Forumas.Fantastika.lt http://forumas.fantastika.lt/ |
|
Elder Scrolls V - Skyrim http://forumas.fantastika.lt/viewtopic.php?f=4&t=6561 |
Page 2 of 6 |
Author: | revenant [ 2011-11-15 20:45 ] | ||
Post subject: | |||
Visuotinis level scale tai ne tiek trūkumas, kiek skonio ir/ar įgyvendinimo reikalas.
Saikingai ir tinkamai įgyvendintas level scale nėra trūkumas (pvz., Dragon age galimybė eiti į keturis hubus norima tvarka). Problema tame, kad Oblivione level scale yra visiškas, t.y., fiksuoti daiktai tik keli (artefaktai), o fiksuotų priešų tai kaži ar apskritai yra. Dėl to bet koks veikėjo tobulinimas ar daiktų rinkimas praranda bet kokią prasmę, o taip nebelieka didelės dalies įdomumo.
Drakonų trendas tai prasidėjo eee su Hobitu?
Drakonų trendas prasidėjo su pasakomis apie riterius ir drakonus Turiu omeny staigų trendą būtent per pastaruosius porą metų. Kažkaip susizgribo žaidimų pramonė ir Holivudas, kad visur reikia drakonų, ir kuo daugiau - tuo geriau.
|
Author: | Kristijonas [ 2011-11-15 21:05 ] | ||
Post subject: | |||
Oblivion tikrai yra geras žaidimas, nusileidžiantis tiktai klasikos patiems "grandams". Nesuprantu iš kur tiek kritikos Oblivion, visapusiškai (išskyrus kelias technines detales) geras RPG.
:DDDDDDDDDO viešpatie. Nuo ko čia ir pradėti. Pagrindiniai Oblivion trūkumai: -Visuotinis level scale -Negyvi NPC -Vienodi dungeonai -Niekinis siužetas (na, čia visiems TES galioja, bet Morrowind kažkaip vis tiek geresnis buvo) -Didelis ir tuščias pasaulis be jokio charakterio -Vienodi linijiniai kvestai -Nieko nelemianti veikėjo sistema Trūkumus paprastai galima atleisti, jei yra svarių pliusų. Oblivion atveju tai nebent buvo grafika. Na o kažkaip girti žaidimą vien už grafiką tai kaip girti knygą, kad atspausdinta gražiu šriftu. |
Author: | revenant [ 2011-11-15 21:28 ] | ||
Post subject: | |||
Tai silpnas tavo žaidimų asortimentas, jei Oblivion su tiek trūkumų nusileidžia tik "grandams" O ir tie "grandai" įdomu, kokie turėtų būti, kad Oblivion iškart po jų eina.
NPC palyginti su senais žaidimais kaip tik gyvi
Nežinau, gal čia juokauji. Obliviono NPC yra Wikipedia stiliaus informacijos saugyklos. Įdomu, kokius dar RPG tu žaidei, jei tau jie pasirodė gyvi. Ar esi matęs Gothic, Arcanum personažus? Apie Fallout ar Planescape: Torment net nebekalbu.
veikėjo sistema neveikianti
Žr. ankstesnį mano pranešimą. Veikėjo sistema (angl. character system) - RPG taisyklės, reguliuojančios veikėjo savybes ir jo tobulėjimą. Gerame RPG veikėjo sistema leidžia kurti įvairius veikėjus, gebančius žaidimo pasaulyje tikslų siekti skirtingais būdais. Dėl level scale Oblivione veikėjo konfigūracija (buildas) nelabai ką lemia - žaidimas mažai keičiasi dėl naujų įgytų įgūdžių, pakeltų atributų ar gautų daiktų.
|
Author: | Kristijonas [ 2011-11-15 22:00 ] |
Post subject: | |
Vat keletą grandų ir išvardinai Veikėjai neatrodys gyvi, jei palyginsi su dar senesniais grandais. Obliviono NPC yra panašūs į išvis senų RPG žaidimų tekstinę kalbą. Nesakau, kad man tai patinka, bet tik labai suirzusiam žaidžiant tai gali maišyti. Aišku geriau yra tuose žaidimuose kur išvardinai. Vėikėjo sistema nelabai nusileidžia šitų tavo išvardintų grandų sistemoms, nebent kažką specifinio paminėtum? |
Author: | revenant [ 2011-11-15 22:22 ] |
Post subject: | |
Tu lygini Fallout socialinius įgūdžius su persuasion minigeimu Oblivion? Nematai skirtumo tarp Arcanum magijos, technologijos, kovos, socialinių įgūdžių ir Oblivion 21 įgūdžio, kai tiek kirvis, tiek kuoka yra blunt weapon? Ar nori Oblivion betvarkę palyginti su Planescape: Torment AD&D 2nd Edition taisyklėmis, kurias daug kas laiko geriausia visų laikų RPG sistema? Man atrodo, tau reikėtų labiau pasidomėti įvairių CRPG veikėjų sistemomis, prieš teigiant šitokius akibrokštus |
Author: | fod [ 2011-11-15 23:08 ] | |
Post subject: | ||
Tu lygini Fallout socialinius įgūdžius su persuasion minigeimu Oblivion? Nematai skirtumo tarp Arcanum magijos, technologijos, kovos, socialinių įgūdžių ir Oblivion 21 įgūdžio, kai tiek kirvis, tiek kuoka yra blunt weapon? Ar nori Oblivion betvarkę palyginti su Planescape: Torment AD&D 2nd Edition taisyklėmis, kurias daug kas laiko geriausia visų laikų RPG sistema? Man atrodo, tau reikėtų labiau pasidomėti įvairių CRPG veikėjų sistemomis, prieš teigiant šitokius akibrokštus
davai padarom geriausio visų laikų rpg žaidimo temą? ar jau buvo? aš už ff7!
|
Author: | complexxL9 [ 2011-11-15 23:37 ] |
Post subject: | |
as tai pamenu, kad planescape torment man labai nepatiko, bet cia delto kad as ff fanas ir visi cia vardijami grandai man nelabai imponuoja as uz ff8 beje. |
Author: | zhukaSS [ 2011-11-16 1:22 ] | |
Post subject: | ||
Kaip nevertinanciam fallout ir fallout2, fallout 3 man buvo geresnis uz juos abu kartu sudejus.
you just nailed itta prasme tavo nuomone dabar jau yra nieko verta |
Author: | complexxL9 [ 2011-11-16 1:26 ] |
Post subject: | |
atsiprasau, kad neisispraudziu tarp ismananciu kritiku |
Author: | zhukaSS [ 2011-11-16 1:36 ] | |
Post subject: | ||
atsiprasau, kad neisispraudziu tarp ismananciu kritiku atsiprasau aisku del offtopic, bet ar tu bent juos zaidei? As pats kaip palyginus gerai ivertines F3, ir tuo labiau zinodamas kad dauguma fallout fanatiku F3 prakeike, drisciau del to abejoti anyway, skyrim geras game, go on and try |
Page 2 of 6 | All times are UTC+04:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |