaidžia savaitę gauna max lvl ir tada dalyvauja eventuose?

Author:  sylvanies [ 2008-08-09 20:50 ]
Post subject: 

jeigu smeli nesukure kazko naujo, ar nepatobulino, tai turbut kalba apie si - varianta

Author:  zhukaSS [ 2008-08-10 9:41 ]
Post subject: 

hm, jeigu jau norisi meistrauti manyciau tam geriausiai tiktu nwn serija(gaila zaideju+meistu vienu metu max 64(cia tiek buvo nwn1, apie nwn2 tiksliai nezinau)). Tenka pastebeti tai buvo pirmas rimtesnis mano online zaidimas, kuriam iki siol turiu siltus jausmus :)
Esme kad nwn galima pasauli keisti su map editorium i praktiskai bileka, o jei dar prideciau kad ten yra integruotas dungeon master supportas? :shock: :lol:

Author:  smeli [ 2008-08-11 8:06 ]
Post subject: 

pasauli daugiau keicia ne pam editorius o AI editorius

MMORPG niekada nesbus larpu
sakau kad ana galima panaudoti ivairiems dalykams


>ta prasme? labai dideli reitai, lvl kilimas nepriklausomai nuo mušimo ar kaip taip gaunasi? visi pažaidžia savaitę gauna max lvl ir tada dalyvauja eventuose?

svarbiausia suprasti sistemos tiksla
na or realizacija paprasta. 10% tikimybe is mobo krenta daiktas kuri panaudojus pakyla levelis :)
jeigu zaisti zaidima 1 karta tai sita sistema kreivai atrodo, bet tarkim 4 kart zaidzint vel metus laiko uzkelineti veikeja ir tik tam kad pamatytum jog vel tas pats sudas kaip ir buvo - visai neidomu

Author:  Adis [ 2008-09-03 15:55 ]
Post subject: 

Valioooo! Pagaliau ir Lietuvoje atsirado MMOG psichopatų! :DD

Author:  Nomad [ 2008-09-03 20:05 ]
Post subject: 

Adis wrote:
Valioooo! Pagaliau ir Lietuvoje atsirado MMOG psichopatų! :DD
Būna kartais tokia būsena, kai susinervinęs iki ribos ir užtenka bet kokio menkniekio, kad išsilietum. Iki tokios ribos galima prieiti nuosekliai ir pamažu, nebūtinai vienu šuoliu. Iš ryto kažkas nepasisekė namie. Per pietus darbe. Su kažkuo susipykai, kažką ne taip padarei, aprėkė šefas, ir t.t. ir t.t. Žaidimas galėjo būti priešpaskutinis lašas, o šuo - paskutinis. Dargi dažnai žaidimas ypač gerai pasitarnauja kaip (prieš)paskutinis lašas būtent todėl, kad sėsdamasis prie jo po dienos vargų :D tikiesi truputį atitrūkti nuo visko, atsipalaiduoti, įdomiau praleisti laiką, galiausiai galėjo žmogus tikėtis kad jei nesisekė gyvenime tai bent čia pasiseks. Todėl psichologiškai nesėkmė žaidime gali būti labai didelis smūgis, atrodytų, neadekvatus.

Aišku čia mano spekuliacijos, beveik visai iš lempos, galbūt jis buvo totalus psichas ir užsivedė vos išmestas iš žaidimo. Bet tokia versija man labiau panaši į makulatūros (vos neparašiau „laikraščio“) bandymą išspausti seansaciją.

Author:  Adis [ 2008-09-03 21:51 ]
Post subject: 

Quote:
Bet tokia versija man labiau panaši į makulatūros (vos neparašiau „laikraščio“) bandymą išspausti seansaciją.
Greičiausiai tu teisus. Bet jei ir toliau tokia dvasia, greitai nebegalėsime pasididžiuoti prieš kaimynus net ir savižudybių skaičiumi - juk niekur neskelbiama ar tie savižudžiai, kuriais taip didžiuojais Lietuva, iš tiesų turėjo Lietuvos pilietybę. Juk visai gali būti, kad jie tik gyveno čia, nei būdami, nei laikydami save Lietuvos piliečiais :/

Žodžiu, daugiau optimizmo! ;)

Page 15 of 16 All times are UTC+04:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/