Forumas.Fantastika.lt
http://forumas.fantastika.lt/

Elder Scrolls V - Skyrim
http://forumas.fantastika.lt/viewtopic.php?f=4&t=6561
Page 2 of 6

Author:  revenant [ 2011-11-15 20:45 ]
Post subject: 

Quote:
Visuotinis level scale tai ne tiek trūkumas, kiek skonio ir/ar įgyvendinimo reikalas.
Saikingai ir tinkamai įgyvendintas level scale nėra trūkumas (pvz., Dragon age galimybė eiti į keturis hubus norima tvarka). Problema tame, kad Oblivione level scale yra visiškas, t.y., fiksuoti daiktai tik keli (artefaktai), o fiksuotų priešų tai kaži ar apskritai yra. Dėl to bet koks veikėjo tobulinimas ar daiktų rinkimas praranda bet kokią prasmę, o taip nebelieka didelės dalies įdomumo.
Quote:
Drakonų trendas tai prasidėjo eee su Hobitu?
Drakonų trendas prasidėjo su pasakomis apie riterius ir drakonus :) Turiu omeny staigų trendą būtent per pastaruosius porą metų. Kažkaip susizgribo žaidimų pramonė ir Holivudas, kad visur reikia drakonų, ir kuo daugiau - tuo geriau.

Author:  Kristijonas [ 2011-11-15 21:05 ]
Post subject: 

revenant wrote:
Kristijonas wrote:
Oblivion tikrai yra geras žaidimas, nusileidžiantis tiktai klasikos patiems "grandams". Nesuprantu iš kur tiek kritikos Oblivion, visapusiškai (išskyrus kelias technines detales) geras RPG.
:DDDDDDDDD

O viešpatie. Nuo ko čia ir pradėti. Pagrindiniai Oblivion trūkumai:

-Visuotinis level scale
-Negyvi NPC
-Vienodi dungeonai
-Niekinis siužetas (na, čia visiems TES galioja, bet Morrowind kažkaip vis tiek geresnis buvo)
-Didelis ir tuščias pasaulis be jokio charakterio
-Vienodi linijiniai kvestai
-Nieko nelemianti veikėjo sistema

Trūkumus paprastai galima atleisti, jei yra svarių pliusų. Oblivion atveju tai nebent buvo grafika. Na o kažkaip girti žaidimą vien už grafiką tai kaip girti knygą, kad atspausdinta gražiu šriftu.
Pritariu visiškai dėl level scale ir požemių. Iš dalies pritariu dėl neikinių questų (yra ir tikrai įdomių). Su kitais punktais visiškai nepritariu. NPC palyginti su senais žaidimais kaip tik gyvi, siužetas ir jo įgyvendinimas man labai patiko (net morrowind taip ir neperėjau, gal tik 10% main quest), pasaulis man atrodo didelis ir labai įdomus pilnas charakterio ir atmosferingas ir tai didžiausias žaidimo pliusas, o veikėjo sistema neveikianti - ką turi omeny?

Author:  revenant [ 2011-11-15 21:28 ]
Post subject: 

Tai silpnas tavo žaidimų asortimentas, jei Oblivion su tiek trūkumų nusileidžia tik "grandams" ;) O ir tie "grandai" įdomu, kokie turėtų būti, kad Oblivion iškart po jų eina.
Quote:
NPC palyginti su senais žaidimais kaip tik gyvi
Nežinau, gal čia juokauji. Obliviono NPC yra Wikipedia stiliaus informacijos saugyklos. Įdomu, kokius dar RPG tu žaidei, jei tau jie pasirodė gyvi. Ar esi matęs Gothic, Arcanum personažus? Apie Fallout ar Planescape: Torment net nebekalbu.
Quote:
veikėjo sistema neveikianti
Žr. ankstesnį mano pranešimą. Veikėjo sistema (angl. character system) - RPG taisyklės, reguliuojančios veikėjo savybes ir jo tobulėjimą. Gerame RPG veikėjo sistema leidžia kurti įvairius veikėjus, gebančius žaidimo pasaulyje tikslų siekti skirtingais būdais. Dėl level scale Oblivione veikėjo konfigūracija (buildas) nelabai ką lemia - žaidimas mažai keičiasi dėl naujų įgytų įgūdžių, pakeltų atributų ar gautų daiktų.

Author:  Kristijonas [ 2011-11-15 22:00 ]
Post subject: 

Vat keletą grandų ir išvardinai ;) Veikėjai neatrodys gyvi, jei palyginsi su dar senesniais grandais. Obliviono NPC yra panašūs į išvis senų RPG žaidimų tekstinę kalbą. Nesakau, kad man tai patinka, bet tik labai suirzusiam žaidžiant tai gali maišyti. Aišku geriau yra tuose žaidimuose kur išvardinai.
Vėikėjo sistema nelabai nusileidžia šitų tavo išvardintų grandų sistemoms, nebent kažką specifinio paminėtum?

Author:  revenant [ 2011-11-15 22:22 ]
Post subject: 

Tu lygini Fallout socialinius įgūdžius su persuasion minigeimu Oblivion? Nematai skirtumo tarp Arcanum magijos, technologijos, kovos, socialinių įgūdžių ir Oblivion 21 įgūdžio, kai tiek kirvis, tiek kuoka yra blunt weapon? Ar nori Oblivion betvarkę palyginti su Planescape: Torment AD&D 2nd Edition taisyklėmis, kurias daug kas laiko geriausia visų laikų RPG sistema? :D Man atrodo, tau reikėtų labiau pasidomėti įvairių CRPG veikėjų sistemomis, prieš teigiant šitokius akibrokštus ;)

Author:  fod [ 2011-11-15 23:08 ]
Post subject: 

revenant wrote:
Tu lygini Fallout socialinius įgūdžius su persuasion minigeimu Oblivion? Nematai skirtumo tarp Arcanum magijos, technologijos, kovos, socialinių įgūdžių ir Oblivion 21 įgūdžio, kai tiek kirvis, tiek kuoka yra blunt weapon? Ar nori Oblivion betvarkę palyginti su Planescape: Torment AD&D 2nd Edition taisyklėmis, kurias daug kas laiko geriausia visų laikų RPG sistema? :D Man atrodo, tau reikėtų labiau pasidomėti įvairių CRPG veikėjų sistemomis, prieš teigiant šitokius akibrokštus ;)
davai padarom geriausio visų laikų rpg žaidimo temą? ar jau buvo? aš už ff7! :roll:

Author:  complexxL9 [ 2011-11-15 23:37 ]
Post subject: 

as tai pamenu, kad planescape torment man labai nepatiko, bet cia delto kad as ff fanas ir visi cia vardijami grandai man nelabai imponuoja :)
as uz ff8 beje.

Author:  zhukaSS [ 2011-11-16 1:22 ]
Post subject: 

complexxL9 wrote:
Kaip nevertinanciam fallout ir fallout2, fallout 3 man buvo geresnis uz juos abu kartu sudejus.
you just nailed it
ta prasme tavo nuomone dabar jau yra nieko verta :D

Author:  complexxL9 [ 2011-11-16 1:26 ]
Post subject: 

atsiprasau, kad neisispraudziu tarp ismananciu kritiku :)

Author:  zhukaSS [ 2011-11-16 1:36 ]
Post subject: 

complexxL9 wrote:
atsiprasau, kad neisispraudziu tarp ismananciu kritiku :)
atsiprasau aisku del offtopic, bet ar tu bent juos zaidei? As pats kaip palyginus gerai ivertines F3, ir tuo labiau zinodamas kad dauguma fallout fanatiku F3 prakeike, drisciau del to abejoti :)

anyway, skyrim geras game, go on and try

Page 2 of 6 All times are UTC+04:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/