Matau būsiu vienas iš tų nepopuliarių veikėjų, kuriems Oblivionas su Morowindu pastaruosius 8 metus buvo tie vedamieji žaidimai, kurias žavėjausi ir žaidžiau iki pat 11.11.11 Suprantu tuos kuriems Oblivionas nepatiko, kadangi visos pasakytos blogybės apie jį +/- tikros, tačiau jei žvelgti iš kitos pusės, Oblivionas su teisingais grafikos modais yra vienas nuostabiausių žaidimų kuriuose tu gali gyventi savo gyvenimą. Tiesiog susikuri veikėją ir laikaisi principų pagal kuriuos gyveni tame pasaulyje. Sakykim jei sunkiasvoris karys negali lakstyti ir sneakinti, jis ir nelakstys ir nesneekins, jau nekalbant apie fasttraveling'ą ir panašius dalykus. Todėl sakau man tai yra patys nuostabiausi kada nors žaisti žaidimai. Dabar Skyrim... eh... tokių kontraversiškų jausmų savyje seniai beturėjau. Jis turi daugybe minusų, tiesiog galybe... jei pradėti vardinti:
- nėra klasių;
- nėra levelscaling'o (o taip tai pliusas obliviono, tai buvo sudėtinga sistema sąlygojanti daugybę žmogiško faktoriaus klaidų darymą, veikėjo levelinimo eigoje, tačiau kai įsikirsdavai į sistemą, suprasdavai jog ji nuostabi), dabar esanti sistema turi lygiai tokius pat minusus charo levelinimo eigoje, tik gal kiek švelniau pasireiškiančius ir kai kam gal nepastebimus. O taip, charą galima overlevelinti dabar lygiai taip pat sėkmingai kaip ir oblivione, tik tai švelniau pasireiškia. Ir beja būtent todėl buvo panaikintos klasės bei tokie skilai kaip Atletic ir pan. O mano nuomone tereikėjo tiesiog patobulinti buvusią ir galima buvo pasiekti kur kas geresnių rezultatų.
- grafika... na kol kas jai labai labai toli iki obliviono su teisingais modais. Tik yra niuansas, kad varikliuko galimybės yra įspūdingos ir tikėkimės bus moderių panaudotos. Pvz, stoviu ant kalniuko už upelio, o tolumoje miesto bokštai... jie matosi, o va fermos apačioj kažkodėl ne...
- kažkur skaičiau atsiliepimą, jog pasaulis milžiniškas... pasaulis yra lygiai toks pat kaip obliviono, tik kad kalną tenka apeiti, negalima jo perplauki kaip tos upės oblivione. Ir beja tai vienam iš intervių yra patvirtinę patys kūrėjai.
- UI... čia nė nėra ką pridurti... tragedija ir tiek, tikėkimės moderiai sutvarkys.
- AI, o taip teisingai perskaitėt dirbtinis intelektas man asmeniškai vietomis pasirodė idiotiškas. Pvz. stovi guardai šalia banditų ir guardai juos užpuola tik tada kai aš prieinu... nu pleee oblivione tai vykdavo savaime...
Štai tiek esminių minusų, kurie man pasirodė patys patys... Dabar gal apie pliusus. Žaidimas užkabino nuo pat pirmųjų minučių. Ir nė kartelio nebuvau pagalvojęs apie uninstall (su kitais žaidimais taip būna dažniausiai). O taip žaidimas nuostabus, jis nepakartojamas...
Vien ką reiškia kai eini komandoj su kažkokiu piligrimu ir išmeti nereikalingą daigtą, o jis staiga visas pasipiktinęs pareiškia - kaip tu drįsti šiukšlinti!!! tai nuostabu, nemanot?
Toliau prie guardo bandžiau išlaužti spyną neutralios dėžės, ta prasme ji niekieno, tiesiog guli prie forto, ir ką jūs manot... supakavo
Tiksliau nesupakavo o davė 5 bounty ir įsivaizduojat aš jį sugebėjau įkalbėti mane paleisti... va čia tai gėris...
Žodžiu, kaip ir sakiau jausmai absoliučiai kontraversiški, tačiau žaidimas nuostabus!