Forumas.Fantastika.lt

It is currently 2024-03-28 12:10

All times are UTC+04:00




Post new topic  Reply to topic  [ 35 posts ]  Go to page « 1 2 3 4
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 2011-10-03 16:36 
Offline
User avatar

Joined: 2002-12-13 20:57
Posts: 1410
Location: Vilnius
Aivaras wrote:
Ghoul: O gal gali daugiau apie nealgoritminius sprendimus papasakoti? Čia ne sarkazmas jei ką: žinau, kad turi praktinės patirties šiuo klausimu. Tačiau iš to ką parašei man vėlgi susidaro įspudis kad pagrindinis skirtumas susiveda į scripto kokybę. Kaip ir kompiuteris žmogus irgi egali turėti scripto kitokio negu žmogaus sugalvoto.
Dėl nealgoritminių sprendimų – čia šiek tiek nuo temos nukrypimas būtų, tuo labiau, kad žaidimuose jie naudojami labai retai ir labai specifiniais tikslais, aš nesu girdėjęs, kad kas nors taikytų tokius metodus personažo veiksmams apspręsti. Labai jau neprognozuojami rezultatai, ir šiaip, niekam nafig to nereikia. Kompiuterinis žaidimas turi atrodyti protingas, o ne būti protingas.
O grįžtant prie žmogaus ir kompiuterio skriptų palyginimo – pirmiausia mes iki galo nežinome, kaip veikia žmogaus smegenys, bet beveik garantuotai ne algoritmiškai, t. y. ne pagal skriptą. Taigi, egzistuoja principinis kokybinis skirtumas kalbant apie veikimo principus. Be to, kompiuterio ir smegenų pajėgumai daugeliu atvejų irgi skiriasi tiek smarkiai (žmogaus naudai), kad kiekybinis skirtumas perauga į kokybinį.

_________________
„Ne tik levas GM, bet ir kaip zmogus gajdys“ (c) gre


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2011-10-03 18:04 
Offline
User avatar

Joined: 2003-10-24 10:05
Posts: 795
Location: Vilnius
ghoul wrote:
Dėl nealgoritminių sprendimų – čia šiek tiek nuo temos nukrypimas būtų, tuo labiau, kad žaidimuose jie naudojami labai retai ir labai specifiniais tikslais, aš nesu girdėjęs, kad kas nors taikytų tokius metodus personažo veiksmams apspręsti. Labai jau neprognozuojami rezultatai, ir šiaip, niekam nafig to nereikia. Kompiuterinis žaidimas turi atrodyti protingas, o ne būti protingas.
Vat su tuo pilnai sutinku. Tad klausiu nafėg NPC reikai pilnaverčio žmogaus stovinčio už jo vairo? Visus sylvaneso suminėtus NPC: statiniai guardai, priešai, scenery filleriai pilnai ramiai suvaldo kompas. Pagerinus scriptą ir panaudojus storytellingo trikus sėkmingai jau dabar kuriami gerokai labiau complex NPC: apsimokinantys priešai, Branching storyline NPC (vienoje šakoje priešas kitoje draugas). NPC kurie nestovi vietoje vien tam, kad "aptarnauti" PC yra jokia naujiena.

Kalbant apie Storytellingą: vienas iš pagrindinių dalykų stovintis ant kelio vargšų NPC išlaisvinimui yra PC main Hero statusas. World revolves around em. Tad NPC atlieka savo funkciją ir dingsta iš kadro nes priešingu atveju special snowflake PC gali patirti diskomfortą (kuo yra manipuliuojama kai craftinamas BIG BADAS :)).

Vat ko aš iki galo nesuprantu tai ką gainini su Smelio pasiūlymais. Visų pirma teiginys, kad GMai valdo NPC yra oxymoronas. GMai yra žaidėjai ir jei jie valdo NPC, tai jau ne NPC, o PC. Iš čia iškyla poreikis valdyti daugiau personažų žaidime. Fair enough. Tai nėra nieko labai naujo berods Ultimoje jau PC galėjo praktiškai visas ingame funkcijas vykdyti kas leidu turėti "NPC" PC. Judėjimas į kitą pusę yra apriboti personažų kiekį apskritai tačiau tai irgi ne solutionas. Online Tekkenas kuriame potencialiai VISI personažai yra valdomi kitų žmonių kažkodėl į RPG titulą nepretenduoja.

Tad vėlgi klausimas kodėl Kompiuterio valdomi NPC yra vertinami kaip inferior Žmogaus valdomiems? Kažkodėl iš Smelio komentarų susidaro įvaizdis, kad tik Tabletop turi teisę vadintis RPG. IMO nei vienas nei kitas jokių spec teisių neturi. Tabletop G dalį trumpinio prastai representuoja, kai compiuterinės versijos RP prasčiau.

Apskritai juodoji Žmogaus atžaidinėjimo pusė neminima kai GMai powertripina ir esi jų istorijos spąstuose, kur visas pasaulis neriasi iš kelio, kad tavo PCiuko sprendimai nieko nelemtų, arba Awesome roleplaying skillo žaidėjai kurie nemato problemos kai jų atžaidinėjamas super awesone paragon of goodnes and justice išmušinėja auksinius dantis močiutei gatvėje kad galėtų Olaus nusipirkti...

P.S. Ghoul Dėl nuostatos kad greičiausiai nealgoritiškai smegenys veikia norėtusi padiskutuoti tačiau manau rasiu vieetą ir laiką tam tinkamesnę. Gal skeptikuose?

_________________
Kriaushes, obuoliai...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2011-10-03 19:10 
Offline
User avatar

Joined: 2006-09-13 21:16
Posts: 353
Location: Night City
Grįžtant prie pagrindinio topic'o... kompiuteriniai žaidimai niekada neatstos role-playeinimo ir rimtų ilgų campaighn'ų, (iš kurių, beje, neretai, puikūs kompiuteriniai žaidimai išeitų). Vien dėl galimybės pasėdėti su draugais.
Bet (Aivaras vėlgi teisus), abu turi teise vadintis RPG. Ir tikrai nemanau, kad neįmanoma role-playinti MMO žaidimuose.
Galima kuo puikiausiai susitikti su savo sėbrais tavernoje ir kokias 5 val prapizdelinti apie praeities žygius, meilę, alų, atslenkantį blogį ar whatever ir nenužudyti nei vieno mobo.
Iš kitos pusės, jei nori, tai ir pries nuzudydamas kiekviena moba gali parasyti "In a name of king", "die you filthy whore" ar bet ką kita, ką tik tavo veikėjas norėtų pasakyti.
It's you're choice. Galimybės tam sudarytos ir jos tobulėja.

_________________
dekui Dievui uz virtualia realybe..... o sveikas, ka tik tau dekojau.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2011-10-03 20:33 
Offline

Joined: 2003-01-02 17:58
Posts: 3307
Location: Vilnius
Gharta wrote:
Ir tikrai nemanau, kad neįmanoma role-playinti MMO žaidimuose.
jei negesina tai imanoma
o jei dar vaidmenis aproovina tai stopudovai imanoma

_________________
zinoti meistras turi viska
meistras turi but ramus
tegu visiems jis neitinka
jis juk zino kas kur bus


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2011-10-03 22:17 
Offline
User avatar

Joined: 2002-12-13 20:57
Posts: 1410
Location: Vilnius
Aivaras wrote:
P.S. Ghoul Dėl nuostatos kad greičiausiai nealgoritiškai smegenys veikia norėtusi padiskutuoti tačiau manau rasiu vieetą ir laiką tam tinkamesnę. Gal skeptikuose?
Iš tiesų man tokiai diskusijai šiek tiek trūksta kompetencijos, nedaug nusimanau šioje srityje. Bandyk ieškotis medžiagos pats.

_________________
„Ne tik levas GM, bet ir kaip zmogus gajdys“ (c) gre


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 35 posts ]  Go to page « 1 2 3 4

All times are UTC+04:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 22 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to: 

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited